Klær etter fødsel

StrawberryS

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Marsboerne 2023
Heihei! :happy:

Lurer på om noen har noe gode tips til klær til barseltiden? Jeg regner ikke med å komme rett inn i de gamle klærne mine, selv om det selvfølgelig er lov å drømme :hilarious: Og jeg spyyyr av tanken på å bruke gravidbuksene lenger enn nødvendig :hilarious: Er heller ikke noe kjole-menneske, så gjerne gode bukser og ammevennlige topper.
 
Heihei! :happy:

Lurer på om noen har noe gode tips til klær til barseltiden? Jeg regner ikke med å komme rett inn i de gamle klærne mine, selv om det selvfølgelig er lov å drømme :hilarious: Og jeg spyyyr av tanken på å bruke gravidbuksene lenger enn nødvendig :hilarious: Er heller ikke noe kjole-menneske, så gjerne gode bukser og ammevennlige topper.
Jeg har kjøpt sånne harem lignende joggebukser på Cubus. De har jeg også kunne bruke nå når jeg er gravid. De er breie i linningen. Finnes i mange farger. Jeg synes de er supre. Er ikke rett etter fødsel jeg kler meg mest opp. Amme topper har jeg kjøpt fra hennes. Min erfaring fra to andre svangerskap er at jeg svetter og lekker så mye at det er greit å bruke bomull og jogge klær. Så ser jeg hvor fort jeg kommer inn i de vanlige klærne.
 
Heihei! :happy:

Lurer på om noen har noe gode tips til klær til barseltiden? Jeg regner ikke med å komme rett inn i de gamle klærne mine, selv om det selvfølgelig er lov å drømme :hilarious: Og jeg spyyyr av tanken på å bruke gravidbuksene lenger enn nødvendig :hilarious: Er heller ikke noe kjole-menneske, så gjerne gode bukser og ammevennlige topper.
Mange butikker som har fine «pull on»-bukser med strikk i livet. Blant annet Vero Moda. Kan jo bruke både cardigans og skjorter til de også med ammesinglet under☺️
 
Bare bruk skjorte med knapper eller som krysser seg foran ( ikke sikker du forstår hva jeg mener) gode jogge bukser eller trenings tights i starten .
 
Sniker
Jeg bor i tights fra lululemon som jeg også passet hele graviditeten. Har også kjøpt en kosebukse fra kay day (KappAhl) som er helt perfekt!
 
Jeg fødte for en uke siden; har for det meste gått i shorts (en MAMA linshorts fra H&M og en sykkelshorts) og singlet, eller kjoler. Ser for meg at jeg vil fortsette å gå med dette resten av sommeren, samt bukser etter hvert som de passer. Syns Lindex har mange fine dressbukser/culottes. Arket Elastic-Waist Linen Trouser er veldig behagelig.
 
Cubus tynn haremslignende bukse og vanlig singlett er det jeg bruker gjennom hele svangerskapet, og etter fødselen. Egentlig ellers også :hilarious: De buksene er så behagelige, passer kroppen uansett hvordan man endrer fasong, og ser helt ok ut til daglig. Spesielt de svarte passer til all slags bruk
 
Jeg har gått i joggetøy eller truse og singlet siden fødsel:bag: Det deiligste til nå har kanskje vært en god joggebukse som er høy på livet og som jeg føler meg fin i, ammebh og hettejakke utenpå. Føler jeg har brukt joggebukse siden corona startet og jeg satt på hjemmekontor, så blir uvant med «vanlige» klær etterhvert:wtf::eek:
 
Her går jeg i shorts eller behagelig joggebukse. Fremdeles ganske varmblodig, som jeg har vært i store deler av svangerskapet. Bruker ammebh og/ eller ammesinglet. Men noe utenpå. Viktig å ikke fryse på puppene når brystsprengen nå har satt inn for fullt :wacky:
 
Back
Topp