Skravletråden for april

Da er jeg tilbake fra butikken, skjedd noe spennende mens jeg var borte

Jaja, da blir det soving på stua ikveld... huseierne har malt eller beisa noe som er rett ved vinduet, som står åpent. Og det har så klart sivi inn på soverommet så det stinker... jeg klarer såvidt å puste der inne, og det går litt uti stua også..
Vet ikke om det er pirkete jeg, men babyen sov inni der også... kjenner meg ør, og litt forbanna.
Og huseierne ble sure når vi påpekte at de kunne jo ha sagt ifra så vi kunne lukke vinduet..

Da er dere drevne hunderfossinger!:p
Er jo noen år siden jeg var der, men synes det var litt kjedelig?:) lite å gjøre? Mulig jeg husker feil altså..

Tja, det er jo ikke så gøy for mor, for å si det sånn. Men jeg lever gjennom ungene. Ja, også fikk jeg ta berg og dalbane med mellomste i fjor, hun er ikke lang nok til å ta den alene. De årene broren måtte ha følge var det faren, jeg var gravid, og da er det ikke lov tror han fulgte året etter og men det er i så fall litt rart, for mannen liker ikke slikt, jeg gjør. Så mulig han bare hadde følge et år, og reiste sammen med onkelen siden. De siste par årene har de to gutten løpt frem og tilbake mellom trollfallet og il tempo gigantnte uten følge av voksen. Mannen eller svigerfar oppholdt seg sånn løselig i midten der og så dem fra tid til annen. Så har altså den som ikke fulgte med gutta sånn løselig gått med jentene, og jeg med minstemor, så møtes vi her og er gjennom dagen.

(Og ja, at han reiser med onkelen og at mellomste går med tanta teller ikke som voksne. Men vi spøkte med det når lillesøster tok en karusell og jeg ikke orket mer, hun reiser jo tross alt sammen med sin søster og deres TANTE! At tante altså var 9,5 år gammel er nå så... (Men altså, det var på småbarsområdet, en meget trygg froskekarusell)

En smal passasje funker jo!:)

Ja, altså, ti cm er nok det, man får foten mellom der...

Gangen er liten, kort og smal og i det hele tatt liten alle veier, men man kommer seg forbi. Det er bare en fotbrede på gulvet, men mer oppi høyden der kroppen beveger seg, så et har fungert. Men vi skal rydde videre altså

Jaja, da blir det soving på stua ikveld... huseierne har malt eller beisa noe som er rett ved vinduet, som står åpent. Og det har så klart sivi inn på soverommet så det stinker... jeg klarer såvidt å puste der inne, og det går litt uti stua også..
Vet ikke om det er pirkete jeg, men babyen sov inni der også... kjenner meg ør, og litt forbanna.
Og huseierne ble sure når vi påpekte at de kunne jo ha sagt ifra så vi kunne lukke vinduet..

Så kjedelig

God morgen

Jeg er trøtt.

Jeg trives ikke helt med barnehage fra 8.30 kjenner jeg. Etter ukesvis med skolen ved spisebordet fra 9.
Men mandag er det skole fra 8.30 sånn at mellomste skal gå 8.
Bare å komme igang.

God morgen

Jeg er trøtt.

Jeg trives ikke helt med barnehage fra 8.30 kjenner jeg. Etter ukesvis med skolen ved spisebordet fra 9.
Bare å komme igang.
Jeg har 2 unger som sitter og spiser frokost og ser på film i sengen til Lille U.
Mannen er i dusjen, og snart skal eldste vekkes.
Jeg sitter og jobber.
Har blitt en rutine dette her, og vi trives egentlig ganske godt med det for å være helt ærlig.

Ser ut som om det kommer til å bli en fantastisk dag i dage også, solen skinner fra en skyfri himmel og det ser ut som om det kan finne på å bli varmt i dag også :)

God morgen

Jeg er trøtt.

Bare å komme igang.
God morgen
Her starter skoledagen på teams 8.15, litt flr tidlig i grunn, likte bedre da de startet 9.

Jeg har 2 unger som sitter og spiser frokost og ser på film i sengen til Lille U.
Mannen er i dusjen, og snart skal eldste vekkes.
Jeg sitter og jobber.
Har blitt en rutine dette her, og vi trives egentlig ganske godt med det for å være helt ærlig.

Ser ut som om det kommer til å bli en fantastisk dag i dage også, solen skinner fra en skyfri himmel og det ser ut som om det kan finne på å bli varmt i dag også :)

Sol fra skyfri himmel her også

Jeg har et par unger som skal delta på dette. Screenshot_20200422_073224_com.android.chrome.jpg
Så vi skal etter planen flytte trampolinen litt lenger mot nord. For den står der teltet skal opp.
Jeg har en unge som sitter i senga og holder på med nettbrett, og to som pusser tenner. Dvs, mannen er på badet og bidrar i den prosessen.

Jeg skal levere i bhg om et kvarter og deretter begynne å jobbe. Burde stått opp tidlig og jobbet før frokost, men jeg gjorde ikke det i dag, heller ;)

Men skal sette klokka tidligere, vi må komme i ny rutine, mandag skal jo altså mellomste stå på trappa klokka 8. Eller i alle fall står naboen der klokka 8 og venter på henne.

God morgen
Her starter skoledagen på teams 8.15, litt flr tidlig i grunn, likte bedre da de startet 9.
Litt tidlig ja. Her er det fortsatt 9, men min som skal fortsette på hjemmeskole er klar 8. Han våkner tidlig, var ferdig på badet før jeg våknet i dag.
. Oppgavene legges ikke ut før rett før 9, så han kommer ingen vei før, så da sitter han og glor på YouTube en time....

Godt det er bra vær, ut og montere telt.

Back
Topp