Time til oul..

Hvor lang tid tar det normalt fra lege sender henvisning og til man får melding om tildelt time for oul?
 
Det spørs om det skal være lov å ha med barnefar på OUL framover! Ser at de har endret litt reglene i går/ i forgårs mtp. besøk på sykehusene og at faren kan være med ved barselopphold.
 
Tenker det er rart om partner ikke får være med på OUL nå som besøksforbudet er opphevet. Satser på at det er i orden til 23 juni :)
 
Tenker det er rart om partner ikke får være med på OUL nå som besøksforbudet er opphevet. Satser på at det er i orden til 23 juni :)
Det er kun en anbefaling og fremdeles opp til hvert enkelt sykehus, så fullt så enkelt er det dessverre ikke. Men kommer veldig an på hvilket sykehus.
 
Det er kun en anbefaling og fremdeles opp til hvert enkelt sykehus, så fullt så enkelt er det dessverre ikke. Men kommer veldig an på hvilket sykehus.

Tror at de store sykehusene venter lengst mulig med å tillate at partner dessverre :(
 
18 juni.. da er jeg 19+4....
 
Hvor lang tid tar det normalt fra lege sender henvisning og til man får melding om tildelt time for oul?

Normalt tar det 1-2 uker, varierer fra sykehus til sykehus. Ville tatt kontakt med legen igjen hvis det ikke dukker opp noe innen 3-4 uker, hørt om flere hvor legen plutselig hadde glemt å sende henvisningen. Tok litt under to uker for meg fra Ullevål.
 
Da leste jeg på SUS sine oppdateringer i dag hvor det står at man fra mandag av kan ta med partner på ultralyd! Tilfeldigvis samme dag jeg har time! Ble mer glad enn jeg hadde trodd, hovedsakelig fordi jeg er redd for å ikke finne frem, er såå fjern:gen045
 
Da leste jeg på SUS sine oppdateringer i dag hvor det står at man fra mandag av kan ta med partner på ultralyd! Tilfeldigvis samme dag jeg har time! Ble mer glad enn jeg hadde trodd, hovedsakelig fordi jeg er redd for å ikke finne frem, er såå fjern:gen045
Å så deilig! Er jo en god trygghet å ha partneren der <3 Var på oul for 1 uke siden i Østfold og partner fikk ikke bli med desverre :wacky:
 
Har time 17.06, er da 18+0, mens jordmor mener 17+6, er det for tidlig?
 
Har UL time 22 juni, da er jeg 18+5. Har på Ullevål, men får ikke ha med samboeren min.. Syntes det er ganske kjipt, men får ikke gjort så mye med det dessverre..
 
Back
Topp