Da er jeg tilbake fra butikken, skjedd noe spennende mens jeg var borte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er dere drevne hunderfossinger!
Er jo noen år siden jeg var der, men synes det var litt kjedelig?lite å gjøre? Mulig jeg husker feil altså..
Kjør på!![]()
En smal passasje funker jo!![]()
Jaja, da blir det soving på stua ikveld... huseierne har malt eller beisa noe som er rett ved vinduet, som står åpent. Og det har så klart sivi inn på soverommet så det stinker... jeg klarer såvidt å puste der inne, og det går litt uti stua også..
Vet ikke om det er pirkete jeg, men babyen sov inni der også... kjenner meg ør, og litt forbanna.
Og huseierne ble sure når vi påpekte at de kunne jo ha sagt ifra så vi kunne lukke vinduet..
Jeg har 2 unger som sitter og spiser frokost og ser på film i sengen til Lille U.God morgen
Jeg er trøtt.
Jeg trives ikke helt med barnehage fra 8.30 kjenner jeg. Etter ukesvis med skolen ved spisebordet fra 9.
Men mandag er det skole fra 8.30 sånn at mellomste skal gå 8.
Bare å komme igang.
God morgenGod morgen
Jeg er trøtt.
Jeg trives ikke helt med barnehage fra 8.30 kjenner jeg. Etter ukesvis med skolen ved spisebordet fra 9.
Men mandag er det skole fra 8.30 sånn at mellomste skal gå 8.
Bare å komme igang.
Jeg har 2 unger som sitter og spiser frokost og ser på film i sengen til Lille U.
Mannen er i dusjen, og snart skal eldste vekkes.
Jeg sitter og jobber.
Har blitt en rutine dette her, og vi trives egentlig ganske godt med det for å være helt ærlig.
Ser ut som om det kommer til å bli en fantastisk dag i dage også, solen skinner fra en skyfri himmel og det ser ut som om det kan finne på å bli varmt i dag også![]()

Litt tidlig ja. Her er det fortsatt 9, men min som skal fortsette på hjemmeskole er klar 8. Han våkner tidlig, var ferdig på badet før jeg våknet i dag.God morgen
Her starter skoledagen på teams 8.15, litt flr tidlig i grunn, likte bedre da de startet 9.
Å ja, men på fredag skal det bli kaldere igjen dessverreFor en deilig dag det har vært
Håper fysio hjalpTrøtt som f.. sofasoving funker dårlig... godt jeg har fysio idag...
Jeg har også endelig fått skattepengene!Det har vært så fantastisk vær - og her sitter jeg med innlevering og eksamentypisk det! menmen
Skatteoopgjøret har kommet! fikk epost i dag tidligvery nice
Utfra værmeldingen er det mandag det blir kaldere og overskyet herÅ ja, men på fredag skal det bli kaldere igjen dessverre