Da er vi like langt da, negativ test i dag her også... Så føler vel at håpet er litt ute, enda det jo kan gå enda![]()
Det e drit kjedelig
Men håper det er håp enda, er nå disse dagene det plutselig kan bli positivt <3
Håper så inderlig på baby nå

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er vi like langt da, negativ test i dag her også... Så føler vel at håpet er litt ute, enda det jo kan gå enda![]()

Masse lykke til! Har innsett av fryst blasto dagen før deg, så det blir ekstra spennende å følgeSiste av tre på frys her, nervepirrende det med tining! Men det går som regel bra
![]()
Åååh uff! Håper virkelig det bare er for tidlig!Negativ test her også i dag... 4 dager til offisiell testedag, så det kan jo ennå gå. Men føler håpet svinner hen..![]()

Negativ test her også i dag... 4 dager til offisiell testedag, så det kan jo ennå gå. Men føler håpet svinner hen..![]()
Samme her, negativ test i dag og egentlig ikm i morra. Men offisiell testdag den 20Så har et ørlite håp enda
![]()
Så kjedelig. Får håpe det snur til 20. Må vel være en grunn til at klinikken vil at vi skal teste så sent? Vi får klamre oss til det!!
Klamrer meg til håpet om at det er en grunn til det. Men magefølelsen er så dårlig at jeg tok et glass med bobler til 17. mai-frokosten i dag.![]()
Klamrer meg til håpet om at det er en grunn til det. Men magefølelsen er så dårlig at jeg tok et glass med bobler til 17. mai-frokosten i dag.![]()
Dere er sterke og jeg heier på dere
Så vidt jeg vet tar de opp embryoet om morgenen samme dag som innsett? Hvis jeg ikke har misforstått da..Endelig nærmer det seg egginnsett - bare litt over et døgn igjen! Jeg kom til å tenke på at det sikkert allerede er driver og tines? Noen som har oversikt over hvordan tineprosessen er? Jeg tror jeg har lest at selve tininga går fort, men at de overvåker embryoet ei stund mellom tining og innsett for å se at det overlever og fortsetter å utvikle seg?
For en god stund leste jeg at for de som har lang reisevei så blir embryoet tatt opp dagen før, slik at de kan få beskjed dagen før eller tidlig samme morgen om oppringingen ikke gikk bra. Så de slipper å begi seg ut på en unødvendig tur. Mens de som bor i samme by får embryoet tatt opp samme dag.Endelig nærmer det seg egginnsett - bare litt over et døgn igjen! Jeg kom til å tenke på at det sikkert allerede er driver og tines? Noen som har oversikt over hvordan tineprosessen er? Jeg tror jeg har lest at selve tininga går fort, men at de overvåker embryoet ei stund mellom tining og innsett for å se at det overlever og fortsetter å utvikle seg?

Hei dere
En liten update herfra. Som dere vet har jeg gått på Menopur, for å gjøre kroppen klar til innsett av embryo. Etter mange kontroller, økte doser osv ville ikke kroppen respondere på dette. Det ble derfor i dag bestemt at forsøket skulle avbrytes. Jeg har egentlig vært forberedt på det, og tenkte at da starter vi opp igjen med en gang - Primolutt for å få mensen, så igang igjen med hormoner. Dessverre fikk jeg heller beskjed om at jeg nå ikke får prøve igjen før til høsten. Det var rett og slett ganske sjokk, og for å være helt ærlig så er jeg nå bare helt knust..
Jeg kan dessverre derfor flyttes til avbrutt/mislykket.
Ønsker alle dere som er i gang nå masse masse lykke tilDere er sterke og jeg heier på dere
![]()

Skal gå på klexane og lutinus fremover. Testdato er 27. mai, jeg kommer nok til å begynne å teste med en gang
Først for å se når Ovitrelle er ute av kroppen og ikke gir falsk positiv lenger. SpennendeeeeeOppdatering! Da har min eskimo tålt opptiningen og blitt satt inn i dagSkal gå på klexane og lutinus fremover. Testdato er 27. mai, jeg kommer nok til å begynne å teste med en gang
Først for å se når Ovitrelle er ute av kroppen og ikke gir falsk positiv lenger. Spennendeeeee
Ååh, så utrolig spennende! Masse lykke til med ruginga! Har du noen kjerringråd eller råd fra klinikken om hva du skal gjøre i rugeperioden?Hvilken funksjon har klexane forresten?
Nei bare roe ned på kaffi og ellers oppføre meg som om jeg skulle være gravid. Jeg spurte sykepleieren litt ift kosthold, for jeg er overvektig og teller kalorier for å gå ned i vekt (har gått ned 30 kg! for å kunne starte ivf), og var usikker på hvordan forholde meg til det fremover. Der hadde hun egentlig ingen råd og mente at det ikke hadde noen betydning akkurat nå for at det skal feste seg. Ellers tror jeg ikke det er så mye å gjøre nå! Har heller ingen tips om hvordan få tiden til å gå, det blir noen lange dager Ånei, så utruleg leit!! Huff, me må verkeleg gjennom mange tøffe tak i denne karusellen... Sender deg mange styrkeklemmar!Hei dere
En liten update herfra. Som dere vet har jeg gått på Menopur, for å gjøre kroppen klar til innsett av embryo. Etter mange kontroller, økte doser osv ville ikke kroppen respondere på dette. Det ble derfor i dag bestemt at forsøket skulle avbrytes. Jeg har egentlig vært forberedt på det, og tenkte at da starter vi opp igjen med en gang - Primolutt for å få mensen, så igang igjen med hormoner. Dessverre fikk jeg heller beskjed om at jeg nå ikke får prøve igjen før til høsten. Det var rett og slett ganske sjokk, og for å være helt ærlig så er jeg nå bare helt knust..
Jeg kan dessverre derfor flyttes til avbrutt/mislykket.
Ønsker alle dere som er i gang nå masse masse lykke tilDere er sterke og jeg heier på dere
![]()