Skravletråd

Er det innafor å spise pizzarester fra i går? Har stått i esken sin i kjøleskap. Sikkert et kjempe teit spørsmål men :p
 
Syns det er litt gøy at November-gruppa har flest innlegg av alle 2020 termingruppene her inne :D

Sniker fra desember!
Jeg trodde også vi hsdde fledt innlegg i hele 2020 en periode, men så ble jeg opplyst om at alle innleggene på skjult ikke synes for andre enn de som er med der, så var nok ikke tilfelle likevel :hilarious:
 
Sniker fra desember!
Jeg trodde også vi hsdde fledt innlegg i hele 2020 en periode, men så ble jeg opplyst om at alle innleggene på skjult ikke synes for andre enn de som er med der, så var nok ikke tilfelle likevel :hilarious:
Jeg tok bare utgangspunkt i det alle kan se og ikke innleggene på skjult. Så fullt mulig det er feil :hilarious:
 
Last edited:
Jeg tok bare utgangspunkt i det alle kan se og ikke innleggene på skjult. Så fullt mulig det er feil :hilarious:

Ja, trodde jeg og!!:hilarious:
Hos meg har dere "bare" rundt 13 800 innlegg lism:hilarious:
 
Jeg må skravle litt for å få tilgang til skjult igjen :hilarious: Hba gjør dere idag?
 
Jeg må skravle litt for å få tilgang til skjult igjen :hilarious: Hba gjør dere idag?
Akkurat nå sitter jeg i sofaen og bare slapper av. Vurderer å legge meg til å sove, men prøver å unngå det for å kanskje få en bedre natt søvn :p Hva gjør du?
 
Akkurat nå sitter jeg i sofaen og bare slapper av. Vurderer å legge meg til å sove, men prøver å unngå det for å kanskje få en bedre natt søvn :p Hva gjør du?
Har akkurat vært på en liten shoppingtur, kjøpt noe småtteri til fødebagen, samt gaviscon på apoteket. Hersens halsbrann :meh: Fant en deeeilig bamsegenser som jeg bare måtte ha da, gleder meg til å ta den på på sykehuset etter fødsel :joyful:

Slapper bare av litt nå før jeg skal forberede litt middag og hente barna i barnehagen :)
 
Akkurat nå sitter jeg i sofaen og bare slapper av. Vurderer å legge meg til å sove, men prøver å unngå det for å kanskje få en bedre natt søvn :p Hva gjør du?

Jeg gjorde akkurat som deg, bare at jeg vurderte det til at det var helt greit å legge seg å sove. Sover forferdelig lite om nettene, så da får blir det å hvile litt ekstra på dagen:)
 
Våknet nettopp fra min daglige hvil. Nå må jeg lage middag før far og sønn kommer hjem :)
 
Jeg våknet nettopp på sofaen etter å ha sovnet mens jeg spiste en joghurt. Må fryktelig tisse, men orker ikke gå på do. Noen som vil tisse for meg?:p
 
Jeg gjorde akkurat som deg, bare at jeg vurderte det til at det var helt greit å legge seg å sove. Sover forferdelig lite om nettene, så da får blir det å hvile litt ekstra på dagen:)
Forstår deg. Dårlig søvn på nettene her og. Hvor lenge sov du? Jeg la meg til å sove et par timer etterpå - det var absolutt nødvendig! Ble bare 10 min. fordi jeg måtte hente i bhg, men det var veldig godt med de minuttene :D
 
Jeg våknet nettopp på sofaen etter å ha sovnet mens jeg spiste en joghurt. Må fryktelig tisse, men orker ikke gå på do. Noen som vil tisse for meg?:p
Synes nesten ikke det er vits i å tisse jeg. Må jo tisse igjen i det jeg reiser meg opp fra doen :hilarious:
 
Synes nesten ikke det er vits i å tisse jeg. Må jo tisse igjen i det jeg reiser meg opp fra doen :hilarious:
Helt enig! Holder meg lengst mulig for mini vet å hoppe på blæra.
Jeg har løpt forbi en lang dokø på senteret for en måned siden, nesten med henda mellom beina:hilarious: og ropt «JEG TISSER PÅ MEG!» mens jeg kastet meg inn forbi en annen dame på et ledig toalett. Kom tre dråper:bag:. Jeg kunne faktisk ha tisset de dråpene i trusa:rolleyes:
 
Back
Topp