Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig bra, spendt på hva du ender opp med i dag9179 skritt. Ikke verst. Imorgen er det fysio og det er bra, for kjennes ut som en stram stram strikk nederst i hodet til nakken....
Med din fot så er det fantastisk.20 grader ute, deilig
3145 skritt i dag og strålende fornøyd med det![]()
Du er jo opptatt med jobb!Er ikke sikker på om jeg tør å si hva jeg ligger på![]()
Går fremover hvertfallMed din fot så er det fantastisk.
Tenkte den andre veien....Du er jo opptatt med jobb!
Fortsatt masse god bedring.Går fremover hvertfall
Oh wow imponert!Tenkte den andre veien....
Selv om jeg har jobbet full dag, hatt hjemmeskole og hjemme barnehage så ligger jeg på 18.506 skritt...
Skal i butikken siden vi er tom for mango juice om en halvtimes tid, skal bare drikke litt te i dag, så det kommer jeg et godt stykke over 20.000.Oh wow imponert!
Oh wow! Det hadde ikke kroppen min klartSkal i butikken siden vi er tom for mango juice om en halvtimes tid, skal bare drikke litt te i dag, så det kommer jeg et godt stykke over 20.000.
Gikk en times tur etter middag, og det ga en del, og en halvtimes tur etter lunsj for å hjelpe frøkna med en naturfagsoppgave.
Skulle egentlig vært ute og løpt akkurat nå, men har fått en strekk på innsiden av det høyre låret så da klarer jeg ikke å løpe.
Hadde jeg løpt i dag hadde jeg kommet opp mot 30.000 i dag
ImponerendeTenkte den andre veien....
Selv om jeg har jobbet full dag, hatt hjemmeskole og hjemme barnehage så ligger jeg på 18.506 skritt...
Ikke brekt nei , men mye annetFortsatt masse god bedring.
Er det brukket?