Regntøy eller skalljakke/bukse til 2åring?

Bukett

Forumet er livet
Assistert-jentene
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Hva har dere og hvilket merke?
Vurderer skalljakke+bukse fra Polarn!
 
Vi har kun brukt skalltøy siden min gutt var 1,5 år. Han ble så klam i regntøyet. Han har aldri blitt våt i skalltøy, i tillegg til at han heller ikke blir klam.
Vi har hvert godt fornøyd med pop og det har holdt som regntøy. Bergans er favoritten.
 
Vi har hatt skallbukse fra wheat, polarn og pyret er også bra.
Og regntøy, ja det bruker vi. Ikke prøvd polarn, men vært fornøyd med mye fordkjellig: reima, refleks, Kattnakken.
 
Takk for svar! Blir nok et sett fra pop her og! Helt forelska i det.
 
Aldri brukt regntøy, klamt og puster dårlig.
Pop er bra det.

Det holder fullstendig tett det vi har brukt fra isbjørn, barnehsgen Som forsøkte seg på at alle måtte ha regntøy, innrømte til slutt at det var bedre enn regnøy
 
Last edited:
Vi har pleid å kjøpe parkdresser fra Reima (gjerne på tilbud), og har i tillegg hatt regntøy fra et par leverandører jeg ikke husker. Har kjøpt ganske billig regntøy frem til eldste ble nesten 3. Da kjøpte vi Kattnakken på halv pris (rett før lansering av ny kolleksjon), som vi er veldig fornøyde med. Satser på at lillesøster kan arve det meste.
 
Det kommer vel gjerne ann på hvor i landet man bor. Her i Bergen med utetid fra 9-16, har ingenting av skalldress/bukse/jakke vi har testet holdt tørt i ekte bergensvær. Barnehagen vår vil heller ikke ha kun skallklær nettopp pga dette. Men helt topp til lett regn :)

Av regntøy er vi mest fornøyd med Kattnakken og Reflex.
 
Vi har todelt regntøy fra kattnakken og parkdress. Mine barn blir gjennomvåte i skalltøy, de sitter gjerne i vanndammer.
 
Her må vi ha begge deler. Regner så mye hele året, å de er mye ute i bhg.
 
Vi bor i Bergen, og her trenger vi regntøy.. Vi har fra Didrikson, og det er vi fornøyd med. Vi har skallklær i tillegg, som vi bruker ved kortere turer ut i regn, eller når det bare regner litt eller er fuktig ute. Vi har kjøpt det på Sport Outlet, vi, og er fornøyd med det. Vikafjell-bukse, som er samme merke vi voksne også går med.
 
Aldri brukt regntøy, klamt og puster dårlig.
Pop er bra det.

Det holder fullstendig tett det vi har brukt fra isbjørn, barnehsgen Som forsøkte seg på at alle måtte ha regntøy, innrømte til slutt at det var bedre enn regnøy
Min badet forpvrig i dammer og var i tillegg ute hele dagen
 
Vi har regndress fra Kattnakken, beste vi har hatt. Helt vanntett etter lang tidsbruk og gode i størrelsen :)
 
Vi har todelt regnsett fra Kattnakken. Puster godt så min varme 1,5åring blir ikke klam heller :) Det er også veldig godt å bevege seg i.
 
Back
Topp