Gjetning av kjønn

Hvis jeg tar året jeg er født som utgangspunkt og ikke dato, så stemte det med at jeg fikk jente det året jeg ble 30 og da skal jeg ifølge kartet ha jente nå også. Men skal jeg ta utgangspunkt i at jeg ikke var 30 enda, så sa det gutt sist og da stemte det ikke, og det sier det denne gangen også om jeg tar utgangspunkt i 32 år. Magefølelsen sa gutt sist, men nå er jeg veldig usikker :p
 
Har tatt alt av tester og quizer som jeg har funnet, synes sånt er kjempegøy! Jeg og samboer har trodd jente fra starten av, og alle tester sier også det, så skal bi spennande å se på OUL i juni:happy::love017
 
Har tatt alt av tester og quizer som jeg har funnet, synes sånt er kjempegøy! Jeg og samboer har trodd jente fra starten av, og alle tester sier også det, så skal bi spennande å se på OUL i juni:happy::love017
Haha, jeg å:) begge de kartene, gullring over hånd og natron testen sier det samme, skal på ultralyd nå kl 13 så spent på om hu ser kjønnet da å om det stemmer:p når jeg var på ultralyd i uke 11 så meinte han å kunne se det samme som jeg har fått på alle testene men tør ikke å stole på den så tidlig, nå er det uke 14+2 så da er det vel litt mere sikkert å se rett kjønn....
 
Jeg har ikke tenkt å få vite kjønn, men heller fortsatt mot gutt... Mindre plager (kvalme,svimmelhet, trøtthet...) i starte denne gangen og nå en puls på 133 målt hos jordmor i går. Kan jo ta feil da <3 Men tror mannen syns det hadde vært kjekt med en av hver.
 
Så gøy! :happy: Har selv tatt natrontesten. Skal det boble noe oppå, eller så det mest at det bruste når du så inn fra siden?
Jeg hadde bare papp så jeg så bare på toppen, hørte det bruste litt å så ble det skum oppå. Når det er jente skal det vistnok ikke skje noe som helst...
 
Kinesisk (trur eg) og natrontesten seie det samme! OUL på tirsdag og er så spent! Håpa dei stemmer!
 
Back
Topp