Solskjerming barnevogn?

Hurraaa

Forelsket i forumet
Tips til solskjerm til Emmaljunga Super Viking? :)

Noen som vet om den «gardina» fra f eks Dooky eller Nordlys kan passe?

Vil helst ikke ha sånn svær skjerm eller parasoll. :p
 
Har du funnet fram myggnettingen til vogna? På min fulgte det solskjerm på den :cat:
Følte meg ganske dum som fant det ut ETTER å ha gått noen uker med noe som så ut som et dårlig dusjforheng på vogna:coffee
 
Last edited:
Har du funnet fram myggnettingen til vogna? På min fulgte det solskjerm på den :cat:
Følte meg ganske dum som fant det ut ETTER å ha gått noen uker med noe som så ut som et dårlig dusjforheng på vogna:coffee

Sniker.

Hæ? Kan du sende bilde? Det har ikke jeg på min tror jeg. Har super nitro da, men trodde de var ganske like :p

Vi har brukt tinkafu sin solskjerm og syns den er super :)
 
Solskjerm er på vogna mi også allerede men vurderer til barnehagevogna å kjøpe tinkafu sin solskjerm som går til bilstoler også. Og regntrekk samme merke, men myggnetting har jeg fra jeg vet liten så den tar jeg vare på.
 
Bruker den fra Tinkafu. Ville egentlig ikke ha en sånn skjerm, men synes den er mye bedre enn den kombinerte skolskjermen og myggnettingen som fulgte med vogna fordi den kan stilles i så mange ulike vinkler og dermed tar lav sidesol f.eks. :)
 
Har du funnet fram myggnettingen til vogna? På min fulgte det solskjerm på den :cat:
Følte meg ganske dum som fant det ut ETTER å ha gått noen uker med noe som så ut som et dårlig dusjforheng på vogna:coffee
Det er ikke på den modellen, men var på Edgen jeg hadde tidligere. :)
 
Bruker den fra Tinkafu. Ville egentlig ikke ha en sånn skjerm, men synes den er mye bedre enn den kombinerte skolskjermen og myggnettingen som fulgte med vogna fordi den kan stilles i så mange ulike vinkler og dermed tar lav sidesol f.eks. :)
Vi bruker solskjermen til Tinkafu. Er det det du mener med ”svær skjerm”?
Haha, ja. :p

Kjøpte meg en sånn teit «gardin» fra Nordlys som absolutt inne fungerer, men har heldigvis fått tak i sommerkalesjen til vogna nå :)
 
Jeg kjøpte solskjermen til Tinkafu da skjerminga på bagen er elendig, og jeg elsker den! Eneste er at jeg irriterer meg grønn hver gang jeg prøver å pakke den sammen i den lille lommen men den er gull verdt!
 
Stort sett veldig fornøyd med Tinkafu. Synes den virker litt tynn på de mest solrike dagene, men digger hvordan den kan justeres så enkelt etter sola.
 
Back
Topp