Sommerplaner?

Mator

Forumet er livet
Assistert-jentene
Novembergull 2017
Novemberlykke 2020
Hva tenker dere å gjøre i sommer? Vi er fryktelig usikre. Ser for oss at det kommer til å bli tykt med folk i diverse dyreparker osv, så vurderer å styre unna :p
 
Har ingen barn fra før. Så tenker å nyte sommeren hjemme og på hytta for en gangs skyld. Pleier ofte å reise mye rundt, så syns dette kan bli en koselig sommer! Få dille litt hjemme og nyte :)
 
Vi skal ha vår vanlige båtsommer, pleier ikke å reise noen vei på sommeren siden vi har båt. Hvis bekkenet mitt vil så prøver vi på litt overnatting i båten, hvis ikke får evt mann og barn overnatte etter de har kjørt meg til land.
 
Vi skulle egentlig til London og Mallorca. Men det utgikk jo..
Så vi satser på campingvogn og hjemmesommer. Evt besøke mange da alt av arrangementEr er avlyst, kafeene her har gått konk og alle syns det er så langt å reise hit.......
 
Vi prioriterer huset og totalrenoverer halve 1 etg til nytt barnerom, gjesterom og lager :) blir også nytt kjøkken så hele tiden frem til baby kommer er huset en byggeplass:Heartbigred gjøre så mye som mulig som vi slipper det med en nyfødt i hus:Heartbigred
 
Har ingen barn fra før. Så tenker å nyte sommeren hjemme og på hytta for en gangs skyld. Pleier ofte å reise mye rundt, så syns dette kan bli en koselig sommer! Få dille litt hjemme og nyte :)
Det er det vi kanskje tenker også. Blir første sommer hjemme i Norge på 10 år, så dette blir nytt for oss. Hytta til svigers i fjellet er et alternativ bare for en langhelg evt, jeg liker meg best ved sjøen eller havet hvor jeg kan bade om sommeren :p
 
Vi skal ha vår vanlige båtsommer, pleier ikke å reise noen vei på sommeren siden vi har båt. Hvis bekkenet mitt vil så prøver vi på litt overnatting i båten, hvis ikke får evt mann og barn overnatte etter de har kjørt meg til land.
Så deilig! Vi har faktisk sett på båt og lurt litt på det, men jeg og mannen er litt uenige om hvordan den skal brukes, for jeg kunne tenkt meg overnattinger og det er helt uaktuelt for hans del :p Får håpe bekkenet dit holder da :)
 
Vi skulle egentlig til London og Mallorca. Men det utgikk jo..
Så vi satser på campingvogn og hjemmesommer. Evt besøke mange da alt av arrangementEr er avlyst, kafeene her har gått konk og alle syns det er så langt å reise hit.......
Så kjedelig med kafeer og avlyste turer! Men så fint med muligheten for camping :D Mamma har også campingvogn, så tenker å være litt der selv :)
 
vi har campingvogn på fastplass på Omlidstranda, så vi flytter ut dit når skolen stenger ;) Mannen jobber ikke altfor langt unna campingen :p
 
Regner med vi bare blir hjemme og kanskje tar et par turer på hytta:happy: Har kjøpt hus som vi overtar i august, så blir også endel pakking osv.
 
Skulle vært i USA og Danmark. Ingen barn fra før, så holder oss uansett unna dyreparken :D det blir heller familiebesøk og noen ukers leie av en hytte. Og kanskje få rydda litt som forberedelser til høsten..
 
Blir ferie på Vestlandet hos familie. Blir deilig med fjord, bading og fisking.
 
Vi kjøpte hytte i vinter (før jeg visste om graviditeten), så vi skal jobbe med oppussing av hytta, og ellers besøke familie. Mannen min må plutselig beise mye mer på hytta enn det som var planen, da.;)
 
Vi skal besøke familien på Vestlandet. <3 Bor i Kristiansand så vi har masse muligheter i nærheten. Tenker at vi holder oss unna dyreparken mesteparten av juli, bruker den heller mer i juni.
 
Jeg drømmer meg bort til et lite hotellopphold et par dager, som vi allerede har gavekort på.:smiley-bounce012Om det bare blir oss to eller om vi hører med noen venner vet jeg ikke enda. Men har lyst til å bare nyte, spise is og god mat og hygge oss. Den lille bølla i magen har sørga for at det har blir lite av det de siste månedene:hilarious:
 
Bruke nærområde (dra bade osv), dra på hytta på fjellet og tenkte oss en tur til Lilleputthammer med snuppa:) Hvis formen er god drar vi kanskje til svigers på Vestlandet.
 
Vurderer dyreparken i Kristiansand, men ser at det er veldig dyrt for hotell og deler av parken er stengt :( Så spørs om vi gidder å bruke penger på det! Kan jo håpe på litt fint vær i juli, da er ikke hjemmeferie så ille :)
 
Vi har snakket om biltur, men tenker det kan være herlig å bare være hjemme å slappe av også. Det blir nok en annerledes sommer. Men håper den blir fin.
 
Vurderer dyreparken i Kristiansand, men ser at det er veldig dyrt for hotell og deler av parken er stengt :( Så spørs om vi gidder å bruke penger på det! Kan jo håpe på litt fint vær i juli, da er ikke hjemmeferie så ille :)

Jeg tror nok nesten alt er åpent innen høysesongen, og det ser ut til st de har planer for hvordan man skal slippe inn i parken, fordele folk osv. Overnatting kan gjøres billigere ved AirBnb eller campingplass :)
 
Back
Topp