Sluttet å hikke...

Bkno2746992

Andre møte med forumet
Er 38-6 idag. I de siste tre dagene har jeg ikke kjent noe hikking fra lillesøster, er dette normalt?
Hun har også endret bevegelsesmønsteret sitt fra å bevege seg mye og ofte om dagen, til lite og sjeldent, er dette også normalt?
 
Er 38-6 idag. I de siste tre dagene har jeg ikke kjent noe hikking fra lillesøster, er dette normalt?
Hun har også endret bevegelsesmønsteret sitt fra å bevege seg mye og ofte om dagen, til lite og sjeldent, er dette også normalt?
Ring føden og hør.

Selv har jeg kun kjent hikke en gang så ingen erfaring med det, men det skal ikke være mindre bevegelse uansett
 
Kjenner ikke hikking hver dag her heller, tror det er normalt :) Hvis du er bekymret for mindre bevegelse så ville jeg ringt føden, da får du kommet på en sjekk med en gang. Har selv lagt merke til at bevegelsene er annerledes nå sent i svangerskapet. Mindre plass gir ikke like brå og skarpe bevegelser som tidligere. :p
 
Er 38-6 idag. I de siste tre dagene har jeg ikke kjent noe hikking fra lillesøster, er dette normalt?
Hun har også endret bevegelsesmønsteret sitt fra å bevege seg mye og ofte om dagen, til lite og sjeldent, er dette også normalt?

Endret bevegelsesmønster er alltid grunn til å ringe føden, det kan være normalt men det kan også ikke være det. Så derfor skal man ringe. ❤️
Bevegelsene skal ikke bli færre og svakere mot slutten selv om de kan bli annerledes enn før.
 
Ring føden. Bedre å få en sjekk enn å gå å lure. Er nok ikke noe fare at baby hikker mindre, men hvis det er mye mindre bevegelser generelt kan det være greit å få det sjekket.
Har også merket at baby har blitt roligere i det siste, antageligvis på grunn av mindre plass, men fortsatt bra med liv og god respons når jeg dytter på magen.
 
Takk for svar.
Blir å ringe føden imorgen og høre. Mest sannsynlig er det bare hun som har snudd seg og sparker inn mot ryggen. Hører med Doppler at hjertefrekvensen hennes er normal.
 
Takk for svar.
Blir å ringe føden imorgen og høre. Mest sannsynlig er det bare hun som har snudd seg og sparker inn mot ryggen. Hører med Doppler at hjertefrekvensen hennes er normal.

Ringte du inn? Man skal ALDRI bruke doppler for å høre om baby i magen har det bra. Ja du hører at hjertet slår som vanlig, men så lenge man ikke har kompetanse innen feltet vet du ikke hva du skal høre etter heller. Derfor brukes alltid ctg til å sjekke at baby har det bra og ikke bare doppler. Viktig viktig!!
 
Ringte du inn? Man skal ALDRI bruke doppler for å høre om baby i magen har det bra. Ja du hører at hjertet slår som vanlig, men så lenge man ikke har kompetanse innen feltet vet du ikke hva du skal høre etter heller. Derfor brukes alltid ctg til å sjekke at baby har det bra og ikke bare doppler. Viktig viktig!!
Nei, slapp å ringe inn dæ hun begynte å bevege seg mye og hikke hun har bevegd seg mye idag og
 
Back
Topp