Amme Bh - smal kropp men svær cup

Aprilblomst17

Blir kjent med forumet
Noen som har erfaring med amme BH for oss som er smale under bysten men veldig tunge og store bryst?
Jeg har prøvd det meste fra Hm, cubus, kappahl lindex change føler jeg. Altså de store kjedebutikkene som er enkle å finne. Har ikke vært på noen spesialforretninger, og kjenner jeg ikke tør å bestille på nett uten å ha prøvd først...
Hadde vært fint om andre kan dele erfaring med amme BH er.
Jeg er normalt 60 H.
Pleier å kjøpe 65 G, fordi 60 sjeldent er å få tak i.
Nå når jeg ammer er jeg nå en 65 i.

Har lest litt om Bravado Full cup
https://www.ammebutikken.no/alle-amme-bh-er/stor-cup/bravado-seamless-full-cup-ammebh-svart.html

Denne virker jo som bør være noe for meg, i strl M.... men min erfaring med å kjøpe M er at brystene faller gjennom fordi BHen ikke er stram nok nederst, selv om cuppen passer...

Hjelp!!!
 
Noen som har erfaring med amme BH for oss som er smale under bysten men veldig tunge og store bryst?
Jeg har prøvd det meste fra Hm, cubus, kappahl lindex change føler jeg. Altså de store kjedebutikkene som er enkle å finne. Har ikke vært på noen spesialforretninger, og kjenner jeg ikke tør å bestille på nett uten å ha prøvd først...
Hadde vært fint om andre kan dele erfaring med amme BH er.
Jeg er normalt 60 H.
Pleier å kjøpe 65 G, fordi 60 sjeldent er å få tak i.
Nå når jeg ammer er jeg nå en 65 i.

Har lest litt om Bravado Full cup
https://www.ammebutikken.no/alle-amme-bh-er/stor-cup/bravado-seamless-full-cup-ammebh-svart.html

Denne virker jo som bør være noe for meg, i strl M.... men min erfaring med å kjøpe M er at brystene faller gjennom fordi BHen ikke er stram nok nederst, selv om cuppen passer...

Hjelp!!!
Sniker :Heartred
Bruker 65K til vanlig og har blitt lovet god hjelp i min lokale undertøysbutikk hvor jeg kjøper bher til vanlig.
Jeg kan høre hvilket merke ho har i tankene neste gang jeg drar dit?
 
Sniker. Bruker «bare» F, men har samme erfaring med amme-bher fra kjedebutikkene. Ville bare tipse om amme-byen til Chantelle, den er helt fantastisk :)

Boob sine funker for øvrig som natt-BH her, men gir ikke nok støtte til vanlig.
 
Sniker. Bruker «bare» F, men har samme erfaring med amme-bher fra kjedebutikkene. Ville bare tipse om amme-byen til Chantelle, den er helt fantastisk :)

Boob sine funker for øvrig som natt-BH her, men gir ikke nok støtte til vanlig.
Hvilken Chantelle bh vil du anbefale? Ser de har flere modeller.
 
Usikker på om de har din str, men bonprix har flere str :happy:
 
Back
Topp