Time til oul..

Tirili

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Fikk time i posten allerede den 17 juni, men har ikke vert på noe kontroll uten om en privat ul på volvat, er det han som har fikset timen til oul? er bare 10 uker syns alt gikk så fort :happy: men bra det går den veien av og til..
Andre som har fått oul time?
 
Jeg har fått time 19 juni til oul:)er da 17+2,hvis ikke jeg blir satt frem eller tilbake ved tul.
 
Jeg fikk time til OUL 26 juni. Da er jeg 18+6.
Tok tre dager fra jeg var hos legen til jeg fikk brev i posten.
 
Fått time 11 juni å er da 19+1. Men skal på en til tidlig ul før d å d blir 22 mai. Æ blir godt fulgt opp pga tidligere svangerskap osv
 
Regner med å få time ca midten av juni, men får se... ikke fått noe enda, men har heller ikke offisielt vært på første kontroll, skal det til torsdag.
 
Fikk time i slutten av juni. Stusset litt jeg også, siden jeg også er bare ca. 10 uker. Kan fort skje ting enda...

Men det viste seg at legen (vikar) mest sannsynlig hadde forvekslet henvisning til oul med henvisning til fosterdiagnostikk, for den hadde ikke blitt sendt.

Måtte dobbeltsjekke i dag da jeg plutselig fikk innkalling til oul mens jeg gikk og venta på time til forsterdiagnostikk.
 
Jeg har time til OUL 25.juni. Typisk nok er det i den første ferieuken vår, men tenker vi skal være på hytten vår som er ca. 45 min unna, og da er det jo bare en litt lengre kjøretur :)
 
Her var det legen som søkte om ul til meg. Fikk beskjed om time dagen etter, 15.juni :)
 
Jeg skal på oul 29 mai, men da er jeg bare 16+5, så det er litt tidlig (fastlegen regner termin utfra en syklus på 28 dager, men min er 35, jeg sa det til han, men men.. ). Jeg har ringt sykehuset og sagt ifra om det, men fikk beskjed om å komme likevel. Regner med at jeg blir kalt inn på nytt hvis det er noe de ikke får til å se/måle osv.
 
Fikk beskjed da jeg var rundt uke 7 at jeg har fått time 16 juni, er 12+4 i dag. Vi går ut ifra at jeg er 18+6 da, men har sterke mistanker om at jeg et lengre.:wacky: Hadde egentlig fått time da jeg skulle vært 20+1, men fikk mast meg til en time litt tidligere da jeg kan være lengre:angelic::oops:
 
Jeg har fått time 8.juni, og er da 18+5. Det var min fastlege som sendte henvisningen til OUL da jeg var på 12-ukerskontrollen. :)
 
Hvilke sykehus har dere fått time hos?

Jeg fikk brev fra Ahus om at legen «har konkludert med at du har rett til graviditet»... og det var jo koselig :p men at de ikke kan gi meg noen time pga korona, og at det er endrede pasientrettigheter så jeg har ikke rett til å klage.
 
Hvilke sykehus har dere fått time hos?

Jeg fikk brev fra Ahus om at legen «har konkludert med at du har rett til graviditet»... og det var jo koselig :p men at de ikke kan gi meg noen time pga korona, og at det er endrede pasientrettigheter så jeg har ikke rett til å klage.
Haukeland her
 
Back
Topp