Symptomtråd

høres ikke noe kjekt ut. Hvor tidlig snakker vi da?

igangsettelse mellom uke 34 og 38 såvidt jeg kan lese meg opp til selv... Håper jo å gå lengst mulig, men tenker det er med realistisk med oktoberbaby!
 
igangsettelse mellom uke 34 og 38 såvidt jeg kan lese meg opp til selv... Håper jo å gå lengst mulig, men tenker det er med realistisk med oktoberbaby!

Jeg fødte i uke 34 sist jeg også, så tar ingenting for gitt jeg heller angående ankomstdato. Hadde vært deilig å gå litt lengre enn uke 34 denne gangen. Er så mye styr med de små :)
 
Hittil rareste symptom: hikster og hikker HELE tiden. Ikke noe sure oppstøt eller halsbrann, bare kjempehøy hiksting ut av det blå.
 
Hittil rareste symptom: hikster og hikker HELE tiden. Ikke noe sure oppstøt eller halsbrann, bare kjempehøy hiksting ut av det blå.

Samme her, men er ganske likt det folk beskriver som sure oppstøt/halsbrann. Men er ikke noe væske i det, men det er mye trykk på brystkassa, så blir luft som trykkes opp og blir hikke. Tolker det som refluks, at det «lokket» mellom mage og spiserør er slapt. Jeg skal prøve gaviscon for det nå.
 
Fikk plutselig vondt i korsryggen og videre nedover da jeg gikk tur i stad. Håper ikke deeeeet er noe som skal fortsette.
 
Flere som er «tunge» nederst i magen, i området hvor livmor er?

Ellers går det i kvalme, oppkast og svimmelhet.
 
Fikk plutselig vondt i korsryggen og videre nedover da jeg gikk tur i stad. Håper ikke deeeeet er noe som skal fortsette.
Det har kommet her også, kom i uke 10 sist... Denne gangen begynte det 9+3, jeg gjør alt jeg kan for å holde det i sjakk!
 
Det har kommet her også, kom i uke 10 sist... Denne gangen begynte det 9+3, jeg gjør alt jeg kan for å holde det i sjakk!

Noen gode tips?
Er 11+1 nå.
Prøver på mer bevegelse, yoga og gåturer, så langt det går med formen. Håper jeg får trent litt mer snart.
 
Noen gode tips?
Er 11+1 nå.
Prøver på mer bevegelse, yoga og gåturer, så langt det går med formen. Håper jeg får trent litt mer snart.

Jeg håper også jeg får trent litt snart, det som redda treninga sist graviditet var ellipsemasking og spinningtimer, det var det eneste bekkenet var med på. Jeg håpa å klare mer trening denne graviditeten, beholde mest mulig muskler som støtter opp... Men så fikk jeg to ukers treningsforbud pga blødninger (kan trene litt nå) og alt av treningsstudioer er jo stengt så dårlig med treningsveiledning... Tenkte egentig jeg skulle ha ei lita styrkeøkt senere i dag, jeg bør ikke gå for mye for da får jeg bare mer smerter.
 
Noen andre som har opplevd mini spor av blod i utfloden? Opplevde det idag, uke 9. Blør neseblod også, så tenker kanskje det er skjøre slimhinner? Murrer også idag, så kjenner jeg stresser litt...
 
Noen andre som har opplevd mini spor av blod i utfloden? Opplevde det idag, uke 9. Blør neseblod også, så tenker kanskje det er skjøre slimhinner? Murrer også idag, så kjenner jeg stresser litt...

Opplevde det i uke 8. Noen dager etter samleie, og deretter ei en uke for jeg hadde treig mage.. (sorry mye info). Ville en tur på UL, men gynekologen sa det var så normalt at hun ikke var bekymra. Men tok HCG med tre dager mellomrom:)
 
Opplevde det i uke 8. Noen dager etter samleie, og deretter ei en uke for jeg hadde treig mage.. (sorry mye info). Ville en tur på UL, men gynekologen sa det var så normalt at hun ikke var bekymra. Men tok HCG med tre dager mellomrom:)

takk for svar! Jeg hadde en kjempestor blødning forrige svangerskap, og det gikk fint. Men man blir jo så stressa for små ting :facepalm:

og ingen info er for mye info, jeg er sykepleier :hilarious:
 
Jeg har kjent mye symptomer fra rundt uke 4. Stikking/rivende smerte i lysken, ømme bryst, de har også blitt større, noen dager kvalm, halsbrann, og veldig veldig trøtt! Nå er jeg 10+4 og kjenner lite til gravid symptomene.. litt engstelig kjenner jeg, vil heller ha de der enn ikke kjenne noe. Er fortsatt veldig trøtt eneste.. var på ul uke 9, alt bra! Flere som har opplevd at det dabber av?
 
Jeg har kjent mye symptomer fra rundt uke 4. Stikking/rivende smerte i lysken, ømme bryst, de har også blitt større, noen dager kvalm, halsbrann, og veldig veldig trøtt! Nå er jeg 10+4 og kjenner lite til gravid symptomene.. litt engstelig kjenner jeg, vil heller ha de der enn ikke kjenne noe. Er fortsatt veldig trøtt eneste.. var på ul uke 9, alt bra! Flere som har opplevd at det dabber av?
Dabbet mye av her også. Eneste litt kvalme innimellom må, og litt svimmel om jeg røyser meg for kjapt. Men stikking/murring i livmor er borte.
 
Noen som ikke har ømme pupper i det hele tatt? Nesten ikke såre nippler heller. Bør jeg være bekymret? Synes det er rar når det over alt står om graviditestsymptom at puppene vokser og blir ømme ol. Mine oppleves helt like som før. Har derimot mye kvalme og oppkast hver morgen, så er nokså sikker på at jeg fremdeles er gravid. Er uke 10+0 i dag.
 
Noen som ikke har ømme pupper i det hele tatt? Nesten ikke såre nippler heller. Bør jeg være bekymret? Synes det er rar når det over alt står om graviditestsymptom at puppene vokser og blir ømme ol. Mine oppleves helt like som før. Har derimot mye kvalme og oppkast hver morgen, så er nokså sikker på at jeg fremdeles er gravid. Er uke 10+0 i dag.

Ville ikke vært bekymra :) Det er jo mange som nesten ikke har symptomer i det hele tatt og listene over symptomer er ingen fasit.
 
Ville ikke vært bekymra :) Det er jo mange som nesten ikke har symptomer i det hele tatt og listene over symptomer er ingen fasit.
Det er sant, men føler det er så vanlig med ømme pupper, forventer jo nesten at en skal merke forskjell på de. Kanskje det kommer senere i svangerskapet? Dette er første gang jeg er gravid så aner ingenting.
 
Noen som ikke har ømme pupper i det hele tatt? Nesten ikke såre nippler heller. Bør jeg være bekymret? Synes det er rar når det over alt står om graviditestsymptom at puppene vokser og blir ømme ol. Mine oppleves helt like som før. Har derimot mye kvalme og oppkast hver morgen, så er nokså sikker på at jeg fremdeles er gravid. Er uke 10+0 i dag.

ikke hatt ømme pupper i det hele tatt :) hadde det i forrige svangerskap, så det viser bare hvor forskjellig det er fra person til person, men også fra gang til gang :)
 
Back
Topp