Er jeg den eneste som fortsatt er feit?

LostWitness

Glad i forumet
Føler at alle andre spretter tilbake og blir tynne igjen. Alle jeg ser med barnevogn er tynne. Og her vagger jeg fortsatt med 10 kg igjen til startvekt (Jeg la på meg over 30kg) og masse mage igjen.:( Er jeg virkelig den eneste som fortsatt sliter? Prøver å spise mindre, men søtsuget er så stort og jeg har absolutt ingen disiplin til å stå imot:(
 
Nei. Jeg har tre tette svangerskap bak meg (et gikk jeg bare til 6 mnd med da) og har lagt på meg mer og mer. Har vel en 10 igjen til startvekt før førstemann, men bør ned det dobbelte for ikke være overvektig.
 
Neida. Jeg har klart å gå ned igjen de 19 kg jeg gikk opp med lillebror, men har fortsatt 9 kg igjen fra svangerskapet med storebror, og ytterligere 5 kg etter det igjen for å komme ned i normal BMI. Akkurat nå har jeg "pause fra å leve sunt" pga. sommerferie.

Denne oppsummerer meg veldig godt:

what-are-we-fat-what-do-we-want-to-start-3842717.png
 
Du er ikke alene. Jeg var sjeleglad fordi jeg hadde fått ned de 8 kiloene jeg la på meg, men så kom coronaen og jeg har gått opp igjen :arghh: Prøver å få samboer til å hjelpe meg med motivasjonen og til å motstå godsaker, men han bare ler av meg og tror ikke på at jeg klarer å forbedre meg. Så på pur f*** skal jeg klare å gå ned noen kilo også skal han få se selv at jeg kan hvis jeg virkelig vil!
 
Tusen takk for svar dere :Heartred godt å høre at det ikke er bare meg :)

Du er absolutt ikke alene, men det er ikke like ofte man snakker om det som man snakker om hvor mye man har gått ned... Jeg elsket å gå gravid fordi jeg virkelig følte meg vel og kunne gå i tettsittende klær til tross for at jeg var overvektig da jeg ble gravid. Men nå som gravidmagen er borte og kiloene har kommet tilbake igjen og jeg har bikka 84 kilo med mine 160cm, så føler jeg meg virkelig ikke vel i min egen kropp lenger og sliter nok mer med det enn jeg vil innse selv :(
 
Jeg jobber hardt med saken. Har gått ned ca 15–16 kg. 10 kg forsvant rett etter fødsel (vann). Resten har jeg gått ned med sunt kosthold og turer.
Men har igjen 10-15 til før jeg er fornøyd.
 
Du er ikke alene! Jeg har tenkt det samme, syns alle går ned i vekt og spretter inn i jeansen sin med en gang. Jeg har fortsatt ingen vanlige klær som passer. Til og med trusene mine er for små. Jeg lever av å hjelpe andre med å nå sine mål, så jeg har kunnskapen, men disiplinen er ikke hva den en gang var før søvnmangel og amming :angelic: likevel tror jeg dette vil gå seg til. Jeg har troa på oss!
 
Superfornøyd med å gå ned raskt alle gravidkiloene (fra dette svangerskapet vel å merke, hadde jo en del fra forrige å gå på), så kom corona og hei hvor det går - alt kom tilbake med renter. Trur eg. Har ikkje orka å veie meg, men ingen klær passer så er forsåvidt ikkje nødvendig. Hurra, mammabuksene passer.
Har dessverre uvaner med å spise følelser, null selvdisiplin og er sjokoman. Dårlig kombinasjon, men på mandag skal eg begynne et nytt og sunnere liv.... :bag:
 
Back
Topp