Når blir termin om du er gravid?

VictoriaH

Ventende
Assistert-jentene
August 2018
Oktobergull 2022
Min første mulige termin er 4. mars, hva med deg? :)
 
27. februar. Men det ble nok ikke klaff denne måneden.
 
Ca 10.mars
 
Om dette forsøket funker blir termin 24/2 tror jeg, eller 27/2... får opp to forskjellige når jeg googler. :happy:
 
Får 2.mars men er i mine tvil at det funket denne perioden.
 
24 februar :angelic:
 
7. mars :D
 
Har dere begynt og prøve på søsken, Victoria? :)
Kaaaaaaaaaaanskje :angelic:

Vi er mer der at skjer det så skjer det, mannen er ansvarlig for prevensjon og dårlig sådan. Brukt femar 3 sykluser nå for å få en syklus :)
 
Trodde EL var den 10/6, men det kjennes ut som om den er i dag. Er veldig øm nederst i magen i dag, og har hatt litt iling i brystene et par dager (tester ikke... enda) så hvis vi treffer blink, blir termin 8.mars :dummy:
 
24.02. Har jo veldig lyst å bli gravid så jeg slipper flere pp, og slipper å bli enda eldre, men akkurat slutten av februar er dumt å ha termin :s Både mannen, sønnen vår, og en nevø har bursdag i løpet av den siste uken der. Kjipt om de får samme dag... Har selv bursdag samme dag som min mor, og synes det er litt teit :p

Lillemann kom 16 dager før termin, da, så kan jo håpe at en nestemann også kommer litt før så det ikke blir bursdagskræsj, om jeg nå skulle bli gravid nå.
 
7.mars her. Storebror(forhåpentligvis) har også bursdag mars. Det er en fin mnd å få baby
 
Om jeg blir det nå, så er første mulig termin 17.3.20, men håpet er vel egentlig en høstbaby, men vil selvfølgelig være velkommen uansett om det skulle skje :)
 
Back
Topp