3D/4D Ultralyd

Majah.

Forelsket i forumet
Oktoberlykke2020❤
Novemberbarna 2021
Hei!:happy: Sider partner ikke har kunnet være med på ultralydene nå, så har jeg ett veldig ønske om og ha han med til en privat! Har vært på tul opptil fler ganger, han han har kun fått sett bildene jeg kommer hjem med.. lest på nett at de anbefaler 3D/4D ultralyd fra uke 28- og utover.. og så tolmodig er ikke jeg, så har dere vært på 3D ultralyd fra uke 21-24 ca? Og fått se fine bilder av baby?
Gjærne erfaringer og bilder om noen vil dele:anyone:Heartred
 
Jeg tror uke 21 er litt tidlig, ville prøvd å vente noen uker. Jeg var rundt den tiden, men i utgangspunktet hadde jeg ikke bestilt 3D, men fikk det likevel. Ble mye tydeligere senere, så ville hatt is i magen.
 
På ultraportalen sin side står det at det er best å gjennomføre mellom uke 23 og uke 28. jeg var der i uke 21+4 med barn nr 3 og fikk kjempefine bilder.

Var der i uke 22 med nr 4 , men da var morkaka på forveggen slik at det ikke ble noe bra bilder den gangen, men det hadde heller ikke blitt bedre om jeg hadde venta pga morkakeplasseringa.
 
Jeg har time 29. Juni. Da skal jeg få 3D (det er ikke privat da, er egt vanlig ultralyd men han sa jeg skulle få 3D også). Da er jeg i uke 26, så han mente at det var et bra tidspunkt :)
 
Okei takk for svar! Da er det noen som har fin erfaring med 3D litt tiligt.. jeg har bare så innmari lyst at samboer skal få se og oppleve dette litt mer enn han har fått gjordt:D og skal jeg vente på anbefalt time så blir det etter ferien, og det er litt for lenge til:hilarious:
 
Vi fikk se litt 3D når jeg og samboer var på privat UL i uke 16+5. De ble ikke særlig bra, da snuppa i magen trykte ansiktet inn i morkaken:D skal tilbake i uke 26+3, og håper på bedre bilder da!
 
Okei takk for svar! Da er det noen som har fin erfaring med 3D litt tiligt.. jeg har bare så innmari lyst at samboer skal få se og oppleve dette litt mer enn han har fått gjordt:D og skal jeg vente på anbefalt time så blir det etter ferien, og det er litt for lenge til:hilarious:

sniker:) jeg var på 3D i uke 25 med min oktober baby 2018:) var en utrolig fin opplevelse, og hun var «lik» seg selv allerede da, fikk bare et fnugg rundere kinn ved fødsel elles så jeg godt likheten etter fødsel til bildet fra 3d ul. Ellers fikk jeg også sett kjønn etc:) dro på 3d mest fordi vi ikke fikk se hverken profil, kjønn eller noe på ordinær da, hun lå inn mot ryggraden min så alt vi fikk se var hennes ryggrad
 
Back
Topp