Mammaklær

Denne gangen kjøpte jeg faktisk masse fint fra ei dame på Finn.no. Alt var kjempefint og såg helg ubrukt ut! Var masse fra HM, ASOS og ellers en del vide topper fra Zara.
 
Førstegangsgravid. Har kjøpt brukt på Finn, både litt sommerklær, kjoler og bukser. I tillegg kjøpte jeg treningstights på nett etter å ha lest forumtråder, da jeg begynte å få litt for stor mage til de vanlige tightsene mine. Har ikke så lyst til å gå så mye i butikker nå i koronatida. Foreløpig er det faktisk t-skjortene jeg har brukt mest av det jeg kjøpte på Finn.
 
Denne gangen har jeg planer om å gå masse i kjoler, forrige graviditet var det mest gravidbukser fra Hm, men synes de hele tiden sklei ned. Kjoler kan man jo kjøpe nesten hvor som helst, så lenge de er litt stretch og stor størrelse :)
 
Finn og tise har masse fint til en billig penge, er jo klær som ikke blir mye brukt så kan få tak i mye fint der:) ellers så har jeg kjøpt litt sommerklær på bonprix, ska hente de i dag så spent på hvordan de ser ut:)
 
Har så lyst på mammasnekkerbukse ❤️
Noen som har dette og hvor kjøpte du den?
 
Noen som har tips til mammatruser? Jeg var ute og kjøpte en størrelse større enn jeg vanligvis bruker her, men ser for meg at det kanskje blir for lite etter hvert. Er noe med den strikken i livet som ødelegger, selv om resten passer... Det samme lurer jeg på med korte tights, forresten.
 
Noen som har tips til mammatruser? Jeg var ute og kjøpte en størrelse større enn jeg vanligvis bruker her, men ser for meg at det kanskje blir for lite etter hvert. Er noe med den strikken i livet som ødelegger, selv om resten passer... Det samme lurer jeg på med korte tights, forresten.
HM, har akkurat kjøpt både truser og korte tights der :happy:
 
Noen som har tips til mammatruser? Jeg var ute og kjøpte en størrelse større enn jeg vanligvis bruker her, men ser for meg at det kanskje blir for lite etter hvert. Er noe med den strikken i livet som ødelegger, selv om resten passer... Det samme lurer jeg på med korte tights, forresten.
Sloggi sine sømløse truser! :)
 
HM, har akkurat kjøpt både truser og korte tights der :happy:
Kjøpte du på butikk eller nett? Var på det lokale kjøpesenteret idag, og der hadde alle butikkene slutta med mammaklær. Til og med Lindex, som hadde en slik avdeling ved juletider, hadde ikke annet enn Mom truser, ammetopper og ammebh. Cubus og HM hadde ingenting...:shy:
 
Noen som har tips til mammatruser? Jeg var ute og kjøpte en størrelse større enn jeg vanligvis bruker her, men ser for meg at det kanskje blir for lite etter hvert. Er noe med den strikken i livet som ødelegger, selv om resten passer... Det samme lurer jeg på med korte tights, forresten.

Sniker
Linndex sine mammatruser som går opp over magen er fantastiske! De koster 199 for 3 stk, digger dem!
 
Kjøpte du på butikk eller nett? Var på det lokale kjøpesenteret idag, og der hadde alle butikkene slutta med mammaklær. Til og med Lindex, som hadde en slik avdeling ved juletider, hadde ikke annet enn Mom truser, ammetopper og ammebh. Cubus og HM hadde ingenting...:shy:
Kjøpte på nett ja :) tightsen ser jeg HM fremdeles har. Kjøpte en grå og sort i capri-modell. Men trusene jeg var så fornøyd med var kjøpt på salg og selges ikke lengre i nettbutikken. Men ville nok tatt sjansen på noen av de som er til salgs nå. Jeg har både korte truser som går under magen og høye som går over magen. Liker de til hvert sitt bruk. De høye et gode under kjoler og lager ikke så lett "valker" i strikken. De høye jeg har kjøpte jeg på Lindex
 
Back
Topp