Oppdatering på ultralyd

Mine3+2

Forumet er livet
jentene i juni13
It's gonna be May 2019
Snøkrystallene2021❄️
Til min store sjokk, så var det ikke bare 1 i magen, men 2! :nailbiting: alt sto bra til med begge to, men hadde en liten blod ansamling ved tvilling 1, og var derfor det kom brunt utflod, ny kontroll om 2 uker for sjekk på nytt.

Flere som venter tvillinger her?

Gratulerer så mye! Og så tydelig det var på ul bildene! Var virkelig ingen tvil! ❤️

Til min store sjokk, så var det ikke bare 1 i magen, men 2! :nailbiting: alt sto bra til med begge to, men hadde en liten blod ansamling ved tvilling 1, og var derfor det kom brunt utflod, ny kontroll om 2 uker for sjekk på nytt.

Wow så gøy! Gratulerer! Tror hun som har profilbilde av Lille My også venter tvillinger- hun skrev om det her for en uke eller to siden. Du finner sikkert innlegget litt lenger tilbake.

Wow så gøy! Gratulerer! Tror hun som har profilbilde av Lille My også venter tvillinger- hun skrev om det her for en uke eller to siden. Du finner sikkert innlegget litt lenger tilbake.
Ja, viste at det var værtfall 1 til her inne som venter tvillinger :happy:

Gratulerer så mye :woot:
Har du hatt noe mistanker om at det var tvillinger du bar på? Feks forsterket symptomer o.l?

Gratulerer så mye :woot:
Har du hatt noe mistanker om at det var tvillinger du bar på? Feks forsterket symptomer o.l?
Absolutt ingen mistanker. Har hatt så lite symptomer at jeg mistenkte faktisk MA, så var så forberedt på å måtte gå gjennom en cytotec kur, at sjokket var jo ekstremt stort når det var 2 med bankende hjerte.

Hva tenker dere om å gå fra 3 til 5? Var vel omstilling nok å skulle bli 4 :P

Hva tenker dere om å gå fra 3 til 5? Var vel omstilling nok å skulle bli 4 :p
Hadde akkurat begynt å bli litt vandt til tanken på 4, så det ble litt stort sjokk!
På gyn benken så klarte jeg bare å si " nei faen" :hilarious:
Men litt artig da, for har jo tullet med at det er tvillinger alle ganger, men denne gangen slo det altså til :hilarious: denne gangen når det hadde holdt i masse vis med bare 1 :hilarious:

Gratulerer❤️❤️

Har bestillt TUL på lørdag, 8+1.. Klarer ikke å riste av meg følelsen på at det er flere der inne, så ønsker å vite tidligst mulig:p

Så herlig med 2❤️❤️

Hadde akkurat begynt å bli litt vandt til tanken på 4, så det ble litt stort sjokk!
På gyn benken så klarte jeg bare å si " nei faen" :hilarious:
Men litt artig da, for har jo tullet med at det er tvillinger alle ganger, men denne gangen slo det altså til :hilarious: denne gangen når det hadde holdt i masse vis med bare 1 :hilarious:

Hehehe så morsomt! Godt dere har god tid til å omstille og forberede dere ❤️

Wow, gratulerer så mye!! Så utrolig spennende, gøy og skummelt på en gang!
Veldig spent på tidlig ultralyd selv her 18.juni.

Back
Topp