Hva er de beste luktene du vet?

Vela❤️

Forumet er livet
Marsipanene 2019
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Helt random spørsmål. Men hva syntes du lukter fantastisk godt?

Mine favoritt-lukter er: Nyåpnet kaffepose da spesielt kaffebønner, nyslått gress, duften av blomstene på buskene i hagen etter regn, og regn på varm asfalt. Sikkert mange andre lukter også som er helt himmelsk, men er disse jeg kommer på nå. ❤️
 
Nyåpnet kaffebønnepose er digg, ja :joyful:
Nyvaska klær med god tøymyknerlukt, gulv som er vasket med grønnsåpe, lufta etter regnvær, parfymen til mannen (Jean Paul Gaultier - Le Male) blir jeg mo i knærne av, smelta sjokolade, nybakte kanelsnurrer... :happy:
 
Nyåpnet kaffebønnepose er digg, ja :joyful:
Nyvaska klær med god tøymyknerlukt, gulv som er vasket med grønnsåpe, lufta etter regnvær, parfymen til mannen (Jean Paul Gaultier - Le Male) blir jeg mo i knærne av, smelta sjokolade, nybakte kanelsnurrer... :happy:
Å ja nyvaskede klær med den blå tøymykneren er helt sinnsykt godt❤️ Lenge siden jeg har brukt tøymykner annet enn blenda sensitiv nå. Men den skal jeg jaggu kjøpe inn å vaske sengetøyet vært med igjen. Nybakte kanelboller er og en himmelsk lukt.
 
Lukten av havet.
Den blå Jean Paul parfymen, den gjør et eller annet med meg :angelic:
Kaffe
Jeg bor såpass nærme havet at jeg kan se det fra huset, men langt nok unna til at jeg ikke lukter det. Men sant det du sier, havet lukter fantastisk❤️
 
Kaffe lukter fantastisk (synd det ikke smaker fantastisk :hilarious: )
Jeg elsker lukten av Syrin og lignende lukter. Og nyklipt gress. Selleri. Buljong. Sjokolade. Bensin :p
 
Lukten av Fanta exotic.. Og å kjøre forbi Friele (drikker ikke kaffe selv, men den lukten eeer bare så god!)
 
Lukten av en nyåpnet pose med kaffe
-Nyskjært agurk
-Syriner
-nyfødt babylukt:Heartred
-nyklipt gress
-armhulen til mannen min;)
 
- Baby ❤️
- Kaffepulver
- sjokolade
- gjærbakst/kakebakst
- nyvasket hus med sitronsåpe
- bensin
 
- Jordbær
- Appelsin
- Nystekte boller
- Hundepoter og valpelukt
- Samboeren min :shy:

Sikkert mange fler som jeg ikke kommer på. :p
 
Vann eller melk som koker :p
Nyklipt gress
Havet
Skog/mark
Luften ute tidlig om morgenen når det er dugg helst
Nylig kappet kubbe/grein av furu
 
Babyer :)
Mannen min :)
Datteren min :)
Hunden min :) (ikke alltid da :p )
Kaffe
Jordbær
havet
 
Den siste det:p Synes det lukter så tåfis av hundepoter:p Kattepoter har jeg ikke testa ut. Det må jeg gjøre når jeg kommer til foreldrene mine i dag.
Ja, men det er en helt egen lukt av hunde- og kattetåfis. :) Jeg har vokst opp med katter og hunder, så jeg forbinder sikkert noe positivt ned den lukten.
 
Back
Topp