IKM August og Septmber 2020 *Vi som har prøvd lenge

12 DPO
Kan det hende dette går veien likevel?
Vet ikke hva jeg skal si ?

12do.jpg
 
Blir spennende og se i morgen om den øker mer da :) :) :)
Men er i skikkelig berg og dalbane av forvirring her nå :) :)
Tror jeg tar på skoene og jogger meg en times tur :) :) (Klarne hodet litt)

Åååh, jeg tør ikke gratulere deg enda, mtp alt tullet denne gang, men vit at jeg krysser fingrene for at dette betyr en "helt til mål!"-spire ♥️♥️
 
Så kom altså denne dagen likevel, som jeg av og til har trodd aldri skjer igjen.
Men akkurat på dagen i dag 3+6 er jeg gravid :)
Om det går i en kjemisk eller hva som skjer videre, om det er noe feil igjen eller om det bli levende baby er bekymringer for en annen dag. testen hadde steget fint og denne slo ut i dag :)
clearblue.jpg
 
Så kom altså denne dagen likevel, som jeg av og til har trodd aldri skjer igjen.
Men akkurat på dagen i dag 3+6 er jeg gravid :)
Om det går i en kjemisk eller hva som skjer videre, om det er noe feil igjen eller om det bli levende baby er bekymringer for en annen dag. testen hadde steget fint og denne slo ut i dag :)
Vis vedlegget 334502
Gratulerer så mye :Heartred
 
Har helt glemt av at det er en tråd for oss som har prøvd lenge. Så jeg hopper innom her også jeg:) Selv om jeg hører til på assistert. Men har måttet ta en pause fra det, pga personlige årsaker. Så håper det er greit jeg slenger meg med her også:joyful:

Merri87 - PP20 - B1 - EL 15.08 - IKM 31.08
Hvordan går det?
 
Så kom altså denne dagen likevel, som jeg av og til har trodd aldri skjer igjen.
Men akkurat på dagen i dag 3+6 er jeg gravid :)
Om det går i en kjemisk eller hva som skjer videre, om det er noe feil igjen eller om det bli levende baby er bekymringer for en annen dag. testen hadde steget fint og denne slo ut i dag :)
Vis vedlegget 334502


Ååå fantastisk :wav
 
Visst dpo dagene stemmer denne mnd så er det 5 dager til ikm i morgen! Det betyr at første tidlig test ryker :rolleyes: Var helt sikker på at eg skulle klare å vente, men er så spent ! Har ingen symptomer enda noe som er tar veldig positivt siden eg alltid har hatt symptomer siste 1,5 året uten graviditet :hilarious: weee spennende og nervepirrende !
 
Visst dpo dagene stemmer denne mnd så er det 5 dager til ikm i morgen! Det betyr at første tidlig test ryker :rolleyes: Var helt sikker på at eg skulle klare å vente, men er så spent ! Har ingen symptomer enda noe som er tar veldig positivt siden eg alltid har hatt symptomer siste 1,5 året uten graviditet :hilarious: weee spennende og nervepirrende !
lykke til :) :) :)
 
Det har jeg ikke hørt før? Mine ble ikke ømme denne gangen før flere dager etter positiv :)

Var bare en tanke eg fekk:hilarious: Men så godt å vite at dine ikkje ble det ! Eg merker ingenting til graviditet, hørest sikkert litt rart ut at eg tar det positivt :hilarious: MEN da ryker nok første test i morgen ! Eg er så spent :D
 
Var bare en tanke eg fekk:hilarious: Men så godt å vite at dine ikkje ble det ! Eg merker ingenting til graviditet, hørest sikkert litt rart ut at eg tar det positivt :hilarious: MEN da ryker nok første test i morgen ! Eg er så spent :D
Jeg krysser alt jeg har for at den testen din viser positivt :) gleder meg til å høre og lykke til :) :)
her går alt fint til nå :) 4+5 i dag allerede :) :)
 
Jeg krysser alt jeg har for at den testen din viser positivt :) gleder meg til å høre og lykke til :) :)
her går alt fint til nå :) 4+5 i dag allerede :) :)


Å så herlig ! Snart uke 5 på deg nå :D:D
 
Back
Topp