Har dere fått mage?

Tirili

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Følte jeg hadde fått den magen allerde i uke 4/5 å tenkt jaja hvordan skal dette ende :hilarious: men nå i uke 12+3 ser jeg lite, bortsett fra at dongeri strammer for mye til at jeg kan bruke det men det kan like godt være mat:hilarious: men er 3 mann så va sikker på magen skulle komme tidlig. Har fortsatt ikke fortalt om babyen til noen utenom pappaen da så klart. Kvier meg litt for å fortelle det til storesøsken som er 10 og 13 :facepalm: min datter på 13 mener jeg er Alt For gammel til å få barn ( 34) men usette det så lenge jeg kan :)
 
Ingen mage her heller :) er 14+1 I dag... Kan se den litt på morgenen, når blæra er full og jeg ligger :p denne er også mine 3!
 
13+4 førstegangs her, har fått en liten babymage:love017
 
12+2 ingen babymage her, men jeg har mage fra før så det går vel en stund før det viser da? Har heller ikke fortalt det til noen enda.. Dette er min første men hadde en sa i februar som gjørt at jeg er så usikker. Tenkte å fortelle det etter kontroll hos legen i morgen (er litt groggy i halse så håper ikke det gjør at jeg ikke får komme) evt så sa jordmor at jeg kunne komme og få høre hjertelyd med doppler.. Tror kanskje jeg må til jormor og før jeg forteller det. :shy: utrolig hvor mye psyken kan påvirke:wtf: liker det ikke..
 
12+0 og har dukket opp en bump.. Med nr. 1 vistes det i uke 13-14 ish så regnet med å få tidlig mage denne gang å.
 
14+1, kommet en bump. Må gå med store/vide gensere på jobb for å skjule den:eek:
 
15+1 ingen mage(?) , er relativt stor fra før men kan innbille meg at jeg ser feitere ut :cat::smiley-angelic006
 
Her er det en god kombinasjon av bittelitt babymage, luft og mye usunn mat og inaktivitet de siste 2. mnd. Mest det siste...
 
Her er det en god kombinasjon av bittelitt babymage, luft og mye usunn mat og inaktivitet de siste 2. mnd. Mest det siste...

Samme her. Har en god mage allerede :hilarious:
 
Er babymage her, 13+5 og barn nr 2, umulig å skjule noe særlig men tenkte å gå for vide sommerkjoler på jobb når jeg må fysisk tilbake.
 
14 veker her, og både eg og sambuar meinar at me ser ein liten hump. Håpar det ikkje eg kun mat, luft og stillesitting som gjer det! o_O Nokså tynn i utgangspunktet, så synes kanskje litt tidlegare då? Syns eg har sett antydning eit par veker allereie. Men enda ikkje slik at andre merkar noko. Fyrstegongsgravid.
 
11+5 i dag og har skikkelig mage! Vanskelig å skjule. Dette er barn nr 2. Dror magen skylles at jeg har fått og får støøtebehandling ifm ivf. Fikk nemlig samme
 
Her er det tredje barnet og jeg er nå 13+3 i dag.. og jeg har fått skikkelig mage. Hadde utrolig stor mage på første, større på andre.. så jeg kommer nok til å se ut som et telt utover mot sommer:wideyed::dance008
 
12+2 ingen babymage her, men jeg har mage fra før så det går vel en stund før det viser da? Har heller ikke fortalt det til noen enda.. Dette er min første men hadde en sa i februar som gjørt at jeg er så usikker. Tenkte å fortelle det etter kontroll hos legen i morgen (er litt groggy i halse så håper ikke det gjør at jeg ikke får komme) evt så sa jordmor at jeg kunne komme og få høre hjertelyd med doppler.. Tror kanskje jeg må til jormor og før jeg forteller det. :shy: utrolig hvor mye psyken kan påvirke:wtf: liker det ikke..

Du kan høyre med legen om du kan få lytte der:)
 
Fått litt mage. Ser det veldig godt sjølv, når eg på trange kle. 14+2
 
Har mage om kvelden, ingenting om morgenen, men merker at high waist jeans har blitt for ubehagelige. Setter et hårstrikk i knappen, så går det fint :happy:
 
Du kan høyre med legen om du kan få lytte der:)
Hm, kanskje det.. Vet de har ultralyd appart, men legen sier at han ikke har så god greie på det :woot: men da var jeg helt i starten, så kanskje det er lettere siden jeg er lengre på vei?
 
Hm, kanskje det.. Vet de har ultralyd appart, men legen sier at han ikke har så god greie på det :woot: men da var jeg helt i starten, så kanskje det er lettere siden jeg er lengre på vei?

Er nok sikker lettare no. Eg fekk høyre hjartelyd med doppler 12+3. Fekk beskjed om at eg ikkje måtte verte nervøs om eg ikkje hørte noko, for eg var sånn på grensa om ein sin kan høyre eller ikkje. Veit det er litt forskjellig når leger og jordmødre vil starte lytting. Sidan det kan vere vanskeleg å høyre noko, sjølv om alt er bra. Tenker når du er over 12 veker bør det vere mulig, men har eigentleg ikkje peiling.
 
Back
Topp