Veien til nr.1❤️med IVF

Åhh såå kos at du har lagd deg dagbok!!:love7 Jeg har venta på det!:D (Har holdt meg borte fra forumet en noen dager, så ikke sett det før nå)

Og så bra at alt gikk fint hos gyn, da mååå det jo bare klaffe snart:joyful: Håper det klaffer før evt blodprøver:shy:
 
Åhh såå kos at du har lagd deg dagbok!!:love7 Jeg har venta på det!:D (Har holdt meg borte fra forumet en noen dager, så ikke sett det før nå)

Og så bra at alt gikk fint hos gyn, da mååå det jo bare klaffe snart:joyful: Håper det klaffer før evt blodprøver:shy:
Åå så koselig å høre Forumet er ikke livet, så er lov å holde seg unna litt:joyful: Merker selv det går i perioder her inne:joyful:

Jaa, ikke sant:) Håper virkelig jeg og!

Hvordan går det med deg? Ser det er ei stund siden du har oppdatert di dagbok. Fikk du testa noe mer?❤️
 
Last edited:
Åå så koselig å høre Forumet er ikke livet, så er lov å holde seg unna litt:joyful: Merker selv det går i perioder her inne:joyful:

Jaa, ikke sant:) Håper virkelig jeg og!

Hvordan går det med deg? Ser det er ei stund siden du har oppdatert di dagbok. Fikk du testa noe mer?❤️


Ikke testa mer, men tror ikke jeg kommer til å gjøre det heller før TR evt ikke dukker opp.. jeg har bare to gtester igjen og vil vente til jeg er mer sikker på at det har klaffa før jeg bruker de:p
 
PP9, CD12

I disse dager tester jeg med eltester og håper el melder sin ankomst snart! El har kommet på mellom cd11 og cd15 i de forrige syklusene.

Ellers har jeg tatt Solvipect siden cd9, 10ml 3 ganger daglig. Merket faktisk ganske fort at elslimet mitt ble mer tynt/utvannet enn tidligere! Håper det gir en god effekt:rolleyes:
 
PP9, CD15
Tok et par dager pauser her inne i disse påskedager, deilig å ha fokus på andre ting også en periode:)

Siden sist har jeg fått positiv eltest på cd13. MEN og det er er stort men.. Det ser ikke ut som egget har sluppet enda??:nailbiting: Har alltid hatt eggløsning samme dag eller dagen etter positiv eltest!

I dag våknet jeg kl. 06:30 (pleier alltid å ta tempen 06:30) og tempen ble 36,26??! Sovnet og våknet igjen kl.07:30 og tok tempen da bare for å sjekke.. Da ble den 36,62?!

Jeg skjønner ikke.. Har hørt at egget kan slippe alt fra 0-48 timer etter positiv eltest.. Men skjønner ikke greia her?:(

Merker det blir noen spennende dager fremover for å se om tempen stiger..:smiley-angelic001

Hva tror dere? Er det tilfelle at egget kan ha sluppet mellom kl. 06:30 og 07:30? Hvilken temp skal jeg registrere?

- Nutte
 

Vedlegg

  • 5A9FEE16-043F-48EE-A793-1D681184543B.jpeg
    5A9FEE16-043F-48EE-A793-1D681184543B.jpeg
    60,6 KB · Visninger: 78
  • 24B70FFC-3B13-4889-A045-92E0203EEC19.png
    24B70FFC-3B13-4889-A045-92E0203EEC19.png
    110,9 KB · Visninger: 86
Last edited:
Oi, det var jo veldig sterk EL test da!!:bored: Hm.. blir spennende å se tempen imorgen!! Håper den stiger da:shy:
 
PP9, CD16
FF har enda ikke satt kryss.. Om jeg satt høyre temp for i morgen og overmorgen, så satt den kryss på cd15! Så da er det bare å krysse fingrene for høy temp i morgen:smiley-angelic001 Da har evt. egget brukt 35 timer +\- på å løsne!

Merker at jeg rett og slett ikke orker at kroppen skal hoppe over en eggløsning nå...:sad010

Er så glad for at jeg begynte å tempe! Selv om man får positive eltester, er det ikke nødvendigvis at egget løsner! Evt. man får vite NÅR egget løsner:smiley-bounce012 Tips til dere der ute!

- Nutte
 

Vedlegg

  • 7AFEEC4A-E7DA-475C-BFDB-758CDA76876A.jpeg
    7AFEEC4A-E7DA-475C-BFDB-758CDA76876A.jpeg
    60,8 KB · Visninger: 58
Last edited:
PP9, CD16
FF har enda ikke satt kryss.. Om jeg satt høyre temp for i morgen og overmorgen, så satt den kryss på cd15! Så da er det bare å krysse fingrene for høy temp i morgen:smiley-angelic001 Da har evt. egget brukt 35 timer +\- på å løsne!

Merker at jeg rett og slett ikke orker at kroppen skal hoppe over en eggløsning nå...:sad010

- Nutte

Ikke ta sorgene på forskudd:Heartred

Du har hatt eggehvite utflod OG positiv EL test!! Så du har alle odds på din side! Leste en gang at regelen om at egget slipper innen 12-48 timer også er et slags gjennomsnitt(du er jo innenfor her da), så det finnes til og med de som slipper senere enn 48 timer!! Jeg er helt sikker på at tempen stiger de neste dagene:Heartred

Pust med magen og fortsett med å legge aksjer:love7
 
Ikke ta sorgene på forskudd:Heartred

Du har hatt eggehvite utflod OG positiv EL test!! Så du har alle odds på din side! Leste en gang at regelen om at egget slipper innen 12-48 timer også er et slags gjennomsnitt(du er jo innenfor her da), så det finnes til og med de som slipper senere enn 48 timer!! Jeg er helt sikker på at tempen stiger de neste dagene:Heartred

Pust med magen og fortsett med å legge aksjer:love7
Takk for gode ord❤️ Ja, skulle egentlig ikke trodd noe annet at el må ha vært i går! :smiley-angelic001 Er det jeg også har lest, at 12-48 timer er vanlig:) Men for meg var dette litt seint denne ganga, så derfor jeg blir litt stressa:( Får legge inn ei aksje i dag og for sikkerhetsskyld:joyful:
 
Takk for gode ord❤️ Ja, skulle egentlig ikke trodd noe annet at el må ha vært i går! :smiley-angelic001 Er det jeg også har lest, at 12-48 timer er vanlig:) Men for meg var dette litt seint denne ganga, så derfor jeg blir litt stressa:( Får legge inn ei aksje i dag og for sikkerhetsskyld:joyful:

Skjønner at du blir stressa når det er uvanlig for deg, men jeg er veldig sikker på at det ordner seg:shy: Ja, legg inn aksjer frem til det stiger tenker jeg.. så går det nok veldig bra!:happy:
 
PP9, CD16
FF har enda ikke satt kryss.. Om jeg satt høyre temp for i morgen og overmorgen, så satt den kryss på cd15! Så da er det bare å krysse fingrene for høy temp i morgen:smiley-angelic001 Da har evt. egget brukt 35 timer +\- på å løsne!

Merker at jeg rett og slett ikke orker at kroppen skal hoppe over en eggløsning nå...:sad010

Er så glad for at jeg begynte å tempe! Selv om man får positive eltester, er det ikke nødvendigvis at egget løsner! Evt. man får vite NÅR egget løsner:smiley-bounce012 Tips til dere der ute!

- Nutte

krysser fingrene for deg!

har lurt på å tempe selv, men jeg jobber natt 3-4 dager i uken så det blir så vanskelig i forhold til å teste til samme tid hver dag...
 
krysser fingrene for deg!

har lurt på å tempe selv, men jeg jobber natt 3-4 dager i uken så det blir så vanskelig i forhold til å teste til samme tid hver dag...
Åååh :/ da blir det verre ja!
 
PP9, CD18/DPO3
Det har vært noen nervepirrende dager!! Har ventet spent på om el ville dukke opp denne måneden:joyful: Men i dag satt ENDELIG FF kryss og jeg er 3 DPO:happy093 For en deilig følelse, pjuh.. Egget har rett og slett brukt litt tid på å slippe seg denne ganga, men det slapp:smiley-angelic003


- Nutte
 

Vedlegg

  • 35985B55-25F1-4E02-B7CD-816184406BFA.jpeg
    35985B55-25F1-4E02-B7CD-816184406BFA.jpeg
    62,8 KB · Visninger: 67
PP9, CD18/DPO3
Det har vært noen nervepirrende dager!! Har ventet spent på om el ville dukke opp denne måneden:joyful: Men i dag satt ENDELIG FF kryss og jeg er 3 DPO:happy093 For en deilig følelse, pjuh.. Egget har rett og slett brukt litt tid på å slippe seg denne ganga, men det slapp:smiley-angelic003


- Nutte
Hipphurra for DPO-land ❤️
 
Back
Topp