Barn nr? Og hvor lang tid?

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
Hvilket nr i rekken prøver dere på? Og hvis dere har fra før, hvor lang tid tok det før det klaffet?:dummy::dummy1:
 
Barn nummer 7. Fire av de jeg har var hendelige uhell, to av de satt på første forsøk. Er i pp3 etter å ha fjernet høyre eggstokk og eggleder, ingen suksess så langt.
 
Barn nummer 7. Fire av de jeg har var hendelige uhell, to av de satt på første forsøk. Er i pp3 etter å ha fjernet høyre eggstokk og eggleder, ingen suksess så langt.
Så fantastisk med så stor søskenflokk ♥️ Er selv oppvokst med mange søsken♥️
 
Barn nr. 1: «Uhell» :hilarious:
Barn nr. 2: 1 1/2 år prøving (3 mnd med hormonstimulering)
Barn nr. 3: Prøvd siden januar -19 med hormonstimulering, så 1 1/2 år siden (hatt SA, MA og kjemisk i løpet av den tiden)
 
Har fem barn- prøver på sjette nå:)


nr.1 født 2013: prøvde ikke aktivt, men ble gravid 7mnder etter pilleslutt.

nr.2 født 2014: ble gravid 6mnder etter fødsel (fullammet)

nr.3 født 2016: ble gravid rett etter pilleslutt- rakk ikke mensen før første EL

nr.4 født 2018: ble gravid rett etter tidlig SA (uke 5/6). Hadde hatt en mens etter pilleslutt før gravid med SA

nr:5 født 2019: fikk mens en gang etter pilleslutt, så ble jeg gravid:)

Nr.6: gikk av cerazette 16/4, sluttet å amme for 3 uker siden, og venter fortsatt på mens:rolleyes:
 
Prøver på første, prøvd aktivt i 4-5 mnd. Vært uten prevensjon siden august.
 
Har fem barn- prøver på sjette nå:)


nr.1 født 2013: prøvde ikke aktivt, men ble gravid 7mnder etter pilleslutt.

nr.2 født 2014: ble gravid 6mnder etter fødsel (fullammet)

nr.3 født 2016: ble gravid rett etter pilleslutt- rakk ikke mensen før første EL

nr.4 født 2018: ble gravid rett etter tidlig SA (uke 5/6). Hadde hatt en mens etter pilleslutt før gravid med SA

nr:5 født 2019: fikk mens en gang etter pilleslutt, så ble jeg gravid:)

Nr.6: gikk av cerazette 16/4, sluttet å amme for 3 uker siden, og venter fortsatt på mens:rolleyes:

oy! Så hærlig♥️
 
Starter å prøve på nr. 2 nå. Hatt ubeskyttet sex et par-tre ganger nå, men regner ikke det som prøving ennå. Første satt på første icsi-forsøk, 2,5 år etter vi startet å prøve :)
 
Vi prøver på vår første. Sluttet på pillen i januar, og vi har aktivt prøvd i 5 mnd. Ingen hell så langt :/
 
Prøver på nr 2, har prøvd siden oktober 2018 til nå. Første er født i slutten av 2017 og kom på 4 pp :)
 
Prøver på barn nr 2, er i pp2 nå.
Første satt på første mnd uten p-ring til tross for kun en eggstokk og eggleder. Måtte operere bort høyre side etter ei dermoidcyste i 2012
 
Prøver dere fortsatt uten hjelp? Kjedelig når det tar så lang tid :sorry:
Har vært gravid i mellomtiden, som endte i MA.. så vi får ikke hjelp offentlig før det har gått 1 år siden MA’en :rolleyes: orker ikke begynne med privat utredning, bor langt unna by, og så tok fastlegen min en del prøver av meg nettopp (hormoner, vitaminer osvosv) som var fine :) vi er relativt unge enda så håper jo det klaffer snart :)
 
Med første tok det 7 mnd etter p-pilleslutt. Andre svangerskap satt på første forsøk (MA), og denne gangen tok det 2 mnd (etter MA’en) :)
 
Prøver på barn nr. 2. Fortsatt ikke igang med syklus etter uttak av hormonspiral for en måned siden. Førstemann satt på første forsøk (men da tok jeg ut spiralen et par måneder på forhånd av prøvingen og det var kobberspiral). Håper jeg kommer igang med syklusen snart, så vi får begynt prøvingen ordentlig.. :smiley-angelic001
 
Back
Topp