❤Jubeltråd

Jubler for 7+0 i dag:smiley-bounce012
 
Jubler etter kontroll på sykehuset i dag. Spiren ligger der den skal, og er ikke en exu som sist! :angel8
 
Jubler for bankende hjerte! 153 slag i minuttet hadde lille bønna :Heartblue
Ble satt litt tilbake, helt i orden, regnet med det pga uregelmessig mens! :smiley-ashamed004
8+3 idag og ny termin som jeg ikke helt klarer å huske fordi jeg ble helt satt ut av bankende hjerte på skjermen :smiley-ashamed005
 
Jubler for bankende hjerte! 153 slag i minuttet hadde lille bønna :Heartblue
Ble satt litt tilbake, helt i orden, regnet med det pga uregelmessig mens! :smiley-ashamed004
8+3 idag og ny termin som jeg ikke helt klarer å huske fordi jeg ble helt satt ut av bankende hjerte på skjermen :smiley-ashamed005

Herlig❤❤
 
Jubler over at jeg har fått innkallelse til første trimesterscanning om 19 dager, da er jeg 12+4 :D (Bor i Danmark)
Dessuten er sykehuset i alle fall positivt innstilt til at det her går veien, for jeg har allerede fått en tid til to glukosebelastningstester, både i juli og september, haha! Høyrisiko much.. :bag:
 
Jubler også for 10+0❤❤
Deilig å komme over åå tosifra :D
 
Jubler for at vi hadde sex i dag for første gang på 5 uker!! Jeg har jo hyperemesis og vært altfor kvalm til noe som helst! Og ja, jeg var kvalm i dag også, men ikke så ille at jeg ikke kunne tåle et rolig hopp i høyet :Heartred Det var fint å fortsatt føle seg som kjærester oppi alt dette styret :p
 
Jubler for at vi hadde sex i dag for første gang på 5 uker!! Jeg har jo hyperemesis og vært altfor kvalm til noe som helst! Og ja, jeg var kvalm i dag også, men ikke så ille at jeg ikke kunne tåle et rolig hopp i høyet :Heartred Det var fint å fortsatt føle seg som kjærester oppi alt dette styret :p

Det er jo noe å juble for:D
Her har det vært tørke siden el, jeg er rett og slett redd for å ha sex pga. 3 MA'r, vet det ikke skal være farlig men:shy:
 
Jubler for 25,1% - 1/4 unnagjort❤❤
 
Mulighet for at snart skal partnere få være med på oul, det er håp for oss :D
 
Back
Topp