Min begynner å bli vant med det,nå klarer jeg ikke å sitte stille lenger....Oh wow! Det hadde ikke kroppen min klart![]()
En dag i året prøver jeg å komme over 50.000
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min begynner å bli vant med det,nå klarer jeg ikke å sitte stille lenger....Oh wow! Det hadde ikke kroppen min klart![]()
Snille mannenEndte opp med å dra Lille U med meg opp i skogen, og når vi kom hjem 1,5 timer senere holdt mannen på med å bake
Tror dette er første året etter jeg flyttet hjemmefra hvor jeg har sluppet å bake min egen bursdagskake![]()
Ikke min heller, de dagene jeg har 18-20000 skritt så er den helt ødelsgtOh wow! Det hadde ikke kroppen min klart![]()
Håper formen er bedre!God morgen.
Her har jeg allerede jobbet i 1,5 timer.
Er ikke i form i dag, våknet med en h**** migrene og er kvalm som fy
Straks begynner hjemmeskolen slik at frøkna bli ferdig med MultiSmartøving før nettmøtet kl 9.
Dette blir gøy, både mannen, frøkna, eldsten og frøkna har møte samtidig.
Kjenner jeg Lille U rett vil han da benytte anledningen til å være "kreativ" siden vi alle andre er opptatte.
Oi, det var tidlig!!En time uten strøm. Og av alle de tingene jeg skulle gjøre har jeg sålangt spist frokost.
Kjenner at jeg er trøtt. Det merkes at jeg begynte å jobbe 6.10
Lykke til med ryddesjau!Vi har en bitte liten gang. Opprinnelig var det entreen på huset, inntil det ble bygget på og laget inngang på andre siden. Gammel inngang mot øst, ny mot vest. I gamle dager visste man å bygge inngangen beskyttet
Men den lille gangen er alrså en bakinngang nå, ut i hagen. Vinterstid holdes døren til gangen lukket, den er iskald.
Når trampolinen kommer opp, ønsker ungene å gå den veien. Når teltet kommer opp står den døren ulåst på natten når noen sover ute. Det er toalett rett innenfor.
Men i løpet av vinteren fylles den. Rett sagt, formiddagen første juledag i fjor havnet ei kasse med papp, et par store poser med gavepapir og noen store kasser inn der. Rydd plass til bursdag.
Det var allerde noen dager før havet et par kasser med andre greier der og hva som er enda lenger bak har jeg ikke kommet til enda. Annet enn det jeg vet, den store madrassen til en gammel sovesofa, som ble brukt i teltet i fjor sommer.
Etter jul begynte vi på rommet til mellomste og i den sammenheng ble det helt fullt i boss og papiravfall hos oss. Det tømmes bare hver 4. Uke både her og der så tømming i mars fikk vi med noe av det, og opp mot tømming i april er jeg nå igang med å jobbe videre gjennom dette for å få kastet det som kastes skal. Og ryddet vei gjennom den ca 1,5 kvadrat gangen så bakdøra kan brukes denne våren og sommeren også.
Migrene var heldigvis bare den dagen, er helt fin i dagHåper formen er bedre!
Kjenner til en haug av møter samtidig![]()
Ja, bevisst for å 6-9 få tatt de timene jeg mistet uten strøm og internet 9-12. Som ble 9-13Oi, det var tidlig!!![]()
Blir sikkert gøy for ham!Å som Lille U gleder seg til torsdag, da skal han i barnehagen igjen.
Snakker ikke om annet
Vi har en smal passasje. Grunnet den digre madrassen på ene siden og en kasse på andre siden. Lenger kom vi ikke, Strømmen kom tilbake.Lykke til med ryddesjau!![]()
Hva er kohort?Minstemor her er veldig opptatt av at de må holde avstand i barnehagen. Mer enn hva jeg tror er meningen de skal gjøre innen kohorten.
Jeg har virkelig lært et nytt ord denne perioden. Kohort var ikke et ord jeg kjente til før for en uke siden, men nå bruker jeg det i hverdagstale...
En kohort er en fast gruppe.Hva er kohort?![]()
Da er dere drevne hunderfossinger!Vi var der vel første gang, altså som voksen, da eldste var nesten tre og dengang minstemor bare knapt et halvt år. Året etter var vi der ikke, så var vi der året etter det, året etter det igjen dro vi i Dyreparke og da var ungene suuuuuure for at vi ikke dro i hunderfossen, til de innså at dyreparken var ikke så dum den heller, så kom ørten år på rad med "14 dager hos svigermor, en dag i hunderfossen" som fast ferie, før vi i fjor igjen var i dyreparken, men da var hunderfossen sammen med svigerfar og ungene hans blitt tradisjon som alle ungene ønsket, så da var vi der også, og det er rett og slett fast tradisjon.
Jeg har vært der et par ganger som barn også da, men ikke så mye som mine unger. Dels ettersom vi nok har bedre råd enn mine foreldre hadde da vi vokste opp (Mamma har tross alt ikke vært i jobb siden hun gikk gravid med meg, og ble uføretrygdet da jeg gikk på barneskolen) og dels fordi vi altså har landet på altfor mye ferie hos svigermor.
Kjør på!Ja, men det var det da.... vi har jo ikke vinter-soveposer noen av oss
Men ullundertøy som pysj og i verste fall bare 5 meter inn så tenker jeg vi får prøve
Du er god på å kose deg!God morgen
Snart legge meg ut å sole meg å lese bok , spennende dager![]()
Helt fantastisk!18 grader ute. Makan. Gåtur!
En smal passasje funker jo!Vi har en smal passasje. Grunnet den digre madrassen på ene siden og en kasse på andre siden. Lenger kom vi ikke, Strømmen kom tilbake.
Vel. Vi må få ryddet mer der en dag. Den madrassen vet jeg dog ikke hvor vi skal gjøre av, den var inne på det rommet vi tømte i vinter, inntil den ble tatt i bruk i teltet i fjor sommer.
Har jo ikke noe valg , må gjøre det beste utav detteDu er god på å kose deg!![]()
Vi synes ikke det var så gøy derDa er dere drevne hunderfossinger!
Er jo noen år siden jeg var der, men synes det var litt kjedelig?lite å gjøre? Mulig jeg husker feil altså..