«Gravidpute» om natta

Gullskatten<3

Glad i forumet
Marshmallows2021
Hei.
Hvilken «gravidpute» er best? Jeg tenker på sånn slange som man kan sove med om natta.. Har sett på bb hugme, men finnes det noen andre gode? (Har cosyfix ammepute, så trenger ikke være noe som skal brukes til amming)...
 
Nå har jeg bare prøvd bb hugme, men den har jeg vært veldig fornøyd med. Den har sikret søvnen min i tre svangerskap
 
Jeg har skaffet meg bbhugme og brukt den i ca. en uke nå. Den er virkelig en lifesaver og har reddet nattesøvnen. Nå har ikke jeg prøvd noen andre da, så har ikke noe å sammenligne med. :happy:
 
Hadde en annen forrige svangerskap og da var jeg mye dårligere i bekkenet enn hva jeg er nå når jeg sover med bbhugme
 
Jeg har nettopp skaffet meg Bbhugme, den har virkelig hjulpet søvnen samt ryggen og bekkenet :D Anbefales virkelig
 
Jeg har nettopp skaffet meg Bbhugme, den har virkelig hjulpet søvnen samt ryggen og bekkenet :D Anbefales virkelig
Ser dei har dei i forskjellige størrelser. Kas av dei er det som er best?
 
Jeg gikk til innkjøp av den lengste jeg også! Og den reddet natta mi! Gikk fra å være våken og tider flere ganger om natta til å sove i samme stilling en helt natt og kun våkne 1 gang
 
Ser ut som jeg blir å kjøpe bbhugme etter å ha lest tråden her:hilarious: kjenner jeg begynner å slite med sovestillingen nå:dead:
 
Jeg synes det var mye penger å bruke på en pute så jeg brukte bare noen ekstra hodeputer:) funket veldig greit det også, fikk plassert de slik jeg ønsket og hadde behov for der og da:)
 
Jeg synes det var mye penger å bruke på en pute så jeg brukte bare noen ekstra hodeputer:) funket veldig greit det også, fikk plassert de slik jeg ønsket og hadde behov for der og da:)
Det tenkte jeg med min første og, kjøpte til svangerskap nummer to å angra på at jeg ikke hadde kjøpt før :hilarious:
 
Kjøpte bbhugme, og angret ikke et sekund. Nå, snart halvannet år etter fødselen ligger den fortsatt i senga, brukes som støtte bak ryggen, nakken osv. Den er helt fantastisk!
 
Fikk nesten lyst til å ta frem min igjen nå, den var helt fantastisk hele svangerskapet !
 
Bbhugme ❤️ Samboeren er ikke så fornøyd med at jeg har bytta ut han med ei pute på natta, men fy søren så digg den er!! Love it ❤️ verdt hver en krone!
 
Slenger meg på:angelic:
Jeg takker så mye for tips og anbefalning:Heartred
Trur det blir å handle imorgen
 
Jeg har en gigantisk en fra Fossflakes (comfort u). Den var dyr (fant den heldigvis på salg!) men den er fantastisk. Kjæresten har nesten lyst på en til seg selv...
 
Kan jeg bare spørre hvordan dere bruker bbhugme om natten?

Forrige svangerskap måtte jeg ha en høy, fast hodepute mellom knærene, men jeg trenger egentlig minst like mye støtte bak ryggen.
 
Back
Topp