~Juni 2020~

Jippi, da er det offisielt sommer :)
 
Juni.
Sommerles!

Siste dag i pinsen, i dag skal vi hjem.

Fin tur, men for min del sitter det litt langt inne å dra samme sted igjen. Plassen er fin, absolutt. Det er ikke det. Det er mer geografien. Det begynner å blåse om natta og det slutter ikke før sola har varmet opp bakken. Grunnet høye fjell tar det litt tid før det skjer. Sånn i 11-12 tiden eller deromkring. I går natt blåste det kraftig, og flere teltplugger ble revet opp, i natt blåser det mer vanlig. Men det merkes. Det merkes veldig at det blåser når man ligger i telt.

Hyggelig tur, bare litt mye vind på natta. Som varer sånn at frokosten inntas inne. Egg og bacon ble derved til lunsj. Funket det også, altså.

Læringskurven har vært bratt. Meget bratt. Fra vi kom oss avsted altfor sent, via å innse halvveis på turen hvor idiotisk det er å bruke plass i bilen på mat til hele helga, det er butikker her. (til og med søndagsåpent), viktigheten av godt festede barduner selv om været er fint når du kommer/legger deg, ting vi trenger, ting vi slett ikke trenger. Forskjellen på mine foreldres behov og våre. De med vogn. Mamma med sine utfordringer med helse som gjør at hun selvsagt har med seg maten hjemmefra. Og ikke har sett innsiden av sanitæren eller felleskjøkkenet. Fakrisk ikke visste hvor der var, eller brydde seg. Pappa henter vann og de forholder seg til vogna.

Mens jeg sender ungene på kjøkkenet for å fylle vannflaskene sine. Vasker opp der. Går på do der.

Og nå må jeg følge fireåringen dit, så "vi snakkes"
 
Å herlige juni❤️ I slutten av denne måneden skal vi til sommerhuset på Sandøya i Agder. Der er det ren sommeridyll. Ingen biler, gode badeplasser, mye godt lokalt og hyggelige mennesker. Gleder meg!:happy:
 
Juni ja. Har ikke vært aktiv i denne tråden på år sikkert nå da. Har ikke hatt ork. Ble gjenkjent her da ser dere. Så gammel bruker i ny kledning, men det er alt om meg for nå da.

Dessverre har jeg og min mann blitt enige i sammen om å skilles da. Etter 15 år sammen, nesten halve livet mitt faktisk. Skal vi skilles. Kjenner at selv det er en lettelse, da vi ikke har fungert på mange år, er det tungt fremdeles. Vi har bare levd sammen som gode venner. Uten sex, nærhet, kos eller annet egentlig. Kun vennskapsforhold. Og slik vil vi ikke ha det, tross for ungene. Jeg vil ha resten også jeg. Jeg vil føle meg elsket og ønsket på ett annet nivå også.

Men vært en tung uke kjenner jeg. Og nå starter hele galskapen med å finne utav alt da. Flytting og hvor. Ikke så lett å finne her leilighet med 3 soverom akkurat. Vi samarbeider veldig bra da. Så ikke hast akkurat. Har spurt nav om time der. Og må vel bestille meklingstime, men vi er alle enige om 50/50 da. Best for oss alle :)

Det går bra til slutt. Og skal bli fint å finne meg selv også igjen tror jeg. Sorry for litt dyster første post igjen.

Men hurra for ny start? :p
 
Juni ja. Har ikke vært aktiv i denne tråden på år sikkert nå da. Har ikke hatt ork. Ble gjenkjent her da ser dere. Så gammel bruker i ny kledning, men det er alt om meg for nå da.

Dessverre har jeg og min mann blitt enige i sammen om å skilles da. Etter 15 år sammen, nesten halve livet mitt faktisk. Skal vi skilles. Kjenner at selv det er en lettelse, da vi ikke har fungert på mange år, er det tungt fremdeles. Vi har bare levd sammen som gode venner. Uten sex, nærhet, kos eller annet egentlig. Kun vennskapsforhold. Og slik vil vi ikke ha det, tross for ungene. Jeg vil ha resten også jeg. Jeg vil føle meg elsket og ønsket på ett annet nivå også.

Men vært en tung uke kjenner jeg. Og nå starter hele galskapen med å finne utav alt da. Flytting og hvor. Ikke så lett å finne her leilighet med 3 soverom akkurat. Vi samarbeider veldig bra da. Så ikke hast akkurat. Har spurt nav om time der. Og må vel bestille meklingstime, men vi er alle enige om 50/50 da. Best for oss alle :)

Det går bra til slutt. Og skal bli fint å finne meg selv også igjen tror jeg. Sorry for litt dyster første post igjen.

Men hurra for ny start? :p
Lykke til med ny start :) skjønner at det er trist, men du fortjener nærhet, kos og sex!
 
Lykke til med ny start :) skjønner at det er trist, men du fortjener nærhet, kos og sex!
Takk :D Det syntes faktisk endelig jeg også. Det tok bare en del tid for meg å ta skrittet med å gjøre noe med det. Men først, ta vare på meg og barna. Så alt annet får skygge banen. Er ikke som jeg ikke har levd i sølibat allerede i år :p *sarkastisk latter*

Er sikkert nok å ordne å bruke tid på nå uansett fremover :)
 
Takk :D Det syntes faktisk endelig jeg også. Det tok bare en del tid for meg å ta skrittet med å gjøre noe med det. Men først, ta vare på meg og barna. Så alt annet får skygge banen. Er ikke som jeg ikke har levd i sølibat allerede i år :p *sarkastisk latter*

Er sikkert nok å ordne å bruke tid på nå uansett fremover :)
Ja det er det. :)
Viktig med nærhet selv om man har barn! Så får du ta vare på deg selv og barna dine :)
 
Juni ja. Har ikke vært aktiv i denne tråden på år sikkert nå da. Har ikke hatt ork. Ble gjenkjent her da ser dere. Så gammel bruker i ny kledning, men det er alt om meg for nå da.

Dessverre har jeg og min mann blitt enige i sammen om å skilles da. Etter 15 år sammen, nesten halve livet mitt faktisk. Skal vi skilles. Kjenner at selv det er en lettelse, da vi ikke har fungert på mange år, er det tungt fremdeles. Vi har bare levd sammen som gode venner. Uten sex, nærhet, kos eller annet egentlig. Kun vennskapsforhold. Og slik vil vi ikke ha det, tross for ungene. Jeg vil ha resten også jeg. Jeg vil føle meg elsket og ønsket på ett annet nivå også.

Men vært en tung uke kjenner jeg. Og nå starter hele galskapen med å finne utav alt da. Flytting og hvor. Ikke så lett å finne her leilighet med 3 soverom akkurat. Vi samarbeider veldig bra da. Så ikke hast akkurat. Har spurt nav om time der. Og må vel bestille meklingstime, men vi er alle enige om 50/50 da. Best for oss alle :)

Det går bra til slutt. Og skal bli fint å finne meg selv også igjen tror jeg. Sorry for litt dyster første post igjen.

Men hurra for ny start? :p
Klem til deg
 
God dag
I dag må jeg på plantasjen eller posten der da rettere sagt , så øå det vaskes klær ++
 
Back
Topp