Åh, så deilig! Det må være en herlig følelseMåtte kjøpe en siste digital i dag bare for å seheldigvis viste den det den skulle

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, så deilig! Det må være en herlig følelseMåtte kjøpe en siste digital i dag bare for å seheldigvis viste den det den skulle

Så koselig å se deg inne som gravid igjen
husker deg fra du var innom sist 
Ååh håper alt går bra med deg! Koselig å høre fra deg også. Håper alt er velSå koselig å se deg inne som gravid igjenhusker deg fra du var innom sist
![]()
Jeg hadde mye mensmurringer fra til to dager etter ikm, når er jeg mer øm i bekkenet og stikker hver gang jeg reiser meg evt snur meg raskt. GratulererTror jeg må høre med dere, for jeg har fått så tydelige tester, men har også veldig sterke mens murringer... vet det er vanlig, men stoler ikke helt på at dette virkelig er sant! Er det flere som har mens smerter? Har ikm i morgen... håper jeg blir med dere fremover
Den nederste er til og med nå, med masse vann og kaffe innabords-
Selve svangerskapet er ingen dans på roser og en prøvelse, men jeg kan ikke klage som er heldig å ha en frisk og fin baby i magen. I uke 25 nåÅåh håper alt går bra med deg! Koselig å høre fra deg også. Håper alt er vel![]()

Ja her har kvalmen kommet skikkelig, og jeg ligger langflat. Sist hadde jeg ikke det, så er veldig glad for det (trodde aldri jeg skulle si det..). Så godt å høre at alt står bra til!Selve svangerskapet er ingen dans på roser og en prøvelse, men jeg kan ikke klage som er heldig å ha en frisk og fin baby i magen. I uke 25 nå![]()
Ja her har kvalmen kommet skikkelig, og jeg ligger langflat. Sist hadde jeg ikke det, så er veldig glad for det (trodde aldri jeg skulle si det..). Så godt å høre at alt står bra til!Hva har vært utfordringene for deg?

Om det var 2 streker så betyr det gravid. Men om du tenker på styrken på test streken så er ikke en graviditetstest ment til å måle om hcg nivå stiger eller synkerJeg fikk sterk strek på IKM dagen
Tatt 6 tester etter det og alle var likedan. Betyr det noe spesielt?
Tok en ny test i går, bare for å dobbelt sjekke at jeg faktisk var gravid igjen. Joda, jeg er fremdeles gravid, og streken var blitt kjempesterk!
Vanlig eller tidligtest?Ettermiddagstesten 10 DPO, IKM på lørdag
Tror jeg skal prøve med en ny digital og håper på 2-3
Vis vedlegget 325376
Tidligtest 10mlVanlig eller tidligtest?