Skravletråden for april

Dagen har flydd.

Minstemor har vært i barnehagen og kommet hjem, og jeg har jobbet mindre enn ønsket og svart tusen telefoner. Eller i alle fall nærmere 15, mye mer enn vanlig og det avbryter mitt konsentrasjonsarbeid. Som jeg egebelig skulle gjort i dag.

Jaja. I kveld?

9179 skritt. Ikke verst. Imorgen er det fysio og det er bra, for kjennes ut som en stram stram strikk nederst i hodet til nakken....
Veldig bra, spendt på hva du ender opp med i dag :)

Min viser 0

Den ligger på badet, der har den gjort lenge

Jeg må begynne å ha den på. Og begynne å gå mer!

Oh wow imponert!
Skal i butikken siden vi er tom for mango juice om en halvtimes tid, skal bare drikke litt te i dag, så det kommer jeg et godt stykke over 20.000.
Gikk en times tur etter middag, og det ga en del, og en halvtimes tur etter lunsj for å hjelpe frøkna med en naturfagsoppgave.
Skulle egentlig vært ute og løpt akkurat nå, men har fått en strekk på innsiden av det høyre låret så da klarer jeg ikke å løpe.
Hadde jeg løpt i dag hadde jeg kommet opp mot 30.000 i dag

Skal i butikken siden vi er tom for mango juice om en halvtimes tid, skal bare drikke litt te i dag, så det kommer jeg et godt stykke over 20.000.
Gikk en times tur etter middag, og det ga en del, og en halvtimes tur etter lunsj for å hjelpe frøkna med en naturfagsoppgave.
Skulle egentlig vært ute og løpt akkurat nå, men har fått en strekk på innsiden av det høyre låret så da klarer jeg ikke å løpe.
Hadde jeg løpt i dag hadde jeg kommet opp mot 30.000 i dag
Oh wow! Det hadde ikke kroppen min klart :)

Jeg jobber enda.

Jeg leverte i barnehagen med bil for vi var sent ute og jeg trengte å komme hjem og igang med jobb.

QUOTE="Musemor med tre søte små, post: 26206318, member: 85926"]Tenkte den andre veien....
Selv om jeg har jobbet full dag, hatt hjemmeskole og hjemme barnehage så ligger jeg på 18.506 skritt...[/QUOTE]
Skjønner ikke at du får til det med hjemmekontor :eek:

Back
Topp