Noen som allerede har fått tilbake mensen?

KML

Glad i forumet
Marsboere 2020
Jeg har enda ik slutta helt å blø etter fødsel (litt over 7 uker siden)
Men i de siste dagen har jeg hatt mensen smerter å begynt å blø mere å friskt. Var på 6 ukers kontroll for to dager siden å da sa legen at alt så bra ut å at d ikke var mye blod igjen og for d meste gammelt blod. Begynte på p-piller i dag uten østrogen...
Har jeg fått mensen?
Eller er jeg fortsatt i renselses fase?
Blir tullete av dette her!!!!
 
Jeg mistenker at jeg har fått den tilbake. Har blødd helt fram til fredag som var, deretter ga det seg. Begynte å få mens smerter i helgen som var, og på søndag begynte det på igjen. Og i dag blør det nesten ikke, så mistenker mensen. Er akkurat 6 uker siden fødsel i dag, har vært på kontroll i dag også, samt fått satt inn p stav.
 
  • Liker
Reactions: KML
Jeg mistenker at jeg har fått den tilbake. Har blødd helt fram til fredag som var, deretter ga det seg. Begynte å få mens smerter i helgen som var, og på søndag begynte det på igjen. Og i dag blør det nesten ikke, så mistenker mensen. Er akkurat 6 uker siden fødsel i dag, har vært på kontroll i dag også, samt fått satt inn p stav.
Trykker tommel opp men jeg vet ikke om det akkurat er tommel opp da :joyful: Men tommel opp for at vi er flere :happy:
 
Trykker tommel opp men jeg vet ikke om det akkurat er tommel opp da :joyful: Men tommel opp for at vi er flere :happy:
Det er både tommel opp og ned, hehe:p Er på en måte litt godt at vi sakte, men sikkert får igjen kontrollen over kroppene våre selv.
 
  • Liker
Reactions: KML
Blødde hver dag frem til ca dag 14 etter fødsel. Så gikk det over til gult utflod. I helgen som var fikk jeg litt mensensmerte følelse og litt blodspor. Usikker om det var små tegn på mensen eller mer renselse.
 
  • Liker
Reactions: KML
Blødde også i 6 uker, akkurat ferdig. Følte også at de siste dagene minnet mer om mensen enn renselsen. Skal sette hormonspiral neste uke, er rart etter flere år som prøvere å plutselig ikke prøve lengre :D
 
  • Liker
Reactions: KML
Tror jeg har fått eggløsning. Får alltid sinnsykt med utflod da...
Så ser om en ukes tid eller to.

Men aldri godt å si iom jeg har pcos.
 
  • Liker
Reactions: KML
Er det normalt å ha mensen i 10 dager når man normalt pleier å ha i 4-5 dager...?
Blør fortsatt friskt på dag 10...
Har egentlig aldri slutta helt å blø etter fødsel som er 9 uker siden...
Begynner å bli PISSE lei!
Er jeg utålmodig eller er dette normalt?

Med mine to andre barns slutta jeg å blø etter to uker å fikk mensen tilbake etter fem mnd..

På 6ukers kontrollen sa legen at d ikke var mye blod igjen, å dagen etter på fikk jeg mensen.
Iallefall noe jeg antyder er mensen, siden jeg hadde mensen smerter og begynte å blø mye og friskt.. men d slutter jo F..... aldri!!
 
Er det normalt å ha mensen i 10 dager når man normalt pleier å ha i 4-5 dager...?
Blør fortsatt friskt på dag 10...
Har egentlig aldri slutta helt å blø etter fødsel som er 9 uker siden...
Begynner å bli PISSE lei!
Er jeg utålmodig eller er dette normalt?

Med mine to andre barns slutta jeg å blø etter to uker å fikk mensen tilbake etter fem mnd..

På 6ukers kontrollen sa legen at d ikke var mye blod igjen, å dagen etter på fikk jeg mensen.
Iallefall noe jeg antyder er mensen, siden jeg hadde mensen smerter og begynte å blø mye og friskt.. men d slutter jo F..... aldri!!

Har lest at mensen kan endre seg etter en fødsel.
Om du har blødd så lenge ville jeg kanskje fått sjekket opp i det igjen.
 
  • Liker
Reactions: KML
Har lest at mensen kan endre seg etter en fødsel.
Om du har blødd så lenge ville jeg kanskje fått sjekket opp i det igjen.
Tenkte på d, men ville ikke være utålmodig kråka som masa på legen eller sykehuset... men d skader vell ikke å sende en melding til legen. Jeg kan ikke si at jeg synes at dette er normalt akkurat..
 
Tenkte på d, men ville ikke være utålmodig kråka som masa på legen eller sykehuset... men d skader vell ikke å sende en melding til legen. Jeg kan ikke si at jeg synes at dette er normalt akkurat..

De sier jo opp til 6 uker er vanlig. Da vil jeg tro 9 uker er akkurat litt for lenge til å enda ha renselse.
 
Tenkte på d, men ville ikke være utålmodig kråka som masa på legen eller sykehuset... men d skader vell ikke å sende en melding til legen. Jeg kan ikke si at jeg synes at dette er normalt akkurat..
Gå til legen. Det kan være en morkakerest. Best å være på den sikre siden.
 
Gå til legen. Det kan være en morkakerest. Best å være på den sikre siden.
D skal godt gjøres men mulig med min dårlige flaks. Jeg ble skrape ut to dager etter fødsel pga ganske mye rester som ikke ville slippe, som igjen stoppa min melkeproduksjon.
 
Snakket med legen, hun å var rimelig sikker på at jeg fikk mensen for 11 dager siden. At den første mensen er litt annerledes enn hva jeg ellers er vant med. Hun regna å med at d ikke skulle være noe rester igjen fordi jeg allerede har blitt skrape etter fødsel. Men hvis jeg enda blødde neste uke (eller at blødningene ble store og jeg fikk store smerter så måtte jeg ta kontakt med en gang) så skulle jeg ta kontakt igjen..
 
D skal godt gjøres men mulig med min dårlige flaks. Jeg ble skrape ut to dager etter fødsel pga ganske mye rester som ikke ville slippe, som igjen stoppa min melkeproduksjon.

Æsj, så kjipt!

Men bra legen tror det er mens. Krysser for at du ikke har det en uke til!
 
Snakket med legen, hun å var rimelig sikker på at jeg fikk mensen for 11 dager siden. At den første mensen er litt annerledes enn hva jeg ellers er vant med. Hun regna å med at d ikke skulle være noe rester igjen fordi jeg allerede har blitt skrape etter fødsel. Men hvis jeg enda blødde neste uke (eller at blødningene ble store og jeg fikk store smerter så måtte jeg ta kontakt med en gang) så skulle jeg ta kontakt igjen..
Måtte du til legen igjen? :happy:
 
Måtte du til legen igjen? :happy:
D er konkludert med at blødningene ( som de siste fem dagene har vært minimale) skyldes minipillen :banghead: Slik kan d være de første 3 til 6 mnd! #HYL
Så da får d bare være slik til jeg kan begynne med prevensjon MED østrogen.... :(
 
D er konkludert med at blødningene ( som de siste fem dagene har vært minimale) skyldes minipillen :banghead: Slik kan d være de første 3 til 6 mnd! #HYL
Så da får d bare være slik til jeg kan begynne med prevensjon MED østrogen.... :(

:banghead::banghead::banghead:
 
Å etter jeg skrev dette til deg, så gikk jeg på do. Å der kom d ut en stor brun (meeget heslig) klump! Tok bilde av den å sendte d til legen. Legen sendt henvisning til pol.gyn på St.olavs hospital, for dette var merkelig syntes hun. Sååååå da skal man inn igjen da, å sjekke... blir litt lei av alt d styret som ingen ende tar :(
 
Å etter jeg skrev dette til deg, så gikk jeg på do. Å der kom d ut en stor brun (meeget heslig) klump! Tok bilde av den å sendte d til legen. Legen sendt henvisning til pol.gyn på St.olavs hospital, for dette var merkelig syntes hun. Sååååå da skal man inn igjen da, å sjekke... blir litt lei av alt d styret som ingen ende tar :(
Gah!! Fortvilende! :(
 
Back
Topp