Tør jeg ha troa?

Morellakris

Forelsket i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Oktoberfest 2024 ❤️
Hei,

Fikk denne i dag, etter snart tre år med blendahvite tester. Den ser joganske positiv ut :)
20200803_095601.jpg

Jeg hadde vanlig menstruasjon, men litt kortere, i tillegg til at jeg blødde i over ti dager på den tiden jeg pleier å ha eggløsning. Ff mener jeg er 5 uker, men har tatt meg fri fra temping og diverse registreringer siste månedene, så føler jeg har null oversikt :p
 
Hei,

Fikk denne i dag, etter snart tre år med blendahvite tester. Den ser joganske positiv ut :)
Vis vedlegget 332448

Jeg hadde vanlig menstruasjon, men litt kortere, i tillegg til at jeg blødde i over ti dager på den tiden jeg pleier å ha eggløsning. Ff mener jeg er 5 uker, men har tatt meg fri fra temping og diverse registreringer siste månedene, så føler jeg har null oversikt :p
Gratulerer!!
 
Hei,

Fikk denne i dag, etter snart tre år med blendahvite tester. Den ser joganske positiv ut :)
Vis vedlegget 332448

Jeg hadde vanlig menstruasjon, men litt kortere, i tillegg til at jeg blødde i over ti dager på den tiden jeg pleier å ha eggløsning. Ff mener jeg er 5 uker, men har tatt meg fri fra temping og diverse registreringer siste månedene, så føler jeg har null oversikt :p
Så herlig, jeg krysser fingrene iherdig her for at spiren setter seg godt fast og holder hele løpet!!
 
Den ser veldig positiv ut ja min var svakere v forventet mens en dette og jeg var gravid m tvillinger som nå er snart 1 år:) krysser for at spiren holder seg fast:) her tok det nesten 5 år før den satt :)
 
Takk dere :) Håper virkelig den sitter. Ikke lyst å gå tre år til uten at det skjer noe
 
Det blir sa... men nå vet vi i hvert fall at vi kan bli gravide :)

godt at du kan finne trøst i det, vi er i pp 18 nå uten positivt test, der alle prøvene frå alle de utallige gynekologene eg har gått til er helt fine..
 
godt at du kan finne trøst i det, vi er i pp 18 nå uten positivt test, der alle prøvene frå alle de utallige gynekologene eg har gått til er helt fine..
Det er kjedelig når det aldri skjer noe :( Vi gikk litt over to og et halvt år, før positiv test. Selv om vi mistet nå, har det gitt håpet og motivasjonen en boost. Satser på at det er igjen litt gravidhormoner, som kan hjelpe oss i gang med ny spire :joyful: også fikk jeg letrozol å prøve med neste syklus, siden vi hadde prøvd såpass lenge. Vi har ikke blitt utredet eller noe ennå, men gynekologen mente alt så fint ut på ul i hvert fall.
 
Back
Topp