Hvor tidlig fikk dere positiv test?

MaybeBaby2021

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Gresskarfrøene2023
Vi prøver fortsatt...nå til helga er det 14 dager siden el, og i følge app er jeg 3+5 idag. Vi hadde sex Tor - søn så aksjene ble lagt inn kan man si:hilarious: har så lyst å teste, men er redd for å bli skuffet...igjen. Har ikke mye sympt, men sykt ømme bryst (ligge på magen gåkke), litt metallsmak i munnen og stikninger. Stikninger har jeg hatt nesten siden el synes jeg, og det er uvant...bør jeg klare å holde ut noen dager til før jeg tester? :wideyed::wideyed::wideyed:
 
Vi prøver fortsatt...nå til helga er det 14 dager siden el, og i følge app er jeg 3+5 idag. Vi hadde sex Tor - søn så aksjene ble lagt inn kan man si:hilarious: har så lyst å teste, men er redd for å bli skuffet...igjen. Har ikke mye sympt, men sykt ømme bryst (ligge på magen gåkke), litt metallsmak i munnen og stikninger. Stikninger har jeg hatt nesten siden el synes jeg, og det er uvant...bør jeg klare å holde ut noen dager til før jeg tester? :wideyed::wideyed::wideyed:
Dette høres jo lovende ut! Jeg hadde ikke klart å vente med test! :smiley-bounce012Når er IKM? Har du stabile sykluser?
 
Vi prøver fortsatt...nå til helga er det 14 dager siden el, og i følge app er jeg 3+5 idag. Vi hadde sex Tor - søn så aksjene ble lagt inn kan man si:hilarious: har så lyst å teste, men er redd for å bli skuffet...igjen. Har ikke mye sympt, men sykt ømme bryst (ligge på magen gåkke), litt metallsmak i munnen og stikninger. Stikninger har jeg hatt nesten siden el synes jeg, og det er uvant...bør jeg klare å holde ut noen dager til før jeg tester? :wideyed::wideyed::wideyed:


Hadde nok tatt en test:) jeg fikk positiv 8-9 dager etter el:happy:
 
Dette høres jo lovende ut! Jeg hadde ikke klart å vente med test! :smiley-bounce012Når er IKM? Har du stabile sykluser?
Syklusene er stabile, IKM nå på torsdag 14.mai:wideyed::wideyed: har hatt to kjemiske tidligere, derfor jeg er så redd for å teste «for tidlig». Men om jeg klarer vente vet jeg ikke:hilarious::hilarious: skal skal ikke:hilarious:
 
Testet positivt 10 dpo mener jeg å huske.. men sykt svak strek da. Var først overbevist om positiv test rundt 13 dpo :)
 
Jepp...da klarer jeg ikke mer - kjører på Rema nå:hilarious::hilarious::hilarious: bare det ikke er kjentfolk i kassa...
 
Test kjøpt, og er nok nødt å teste når jeg legger meg :hilarious::hilarious:
Ho i kassa kjenner jeg godt...så ba henne gjemme testen blant varene, aldri sett noen få en vare til å forsvinne i mengden som ho gjorde:hilarious::hilarious::hilarious:
 
For meg er denne totalt blenda:banghead:
Nå er det utvannet urin...og på kvelden...men ser ikke bra ut:sorry:
 

Vedlegg

  • 7DFBF4EF-C033-4878-9882-B3E5F85D435A.jpeg
    7DFBF4EF-C033-4878-9882-B3E5F85D435A.jpeg
    15,3 KB · Visninger: 244
  • DEAAD3F2-DED7-4D0E-91BD-1AADAC912A13.jpeg
    DEAAD3F2-DED7-4D0E-91BD-1AADAC912A13.jpeg
    15,4 KB · Visninger: 239
Jeg fikk antydninger til strek 8dpo, og svak strek+digital 1-2 9dpo. Lykke til :)
 
Back
Topp