Noen som ikke har fortalt om graviditeten?

Tirili

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Er 14+1 i dag og har endå ikke fortalt NOEN om babyen i magen, har bestemt at mine barn på 13 og 10 skal få vite det først, men problemet er at jeg kvier meg sånn til å fortelle dem det da jeg ikke aner hvordan reaksjonen blir :bored: Hvordan reagerte dine store barn?
 
Er 16+3, har fortalt familie men ikke venner. Har ikke store barn så kan ikke gi noe tips der desverre. Men det er vel bare å hoppe i det :) Uansett reaksjon kommer det en liten en i november som hele familien må forberede seg på.
 
  • Liker
Reactions: V.B
Bonusdatter på 8år fikk vite det i går, hennes respons var «endelig har du baby i magen, jeg har gledet meg så lenge!» det har vært etterspurt i 1år da så her gikk det heldigvis veldig fint :D
 
Har ikke så store barn selv, men jeg ble storesøster i den alderen. Det kom overraskende på, men jeg ble bare veldig, veldig glad og var så utrolig stolt! Men alle barn er jo forskjellige, og må få reagere som de gjør. Lykke til:)
 
Har ikke så store barn selv, men jeg ble storesøster i den alderen. Det kom overraskende på, men jeg ble bare veldig, veldig glad og var så utrolig stolt! Men alle barn er jo forskjellige, og må få reagere som de gjør. Lykke til:)
Så gøy, hva forhold har du til søskene ditt i dag? Med den aledersforkjwllen?
 
Jeg har en stedatter på 13 som ble OVERLYKKELIG når hun fikk vite at hun skulle få en lillebror :Heartblue
 
Har ikke fortalt det til noen fler enn mannen og to venninner.
Ungene er 7 og 13.
Var gravid høsten de var 11 og 5, da ble de veldig glade iallfall.
 
Fortalt det til noen få, pluss ungene. De ble overlykkelige, mast i flere år begge to.
Jeg og min søster var på alder med dine når mamma ble gravid på nytt. Jeg ble kjempe glad, men min storesøster ble mildt sagt forbanna og kjempe flau. Hehe. Grunn? «Å herregud mamma! Alle kommer til å se at dere har hatt sex nå!!!» Du skjønner det at foreldre skal ikke ha et sexliv og det er bare Sååååå ekkelt :hilarious::hilarious::hilarious::hilarious:
Hun ble glad for å bli storesøster, men slet med å takle at babyer ikke kom med storken:laughing001:laughing021
 
Har ikke fortalt det til sønnen på snart 4 år, men han skal få vite det på tirsdag etter ultralyd. Er 14+1 idag. Har sagt det til de fleste, fordi magen min er så stor.
 
Her har vi ikke fortalt det til noen enda, venter helst til etter OUL, men mindre det synes godt innen den tid. Av en aller annen grunn så har jeg fått det for meg at alle kan se det og vet jeg er gravid :wideyed:

Selv ble jeg storesøster da jeg nærmet meg tenårene, og synes det var ekstremt pinlig at mamma var gravid i en alder av 34 :laughing002 Nektet henne faktisk å fortelle det til foreldrene til de jeg gikk i klasse med. Innerst inne var jeg jo glad da, og flauheten gikk jo over til glede og stolthet.
 
Med mindre magen blir veldig synlig, blir vi å vente til oul med å fortelle familien. Aldri venta så lenge før, men denne gangen føles det rett.
 
Her er magen så stor at folk ser litt spørrende på meg, om jeg ikke går i ekstra store og vide klær, så jeg forteller det heller. Sist holdt vi det hemmelig for familien til uke 16, og for de fleste andre til etter OUL, men da fikk jeg mange nysgjerrige blikk etterert ;) Jeg fikk kjempemage sist, hadde veldig mye fostervann og ble helt enormt stor, så jeg forteller til de jeg syns det er greit å si det til. Blir ikke noe «facebook-annonsering» før etter OUL
 
Bare ang. aldersforskjell :D
Jeg har 3 småsøsken, er 24 år selv, småsøsknene mine er 16, 13 og 4, selv om aldersforskjellen er stor elsker jeg mine søsken og vi har masse utbytte av hverandre.
Henger med søsteren min på 13 liksom, hu er ganske moden for alderen :Heartred Veldig hyggelig, og føler meg privilegert som får være et forbilde for dem.
Ville igrunn bare si at aldersforskjell har ikke mye å si:love7
 
Har ikke sagt noe enda, men går snart tom for klær som kan skjule:p er 3 barnet å snart uke 14 så begynner å syns bra magen nå:) skal på ultralyd på tirsdag så får nok fortelle det etter da hvis alt er bra;)
 
Har fortalt det til familie men ikke venner. Har selvsagt fortalt det til mine sønner på 16 og 13. De ble kjempeglade og gleder seg. xsmile9
 
Bare ang. aldersforskjell :D
Jeg har 3 småsøsken, er 24 år selv, småsøsknene mine er 16, 13 og 4, selv om aldersforskjellen er stor elsker jeg mine søsken og vi har masse utbytte av hverandre.
Henger med søsteren min på 13 liksom, hu er ganske moden for alderen :Heartred Veldig hyggelig, og føler meg privilegert som får være et forbilde for dem.
Ville igrunn bare si at aldersforskjell har ikke mye å si:love7

Samme her - det er 10 år mellom meg og min bror (han er yngst) og jeg har veldig god kontakt med ham :)
 
Vi har ikke sagt noe enda offentlig men foreldrene mine og 3 venner veit om det :happy:
Tenkte å fortelle det til resten når vi veit kjønn + jeg er litt stressa med hvordan svigers vil ta dette :wideyed:
 
Jeg ville egentlig vente til etter ultralyd med å fortelle det til alle utenom familien, men fikk ultralyd i uke 19 og magen er allerede rimelig stor i uke 16 nå, så er vanskelig å holde det skjult :hilarious:
 
Foreldre, en venninne, besteforeldre og en søster og svoger fikk vite det i uke 15. Vi gjør nyheten offentlig etter oul om alt ser bra ut i uke 19. :love2
 
Back
Topp