Får helt Klaus av det maset deres kombinert med at jag har en del som haster jeg bare må få gjort, så hev jeg dem på KlausDigg uten forstyrrelser da![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får helt Klaus av det maset deres kombinert med at jag har en del som haster jeg bare må få gjort, så hev jeg dem på KlausDigg uten forstyrrelser da![]()
Hehe det skjønner jegFår helt Klaus av det maset deres kombinert med at jag har en del som haster jeg bare må få gjort, så hev jeg dem på Klaus![]()
Ja. Nå er kona hans helt alene stakkar...
Litt usikker på om de har barn, jeg har kun sett de alene og snakket litt med de.Det er trist ja.
Har de noen barn eller barnebarn kanskje?
Ungene her har hatt en flott dag, frøkna ble veldig glad for å se oss da vi hentet, men ville egentlig ikke med hjemÅ som Lille U gleder seg til torsdag, da skal han i barnehagen igjen.
Snakker ikke om annet
Jeg har ikke begynt å bruke det, men hadde aldri hørt det før noen her inne skrev det. Trodde først at det var en skrivefeilMinstemor her er veldig opptatt av at de må holde avstand i barnehagen. Mer enn hva jeg tror er meningen de skal gjøre innen kohorten.
Jeg har virkelig lært et nytt ord denne perioden. Kohort var ikke et ord jeg kjente til før for en uke siden, men nå bruker jeg det i hverdagstale...

Ungene her har hatt en flott dag, frøkna ble veldig glad for å se oss da vi hentet, men ville egentlig ikke med hjem![]()
Skulle gjerne hatt Lille U i barnehagen nå vi også, men det er praktisk umulig.Minstemor her er veldig opptatt av at de må holde avstand i barnehagen. Mer enn hva jeg tror er meningen de skal gjøre innen kohorten.
Jeg har virkelig lært et nytt ord denne perioden. Kohort var ikke et ord jeg kjente til før for en uke siden, men nå bruker jeg det i hverdagstale...
Det trodde jeg ogsåJeg har ikke begynt å bruke det, men hadde aldri hørt det før noen her inne skrev det. Trodde først at det var en skrivefeil![]()
Jeg bruker det fortsatt ikke noe særlig ,skjønner ikke poenget med det, det er jo barn som ikke klarer å uttale detMinstemor her er veldig opptatt av at de må holde avstand i barnehagen. Mer enn hva jeg tror er meningen de skal gjøre innen kohorten.
Jeg har ikke begynt å bruke det, men hadde aldri hørt det før noen her inne skrev det. Trodde først at det var en skrivefeil![]()
ovenfor minstemor sier jeg "gruppe", men det har kommet så innprentet i meg, etter at jeg lærte meg det, at jeg altså bruker det, fordi et er mer konsist enn gruppe, som fort fikk minstemor ti å tro det var den blå og den røre og den gule og den grønne gruppen de er delt i på avdeingen (to og to går tur, men det veklser på hvilke) men det er det ikke, de er 3 kohorter, og jeg tror med stor sansynigeht at trillingene er i en, ikke fordelt over tre som er på gruppene. Kohortene har uliek oppmøtetidspunkt og jeg trodde vi kom i en sen, men kom i den i midten av tre, og skal derfor levere i garderobe og hente ute likevel. Jaja, det går det også, men vi må bare ha litt struktur på frokosten denne uka. Neste uke går det av seg selv, da skal mellomste på skolen, men så kom jeg påa t det er antydet ulike oppmøtetider der også, så vi får vente og se hva skolen sier i løpet av uken.Jeg bruker det fortsatt ikke noe særlig ,skjønner ikke poenget med det, det er jo barn som ikke klarer å uttale det
Det trodde jeg også![]()
Nå fikk jeg brått ikke lenger lyst på koteletter med ananas og ost, men heller en god saftig burgerSnart ferdig midag, grilling igjen. Jeg må gjøre min andel. Logger av jobb og bv.
Må si at jeg liker det fine været, jeg elsker grillmat! Burgere i dag, litt forskjelig smak.
Vi er heldige sånn da, barnehagen er et kvarter å gå herfra. 10 min om en går alene som voksen.Skulle gjerne hatt Lille U i barnehagen nå vi også, men det er praktisk umulig.
I utgangspunktet skal han bare være i barnehagen på torsdager, prøver å få det til at han også kan være der på tirsdager, og slik kommer det til å være så lenge vi er pålagt hjemmekontor