Fortelle de kommende besteforeldrene

Åå, det var trist ❤️ Da blir det nok veldig fint og fortelle noen til helga ❤️ Ønsker deg alt godt!
Ser nå at svigerforeldre ble til svigersøster, hehe
Men det var kanskje inneforstått.
Ja, har blitt utrolig glad i de på kort tid, selv om ingenting kan erstatte en mamma i en slik situasjon!

:happy093

For en fantastisk artig ide! Dette må jo bare bli gøy og spennende :happy093

ah, kjedelig med ei sånn svigermor da. Det hørtes litt voldsomt ut. :schocked028
Jeg gleder meg masse! Familien min er glad i spill og leker når vi er sammen, så er jo en passende måte å fortelle på synes jeg. :joyful:

Ja det er vanskelig! Hun er den typen som skriver en hel bok i capslock om hvor mye vi hater henne dersom man ikke svarer på melding innen 5 minutter. :hilarious::hilarious: Det eeer så slitsomt i lengden... :nailbiting:

Jeg gleder meg masse! Familien min er glad i spill og leker når vi er sammen, så er jo en passende måte å fortelle på synes jeg. :joyful:

Ja det er vanskelig! Hun er den typen som skriver en hel bok i capslock om hvor mye vi hater henne dersom man ikke svarer på melding innen 5 minutter. :hilarious::hilarious: Det eeer så slitsomt i lengden... :nailbiting:

Da blir det nok ekstra stas og kunne avsløre det under en sånn setting ❤️
Neimen i alledager?! Unnskyld at jeg spør men, er hun helt frisk? Utifra det du skrev hørtes hun en smuule psykisk ustabil ut:eek::nailbiting:

Huffda, ja, det hørtes bittegrann slitsomt ut!

Godt vi er flere :laughing002 jeg har kjøpt inn 1664 og sommersby eplecider, må smake i morgen :p jeg er også veldig glad i lys og frisk øl.

åå, jeg måtte bestille tul! 09 juni kl 17 :nailbiting: da er jeg 7+2. Dette blir spennende for oss :Heartred
Nei så kult! Jeg skal også 9 juni, bare klokken 18 :shy: Da er jeg 7+1 :joyful::joyful:

Da blir det nok ekstra stas og kunne avsløre det under en sånn setting ❤️
Neimen i alledager?! Unnskyld at jeg spør men, er hun helt frisk? Utifra det du skrev hørtes hun en smuule psykisk ustabil ut:eek::nailbiting:
Ja det blir det! :dance008:Heartpink Har tenkt på mange andre ting, det er så mange gøye måter å si det på. Men tror det blir dette!

Tror ikke hun er det! Lista er lang med alle problemene vi har hatt med henne! Veldig ustabil! Eksen til samboer dro pga det faktisk, så det sier litt. :nailbiting: Og jeg er livredd henne, haha. No joke! :eek:

6+4 så bankende hjerte og en liten bønne i dag på TUL :happy093

Ja det blir det! :dance008:Heartpink Har tenkt på mange andre ting, det er så mange gøye måter å si det på. Men tror det blir dette!

Tror ikke hun er det! Lista er lang med alle problemene vi har hatt med henne! Veldig ustabil! Eksen til samboer dro pga det faktisk, så det sier litt. :nailbiting: Og jeg er livredd henne, haha. No joke! :eek:

Huffameg! Det er så slitsomt med sånne folk :sick006 det er vel ikke bare bare og ta opp ting med henne heller da vil jeg tro? :schocked028

Huffameg! Det er så slitsomt med sånne folk :sick006 det er vel ikke bare bare og ta opp ting med henne heller da vil jeg tro? :schocked028
Det er det ja, virkelig! :arghh: Åh ja, prøver å stå på mine egne bein og ha meninger rundt henne også, men gud så mye refs det blir, som blir tatt opp i månedsvis etterpå haha! :dead:

Back
Topp