Sommerplaner?

Så deilig! Vi har faktisk sett på båt og lurt litt på det, men jeg og mannen er litt uenige om hvordan den skal brukes, for jeg kunne tenkt meg overnattinger og det er helt uaktuelt for hans del :p Får håpe bekkenet dit holder da :)

jeg er generelt ikke så begeistret for overnatting i båten, blir så ødelagt i ryggen av det ;) men det går for ei natt eller to, og det er jo koselig for mini også!
 
Vi skal besøke familien på Vestlandet. <3 Bor i Kristiansand så vi har masse muligheter i nærheten. Tenker at vi holder oss unna dyreparken mesteparten av juli, bruker den heller mer i juni.

høres ut som oss, vi skyr dyreparken i høysesongen, tar en tur hvis det er noe familie som vil bort men ellers liker vi oss best der frem til midten av juni og fra midten av august og utover høsten :)
 
Vi skal reise litt rundt på hytter vi har mulighet for å bruke :) Gleder meg!
 
Vi prioriterer huset og totalrenoverer halve 1 etg til nytt barnerom, gjesterom og lager :) blir også nytt kjøkken så hele tiden frem til baby kommer er huset en byggeplass:Heartbigred gjøre så mye som mulig som vi slipper det med en nyfødt i hus:Heartbigred
Det høres fornuftig ut! Det gjorde nemlig vi med førstemann også, og jeg var sjeleglad for alt som var ferdig når frøkna kom :)
 
Regner med vi bare blir hjemme og kanskje tar et par turer på hytta:happy: Har kjøpt hus som vi overtar i august, så blir også endel pakking osv.
Så spennende! Og gratulerer :D Da har dere nok å henge fingrene i :D
 
Skulle vært i USA og Danmark. Ingen barn fra før, så holder oss uansett unna dyreparken :D det blir heller familiebesøk og noen ukers leie av en hytte. Og kanskje få rydda litt som forberedelser til høsten..
Åh! USA! DET er kjipt å gå glipp av da :( Hvor i USA skulle dere hen?
 
Vi kjøpte hytte i vinter (før jeg visste om graviditeten), så vi skal jobbe med oppussing av hytta, og ellers besøke familie. Mannen min må plutselig beise mye mer på hytta enn det som var planen, da.;)
Hehe! Kjedelig for mannen :p Vi skal egentlig male ferdig huset, men usikker på om det er noe jeg makter. Husker jeg malte rekkverket på verandaen sist og det funket heller dårlig med luktesansen. Litt usikker på om vi kan male også, egentlig?
 
Vi skal besøke familien på Vestlandet. <3 Bor i Kristiansand så vi har masse muligheter i nærheten. Tenker at vi holder oss unna dyreparken mesteparten av juli, bruker den heller mer i juni.
Det høres i grunn fornuftig ut! Et vennepar var i dyreparken uka som var, helt alene! Det var sikkert digg :)
 
Jeg drømmer meg bort til et lite hotellopphold et par dager, som vi allerede har gavekort på.:smiley-bounce012Om det bare blir oss to eller om vi hører med noen venner vet jeg ikke enda. Men har lyst til å bare nyte, spise is og god mat og hygge oss. Den lille bølla i magen har sørga for at det har blir lite av det de siste månedene:hilarious:
Det hørtes faktisk ganske digg ut! Kanskje det er det jeg skal foreslå for mannen :p
 
Vi skal reise litt rundt på hytter vi har mulighet for å bruke :) Gleder meg!
Så deilig at dere har tilgang på flere forskjellige! Da blir det liksom ikke så kjedelig heller :)
 
Så spennende! Og gratulerer :D Da har dere nok å henge fingrene i :D

Tusentakk:happy: Gleder oss veldig! Førstegangs huseiere begge to, vi er 22 og 23 og har kjøpt hus på drømmeplassen, så er veldig gøy:D
Jeg har problemer med bekken/hofte og må gjøre minst mulig, så blir ekstra arbeid på samboer:hungover::hilarious:
 
Hehe! Kjedelig for mannen :p Vi skal egentlig male ferdig huset, men usikker på om det er noe jeg makter. Husker jeg malte rekkverket på verandaen sist og det funket heller dårlig med luktesansen. Litt usikker på om vi kan male også, egentlig?
Jeg har en tolmodig mann.... ;) Angående maling og beising har jeg forhørt meg litt. Er vel bare Jotun Sens som vi gravide kan bruke, og det er en innendørsmaling. Så jeg tar rett og slett ikke sjansen på å male med noe annet. Det finnes ikke beis som er gravidvennlig heller. Kjekt å være på den sikre sida syns jeg.:dummy1::dummy:
 
Her blir det å dra med campingvogna på ferie, perfekt med campingvogn når det uansett blir norgesferie og man har 2 barn fra før, ganske avslappende:)
 
Jeg har en tolmodig mann.... ;) Angående maling og beising har jeg forhørt meg litt. Er vel bare Jotun Sens som vi gravide kan bruke, og det er en innendørsmaling. Så jeg tar rett og slett ikke sjansen på å male med noe annet. Det finnes ikke beis som er gravidvennlig heller. Kjekt å være på den sikre sida syns jeg.:dummy1::dummy:
Helt enig! Har prøvd å søke litt og funnet et sted at det ikke er farlig så lenge det er ute og er godt ventilert, men husker fra sist at jeg ikke maktet den sterke lukten :p
 
Her blir det å dra med campingvogna på ferie, perfekt med campingvogn når det uansett blir norgesferie og man har 2 barn fra før, ganske avslappende:)
Jeg har mange gode minner med campingvogn fra jeg var liten, så det blir nok bra :D
 
Vi tenker dra litt rundt i fylket her (Nordland) med 2åringen vår. Litt telt, fiske, enkle fotturer, basseng og kanskje litt hotell. :)
 
Back
Topp