Time til oul..

Jeg har fått oul på Ullevål den 02. juli. Da er jeg ca 19+2, føler det er såå lenge til:rolleyes: Jeg var til fastlegen hvor han bekreftet graviditet når jeg var i uke 6, to dager etterpå fikk jeg tildelt fødeplass ved ønsket fødested. Vi har veldig lyst til å vite kjønn før den tid, så det blir muligens en til tul på oss:angelic:
 
Får dere ha med mannen på OUL? Her sto det klart i følgebrevet at han ikke får være med :( Selv om det står i all den andre vedlagte informasjonen at han får...

Jeg skal 17.juni.
 
Får dere ha med mannen på OUL? Her sto det klart i følgebrevet at han ikke får være med :( Selv om det står i all den andre vedlagte informasjonen at han får...

Jeg skal 17.juni.

Her får ikke mannen være med (Sørlandet). Har fått time 2.juni, da er vi 18+3
 
Her får ikke mannen være med (Sørlandet). Har fått time 2.juni, da er vi 18+3
Sørlandet her også, men regner med du kanskje er Krsand? Jeg håper å gå lenge nok til å føde i Arendal denne gangen...
 
Får dere ha med mannen på OUL? Her sto det klart i følgebrevet at han ikke får være med :( Selv om det står i all den andre vedlagte informasjonen at han får...

Jeg skal 17.juni.
Nei, får ikke det. (Ullevål). Hadde ikke forventa det heller, egentlig, han har ikke fått være med på noen av undersøkelsene de siste månedene.
 
Får dere ha med mannen på OUL? Her sto det klart i følgebrevet at han ikke får være med :( Selv om det står i all den andre vedlagte informasjonen at han får...

Jeg skal 17.juni.
Det stod ingenting i mi innkalling om det. Har time 2.juni, så tenker at eg skal ringe inn veka før å spørre ☺️
 
Får dere ha med mannen på OUL? Her sto det klart i følgebrevet at han ikke får være med :( Selv om det står i all den andre vedlagte informasjonen at han får...

Jeg skal 17.juni.
Fikk innkallelse idag, sto at "barnefar må gjerne bli med på undersøkelsen". Skal på Voss.
 
Fikk innkallelse idag, sto at "barnefar må gjerne bli med på undersøkelsen". Skal på Voss.
Sniker
Ville ha dobbeltsjekket dette da slike brev ofte ikke er endret siden før korona og han risikerer å bli stoppet i døren..
 
Sniker
Ville ha dobbeltsjekket dette da slike brev ofte ikke er endret siden før korona og han risikerer å bli stoppet i døren..
Litt lenger nede i skrivet står det at man slipper å betale gebyr om man ikke møter til time mellom 01.04.2020 og 01.09.2020 pga korona, så tror det er oppdatert. Men har vært på noen undersøkelser der oppe i det siste og de ringer alltid dagen i forveien for å sjekke at man ikke har symptomer på covid-19, så får dobbeltsjekke med dem da for å være helt sikker:happy:
 
Har ikke fått time enda :/
 
Vil tro det ikke nytter å lese i dag om far får være med når det fortsatt er en god stund til. Ikke nødvendig å bekymre seg for det nå, sjekk uka i forkant. Kan være de letter opp hvis situasjonen ser bra ut! Uansett så er regelen til for at vi alle skal slippe å føde alene i november :)
 
Skal på UL i morgen allerede... uke 13 bare o_O
Var hos legen i midten av april og noen uker etterpå fikk jeg plutselig innkalling.
Har ikke noe årsak til tidlig ul, så vet ik hvorfor d gikk så fort.

Men gleder meg masse uansett :love7
 
Hvilke sykehus har dere fått time hos?

Jeg fikk brev fra Ahus om at legen «har konkludert med at du har rett til graviditet»... og det var jo koselig :p men at de ikke kan gi meg noen time pga korona, og at det er endrede pasientrettigheter så jeg har ikke rett til å klage.
Gjeld dette ordinær ul?
 
Fått time til OUL 12.juni på Ringerike sykehus. Vil da være 18+6 uker. Får ikke ha med følge.
Nå må jeg bare spørre. Når ble det sendt inn papir på at du ønsker å føde på Ringerike sykehus og når fikk du svar? Jeg har nemlig ventet 4 uker nå :rolleyes:
 
Skal på UL i morgen allerede... uke 13 bare o_O
Var hos legen i midten av april og noen uker etterpå fikk jeg plutselig innkalling.
Har ikke noe årsak til tidlig ul, så vet ik hvorfor d gikk så fort.

Men gleder meg masse uansett :love7
Jeg fikk og innkalling til TUL uten at jeg helt skjønte hvorfor, siden jeg ikke fikk med forrige. Er 12+3 nå og skal idag (klokka over midnatt). Tror jeg får vite dato for OUL på timen :happy:
Masse lykke til! ❤️
 
Hurra! Der ramla endelig innkalling til ordinær ultralyd ned i min postkasse også :happy: Blir når eg er 18+3, så då har eg noko å sjå fram til! Kjenner eg både gler og gruar meg litt ;) Sto ingenting I brevet om partner kan vere med. Men det er jo enda ein mnd til, så ting kan vel uansett endra seg fram til då. Får venta i spenning og sjå. Kryssar fingrane for at i alle fall eg held meg frisk!
 
Her får ikke mannen være med (Sørlandet). Har fått time 2.juni, da er vi 18+3

Vet du tid det tok fra legen din sendte henvisning til du har fått time? Min lege hadde glemt å sende den ved 12 ukers kontroll og han skal ha fått beskjed om å sende det i dag, men jeg vil være obs på at han ikke har glemt det på nytt! (Sørlandet sykehuset her også).
 
Last edited:
Fikk innkalling i posten i dag (Vestre Viken). Her står det også at partner ikke får være med, men siden timen først er i slutten av juni tenker vi å ringe uken før. Krysser fingrene for at de endrer mening. Men om ikke får vi trøste oss med at tiltaket er for å holde sykehuset så smittefritt som mulig slik at vi trygt kan komme tilbake og føde
 
Back
Topp