FINALE VÅREN 2020!

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Hei, utfra det jeg tolket var flertallsbetemmelse kjører vi nå finale

Ingen leverer vekt denne uken, alle leverer vekt på PM til meg fredag 3. juli. Inkluder gjerne vekt uke 0, det er prosentvisnedgang fra uke 0 til den dagen som er det vi rangerer etter.

Dette gjelder da alle som er med i krigen enda:

Siadle
Kitty2019
Frk.MammaMor
Lussekatt
Turkistliv
Lovesome

Håper jeg kan få belreftet fra alle 6 at dette er lest og forstått. Jeg ville da det på en pm gruppe men den lot meg max invitere 5, så da ble det sånn.
 
Forstått :)
 
Lest og forstått
 
Lest og forstått. Lagt inn varsel på mobil, så jeg husker det.
 
Tror det er greit det ikke er imorgen for min del :hilarious: er så oppblåst og forstoppet at vekta blir ignorert.
 
Lest
 
Da er fire av svarene inne, og jeg venter spent på de siste to før vinneren kan utlyses!
 
Jeg har gått opp MASSE de to siste ukene. Tråkka over på tur, søndag for fjortendager siden, og rev over leddbpnd i ankelen. Har knapt greid å gå etter det. Men det var gøy å være med, og jeg slenger meg på i neste runde også.
 
Jeg har gått opp MASSE de to siste ukene. Tråkka over på tur, søndag for fjortendager siden, og rev over leddbpnd i ankelen. Har knapt greid å gå etter det. Men det var gøy å være med, og jeg slenger meg på i neste runde også.
Så leit at du har skadet deg, håper det går bedre snart. ekstra kjipt å få skade om sommeren.
God bedring :)
 
Og da er tiden ute, det er et svar jeg ikke har fått, og bv lot meg ikke sende henne pm av en eller annen grunn, men nå logger jeg av jobb og tar feie, så før jeg glemmer dette ut, her er finbaleresulttet!

upload_2020-7-3_13-48-45.png

Ingen tvil der, Frk.MAmmamor fåt av med seieren

Godt jobba av alle sammen!

Vi tar en ny runde til høsten?

Den som er villig til å være krigleder må få all del bare starte tråder for påmelding etc :)
 
Gratulerer så mye med seieren!:D Det var gøy å være med, selv om jeg ikke kom med i finalen.

Lykke til til de som skal være med til høsten! Og så slenger jeg med nok på til våren igjen, hehe :)
 
Jeg glemte av alt, barnedåp på søndag og jeg har bakt hele dagen!
Gratulerer med bra resultat!
 
Gratulerer med seieren Frk.MammaMor :) kjempe bra.
Takk for en fin krig alle sammen :)
Fortsatt 13 kg som skal av her, så jeg er med på ny krig til høsten.
 
Jeg er også med. Har gått opp litt siste ukene, men har så mye vann i kroppen også. Det tar på. Gratulerer til Frk. Mammamor! Og alle oss andre også :)
 
Så gøy!! Jeg er også klar for høsten er myyye igjen å ta av her.
 
Om noen har veldig lyst å kjøre en runde i sommer er jo der også lov. Men det er krevende å følge opp siden folk skal på ferie etc
 
Back
Topp