Pigment flekker

TeeLa_86

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Noen som har fått dette?!?
Har fått noen fæle litt mørke flekker midt i panna og på "barten" :bored:
Hva kan jeg gjøre med d? Og vil de gå bort?
 
Noen som har fått dette?!?
Har fått noen fæle litt mørke flekker midt i panna og på "barten" :bored:
Hva kan jeg gjøre med d? Og vil de gå bort?
Jeg fikk det sist og de gikk bort igjen, er flinkere til å smøre med høy faktor denne gangen men får sikkert noen i løpet av sommeren.
 
Jeg fikk også. Kjekt hvis de går vekk igjen etter hvert, føler jeg greier meg uten :p
 
Fikk sist svangerskap og de forsvant når jeg jeg ikke var gravid lenger. Nå har jeg alltid solfaktor 50 i ansiktet.
 
Sniker.

Jeg har fått verdens tydeligste bart som lyser i mot meg når jeg ser i speilet. Føler den viser tydelig igjennom en kilo med foundation. Den kom i vinter, før det ble mye sol. Den kan forsvinne altså?? Håper det!! :nailbiting::smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:smiley-angelic001:pompus:
 
Jeg fikk pigmentflekker under armene forrige svangerskap, de kom på vinterstid til og med :eek: er helt borte nå nesten 3 år etter
 
Sniker fra juni

Hormonene i svangerskapet kan gjøre at man utvikler noe som heter melasma. Da forsvinner ikke pigmentflekkene og de kommer tilbake uansett hva man gjør.

Da jeg var ferdig med ammingen sist dro jeg til kosmetisk hudpleier og tok syre behandling for å få vekk pigment flekkene. Det fungerte utrolig bra og huden ble som ny igjen. Men flekkene kom sakte tilbake tross smøring med faktor 50 hver dag.

Nå er jeg gravid, har termin om 10 dager og har f0tt nye flekker. Skal fjerne dem når jeg er ferdig
 
Jeg fikk en del i mine forrige svangerskap.. så denne gangen her kjører jeg solfaktor 50 i ansiktet!! De forrige gikk vekk når jeg ikke lenger var gravid men kom tilbake når jeg solte meg på somrene.
 
Har fått på ene armen, ser ut som om bh-stroppene har farget av :joyful:
 
Jeg fikk det sist og de gikk bort igjen, er flinkere til å smøre med høy faktor denne gangen men får sikkert noen i løpet av sommeren.

håper de går bort... Faktor 50 er nå bestilt og sol hatten er tatt frem. Blir å se ut som en Primadonna hele sommeren :woot: Mn flekkulf vil jeg ikke være..
 
Eg har ikkje fått pigmentflekker (enda), men eg har fått sjukt med hårvekst! :nailbiting: Har vekst fram laaange dunhår på heile magen, brystene og på overleppa (som da blir sjukt synlig når eg sminker med), eg ser jo snart ut som ein huleboar :(
 
Jeg opplever at vitamin c serum hjelper mot pigmentflekker, og retinol (kan ikke brukes under graviditet). Ellers er det hatt og faktor 50 i ansiktet som gjelder:happy:
 
Back
Topp