Er du hjemme eller fremdeles i jobb ?

Er sykemeldt 80%, de siste 20% har jeg hovedsaklig på hjemmekontor. Er innom jobb 1-2 ganger hver dag, da storebror går i samme barnehage som jeg jobber, så sitter innimellom litt på kontoret på jobb også
 
Jeg er sykemeldt 100% nå pga bekkenløsning. Tviler på at jeg kommer meg i jobb igjen før permisjon.
 
Jeg er sykemeldt 100% nå pga bekkenløsning. Tviler på at jeg kommer meg i jobb igjen før permisjon.
Samme som meg, har hatt bekkenløsning siden 5mnd og kommer heller ikke tilbake til jobb. Men storkoser meg hjemme må jeg si, så lenge jeg tar ting i mitt tempo så går det stort sett greit :) Er det første din ? Det er min tredje, men 23 år siden sist :smug:
 
Samme som meg, har hatt bekkenløsning siden 5mnd og kommer heller ikke tilbake til jobb. Men storkoser meg hjemme må jeg si, så lenge jeg tar ting i mitt tempo så går det stort sett greit :) Er det første din ? Det er min tredje, men 23 år siden sist :smug:
Det er min første :happy: jeg storkoser meg også hjemme og prøver å få strikket noen plagg og teppe til huleboeren kommer.
Så Koselig med en liten til da!
 
Det er min første :happy: jeg storkoser meg også hjemme og prøver å få strikket noen plagg og teppe til huleboeren kommer.
Så Koselig med en liten til da!
Hørtes kos ut, og det skal det være ! Me skal hvertfall ikkje føle på någe dårlig samvittighet for at me må være hjemme ;)
Ja det er stor glede å få oppleve igjen, og ganske så anderledes med apper og UL og alle oppfølginger, så ganske gøy :joyful:
 
Jeg er hjemme og har vært det hele svangerskapet :) Ikke noe valg pga jobbens art.
 
Hjemme med 100% svangerskapspenger, pga tidligere prematur fødsel pga sf, og stigende bt denne gang. 29 uker nå, vært hjemme siden uke 24.
 
Prøver å jobbe litt hjemmefra men det blir ikke så mye jobb.. :bag:
 
20% jobb til onsdag, fra torsdag er jeg 100% sykemeldt til permisjonsstart
 
100% sykemeldt pga bekkenet
 
100% på job. På nogle dage er det utroligt hårdt og er helt smadret når jeg kommer hjem. Andre dage går det let
 
100 % jobb hele tiden bortsett fra når corona lock Down kom. Jobber for meg selv i eget AS så har ikke hatt samvittighet til å sykemelde, Men burde nok tatt det litt mer piano, er ikke så himla mye tæl igjen i kroppen etter endt arbeidsdag...
 
Back
Topp