Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det ikke det man sier, er anbefalt over 10.000 skritt om dagen, alt over er en bonus13700 skritt idag dafikk ikke tak i det jeg trengte, så har bestilt det og kan forhåpentligvis hentes i neste uke.
Trengte strikk med håndtak (til trening) for å fullføre oppgaver fysio har sett. Trodde vi hadde men kan ikke finne!Er det ikke det man sier, er anbefalt over 10.000 skritt om dagen, alt over er en bonus
Flink du er.
Jeg har hatt en litt for aktiv dag i dag og er redd beina kommer til å protestere i morgen
Hva skulle du handle?
Så koselig daTrengte strikk med håndtak (til trening) for å fullføre oppgaver fysio har sett. Trodde vi hadde men kan ikke finne!
Imorgen skal vi til remaen på Morvik en liten tur, det er noen km det og.
Bra det13700 skritt idag dafikk ikke tak i det jeg trengte, så har bestilt det og kan forhåpentligvis hentes i neste uke.
Med din fot er det imponerendeBra det
10500 her![]()
Ja hodepinen min er fortsatt ikke borte.. men jeg må få gått. Legen lar meg ikke prøve smertestillende eller migrenemedisin, så jeg prøver å roe med endorfiner... ikke lett bestandig.Så koselig da
I morgen blir det nok en avslappende dag.
Jeg har slitt veldig mye med migrene den siste tiden på grunn av stress med hjemmekontor, hjemmebarnehage og fulltids hjemmekontor. Endte opp med å ta en syktbarndag i dag på grunn av mengden skolearbeid frøkna hadde i dag (den første jeg har tatt i denne perioden).
Uansett, gikk en liten tur på 30 min etter lunsj.
Når frøkna var ferdig med skolearbeidet ønsker hun ikke å tulle som vanlig, men spille Mindcraft, så da tok jeg meg en times gå tur, og trening i kveld. Har passert 40.000 skritt
Wow!Bra det
10500 her![]()
Bøe litt overrasket over at drt var så mye faktisk.Med din fot er det imponerende![]()
Kan dele foreløpig, lite som kan avsløre. Men er et bilde av meg, samboer og våre to barn i dåpen til minstenAkkurat vært i dusjen etter trening, så ikke så mye spennende
Hva perler du?

Jobb til nå.. Senga straksGod kveld alle sammen, hva står på?
Ja hvis du orker det er jo det kjempeflott.Ble 4200 skritt på meg. Og da gikk jeg til barnehagen og hentet lillemor. Men sittet pal og jobbet det meste av dagen ellers. Og der blir det nok i morgen også.
Men et nytt og bedre liv med mer bevegelse skal absolutt starte når jeg har fått ut denne rapporten. Jeg vurderer å stå opp tidlig og jobbe for å kunne ta en times pause etter lunsj og gå en tur, for å få luft, dagslys og mosjon
. Jeg vet ikke om jeg orkerJa hvis du orker det er jo det kjempeflott.
Så utrolig koseligKan dele foreløpig, lite som kan avsløre. Men er et bilde av meg, samboer og våre to barn i dåpen til minstengrusomt lite motiverende med så himla mye svart
![]()
Håper på at det blir braSå utrolig koselig![]()