Flere som er lei av å vente?

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Jeg har termin i morgen, og de siste dagene har gått i å kjenne etter tegn og håpe at noe er på gang ved hver minste ting :hilarious: Det stikker, presser på og murrer, men ingenting skjer. Føler alle i hele verden føder noen dager før. Å ja, jeg vet at hun kommer når hun er klar, men skulle ønske jeg klarte å fokusere på noe annet :happy:
 
Jeg har termin i morgen, og de siste dagene har gått i å kjenne etter tegn og håpe at noe er på gang ved hver minste ting :hilarious: Det stikker, presser på og murrer, men ingenting skjer. Føler alle i hele verden føder noen dager før. Å ja, jeg vet at hun kommer når hun er klar, men skulle ønske jeg klarte å fokusere på noe annet :happy:

Husker jeg hadde det slik sist. Føltes som en evighet og tiden sneglet seg forbi. Det er ikke så gøy :arghh::p

Heldigvis ikke slik nå. Nå går det nesten litt for fort for meg:wideyed: settes igang på termin på onsdag. Dette er siste barnet, så litt blandede følelser på det å aldri skulle være gravid igjen
 
Husker jeg hadde det slik sist. Føltes som en evighet og tiden sneglet seg forbi. Det er ikke så gøy :arghh::p

Heldigvis ikke slik nå. Nå går det nesten litt for fort for meg:wideyed: settes igang på termin på onsdag. Dette er siste barnet, så litt blandede følelser på det å aldri skulle være gravid igjen

Godt at du slipper å føle det sånn denne gang. Trodde jeg skulle være mindre utålmodig denne gang, siden jeg har en jente fra før, men tydeligvis ikke :hilarious: Sikkert godt å slippe å gå over termin da, det er min største skrekk :nailbiting: Jeg er veldig klar for å bli ferdig og ikke være gravid igjen :D
 
Jeg har også termin 17.04, og er drittlei. Har vært et marerittsvangerskap for min del, men har hørt at premien er stor :talk017:Heartred
 
Har også termin imorra, og har det helt likt!
Var hos jm idag og ble strippet så har veldig mye sparking og kynnere nå :inpain:
Håper bare det funker..
 
Jeg har også termin 17.04, og er drittlei. Har vært et marerittsvangerskap for min del, men har hørt at premien er stor :talk017:Heartred

Det er den virkelig :Heartred Her har det også vært mye vondt å vanskelig. Er råklar til å få henne ut.
 
Har også termin imorra, og har det helt likt!
Var hos jm idag og ble strippet så har veldig mye sparking og kynnere nå :inpain:
Håper bare det funker..

Får håpe det virker for deg. Jeg ble strippet på mandag, hadde 2 cm åpning. Ingen virkning her i gården. I går prøvde jeg grøt med kanel, sterk mat og sex, til ingen nytte :hilarious:
 
Håper det skjer noe for oss alle i løpet av natten, krysser fingrene for termin babyer :happy::Heartred
 
Har også termin 17 :happy: meeeen jeg tror ikke hun har tenkt seg ut med det første. Har ikke hatt særlig med modningstegn og jordmor mente jeg måtte belage meg på å gå over tiden :( Er veldig utålmodig nå, og dagene føles veldig lange.

Men krysser fingrene og håper at hun har lyst å komme ut snart. Helst i morgen :love017
 
Samme her :) Når dere snakker om modniningstegn, mener dere da sterke kynnere, vondt i mage, nedpress etc.? Har hatt det noen uker.

Så kjedelig :pjeg har ikke hatt kynnere så vet ikke hvordan det føles, men har mye nedpress, til tider murringer i rygg og mage og så tror jeg at deler av slimproppen har kommet litt og litt. Har også hatt nedpress i ukesvis, så ingen sikre tegn her :happy:
 
Back
Topp