Skravletråd for mai.

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Da var det mai gitt.
En mai vi er vant til å feire.
En mai som blir annerledes i år.
En mai vi må lære oss å feire på en annen måte.

Vårmåned - her snør det.
En måned til første sommer måned.

Da har den startet.
Skravl i vei, og kos dere....
:computer005
 
En mai som er annerledes, helt klart.

Her snør det heldigvis ikke, jeg og ungene sov i telt i natt. Eldstemann sover enda så jeg ligger helt rolig for å ikke vekke ham.
 
God morgen :) jeg ble endelig ferdig med skriveoppgave i går kveld og har nå bare en eksamen igjen om en uke! det betyr en koselig helg med hagejobbing, film, god mat, rydding og vasking i det tempo som kroppen tåler
 
Da var mai her ja. Jeg har arbeidshelg. Tenkte oss på sykkeltur i dag og ta med lunsjen ut. Så griller vi. :)
 
Mai er min absolutt favorittmåned❤️ Alt blir grønt, masse blomster, mildt i været og hele sommeren foran seg❤️
 
Snør som bare det i dag:arghh: Har arbeidshelg. Godt betalt på kveldsvakt i dag:)
 
God morgen
Snø i går kveld , regn i dag.
17 mai kjenner jeg det er helt greit vi slipper å feire:)
 
God morgen :) jeg ble endelig ferdig med skriveoppgave i går kveld og har nå bare en eksamen igjen om en uke! det betyr en koselig helg med hagejobbing, film, god mat, rydding og vasking i det tempo som kroppen tåler
Så deilig å ha bare en eksamen igjen :)
 
Deilig :)
Hagen vår er forsømt men jeg har ingen grønne fingre eller får til p se hvordan det skal se ut dessverre. Fordelen er at vi har liten hage da
Jeg prøver å få orden på en overgrodd hage :p vi leier og de som var her før oss gjorde ingenting i flere år så gresset klatrer over i bed og det er litt høydeforskjell :p nå skal vi først. fixe frokost-terrassen, store stenfliser med mye vekst i mellom som jeg vil slippe! så fliser er merket (forskjellige fliser) vi skal rotrense alt før de legges tilbake på riktig plass og så setter vi fyllmasse! slipper mye jobb fremover og det vil se penere ut
 
Back
Topp