Viken sykehusene, far tillatt på barsel?

E

Eline2020

Guest
Noen som vet om Viken sykehusene også har åpna opp for far med på barsel? :happy:

Hadde vært koselig hatt pappan der litt mer enn to timer etter fødsel. To timer er jo ingenting, man har vel ikke roa seg etter sjokket engang:love2
 
På Kalnes får far være med fra aktiv fødsel og hele tiden på barsel :love7
 
Noen som vet om Viken sykehusene også har åpna opp for far med på barsel? :happy:

Hadde vært koselig hatt pappan der litt mer enn to timer etter fødsel. To timer er jo ingenting, man har vel ikke roa seg etter sjokket engang:love2
Venter også spent på dette. Håper sånn at det åpner seg opp for dette på Kongsberg snart:nailbiting:❤️
 
Drammen og Bærum har også åpna opp, det er vel Viken det og? Jeg har ikke så kontroll på de nye fylkene :)
 
Hvor fant du denne infoen? På deres nettsider står det fortsatt at de ikke kan være med.

Facebookgruppa "Sykehusinfo - koronaregler" :) Der ligger det oppdatert info for de fleste sykehus.
 
Jeg ligger inne på Ahus nå med svangerskapsforgiftning. De har fremdeles stengt alt og ingen oppdatert info siden 14.04, men jeg fikk lov til å få samboer på besøk i 3 timer i dag. Tror egentlig ikke de har lov, men siden jeg mest sannsynlig må ligge her i 2-3 uker eller frem til en eventuell igangsettelse så tror jeg de syntes litt synd på meg og gjor et unntak.
 
Denne infoen så jeg stod på vestre viken sine sider under besøkende. Når det står slik generelt for alle vestre viken sine sykehuser, så bør de vel praktisere likt?
Ser at det ikke er noe oppdatert info til fødende og gravide (sist oppdatert 12.04).
Tenker å høre med jordmor til uka. Skulle ikke tror at det er langt unna på de fleste steder nå.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200522-082950~3.png
    Screenshot_20200522-082950~3.png
    146,3 KB · Visninger: 18
Denne infoen så jeg stod på vestre viken sine sider under besøkende. Når det står slik generelt for alle vestre viken sine sykehuser, så bør de vel praktisere likt?
Ser at det ikke er noe oppdatert info til fødende og gravide (sist oppdatert 12.04).
Tenker å høre med jordmor til uka. Skulle ikke tror at det er langt unna på de fleste steder nå.
Da krysser jeg fingrene for at far får bo på barsel innen jeg føder!
 
Jeg fikk beskjed på onsdag at Bærum ikke hadde åpnet opp...
Skal dit på kontroll på onsdag, kan dobbeltsjekke da.

Jeg skal føde på Kalnes, så har i utgangspunktet ingen interesse av å finne på ting altså :p Dette lå på gruppa i går, jeg fikk det tilfeldigvis med meg da jeg scrolla gjennom feeden min. FB_IMG_1590140978664.jpg

På Bærum gjelder visstnok dagtidsbesøk frem til kl 22.
 
Jeg spurte lege og jordmor på kongsberg sykehus på søndag.
De er like stengt som før sa de. Og det er også resten av vestre viken
 
Jeg spurte lege og jordmor på kongsberg sykehus på søndag.
De er like stengt som før sa de. Og det er også resten av vestre viken
Jeg ser at de nye oppdateringene kom 19.mai, så i følge det jeg leste må de ha endret på det.
 
Da er det bare å juble! Nå kan far være med på barsel!:D
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200528-135916~2.png
    Screenshot_20200528-135916~2.png
    125,7 KB · Visninger: 18
  • Screenshot_20200528-135907~2.png
    Screenshot_20200528-135907~2.png
    87,2 KB · Visninger: 17
Back
Topp