En fersken spire og? - Mangojenta

14 DPO

God lørdag :p I dag føler jeg meg mye bedre! Ikke en eneste krampe eller strekk og ingenting friskt blod. Så krysser alt jeg har for at det har gått fint. Men må jo være forberedt på det motsatte, så tar det med ro og venter i spenning. Fortsetter å teste til samme tidspunkt, for å se om testene blir sterkere eller ikke:)

Ellers våknet jeg til en positiv overaskelse da puppene er super tunge og harde i dag (fortsatt med mye tydelige blodårer).

Ha en nydelig lørdag alle sammen:Heartpink
 
Øverste fra i går og nederste fra i dag :rolleyes:
Syntes den er litt sterkere:p
IqPkWG.jpg
 
Oi se der ja! Dette ser jo ut som det går veien!:woot:

Gratulerer så mye!!:happy093
Takk:Heartpink tørr ikke slippe jubelen løs helt ennå, men hvis testene fortsetter og økt så er det jo håp!
Har ikke flere babyplan igjen, men kjøpte et par pakker som også viser strek på apoteket så jeg kan se om de blir sterkere eller svakere :p
 
For ca to timer siden kom det litt blod:wideyed: Nok til at det kommer på papiret selv om jeg tørker meg et par ganger, men ikke i trusa. (Sorry for detaljer)

Så gikk jeg på do igjen nå for å ta en ny test, og den er mye sterkere enn i går!!! Men blør litt fortsatt. Har kramper og litt vondt, men ikke i nærheten av hva jeg hadde sist jeg mistet. Og heller ikke som ved mensen. Litt kvalm.

IKM er egentlig på søndag:rolleyes:

kps4nZ.jpg

Jeg er 12 DPO i dag og spottet litt ila dagen i dag, tilsvarende samme "mengde" som du beskriver her. Det hadde gått over hos deg nå ikke sant? Jeg har jo fått negativ test i dag tidlig, så jeg tror det er TR som begynner å vise seg (IKM 14.april). Ser du har mange flere symptomer enn meg også. Håper spiren holder seg fast i mange, mange måneder! :)
 
Jeg er 12 DPO i dag og spottet litt ila dagen i dag, tilsvarende samme "mengde" som du beskriver her. Det hadde gått over hos deg nå ikke sant? Jeg har jo fått negativ test i dag tidlig, så jeg tror det er TR som begynner å vise seg (IKM 14.april). Ser du har mange flere symptomer enn meg også. Håper spiren holder seg fast i mange, mange måneder! :)
Takk for koselig melding:) ja eller det kommer noe fortsatt men ikke friskt blod. Så satser på det beste! Men kjenner jeg ikke tør å juble helt enda:shy: fortsatt litt redd. Kipt at du tror tr kommer. Følger som sakt litt med i dagboken din, så skal heie neste pp hvis det ikke gikk for deg denne gangen:Heartred
 
15 DPO

God morgen:p Velkommen IKM og null blødning! Det er da i det minste verdt å feire litt!

Føler meg skikkelig gravid i dag. Små kvalm, tung i puppene og ekstremt gassy:hilarious:

Samboer er veldig rolig angående blødningene utrolig nok, og sier det er helt vanlig. I og med det stoppet etter 24 timer så gidder jeg ikke bruke all energien min på å engste meg, men tørr heller ikke juble helt ennå..

I dag klarte jeg ikke vent til ettermiddagen før jeg tar en test. Helt ok, er en annen type tester, så vil uansett bli vanskelig å sammenligne resultatet som de siste dagene. Legger ut bilde:D er den for svak til å være på IKM? Syntes uansett den er sterkere enn i går, men er jo en annen test og:rolleyes:
bSsSWk.jpg
 
Klarte ikke dy meg etter den fine streken tidligere i dag:shy: første gang jeg har fått positiv på digital:p

håper håper håper håper at lille frøet vårt holder seg fast

:talk017
USP9zk.jpg
 
15 DPO

God morgen:p Velkommen IKM og null blødning! Det er da i det minste verdt å feire litt!

Føler meg skikkelig gravid i dag. Små kvalm, tung i puppene og ekstremt gassy:hilarious:

Samboer er veldig rolig angående blødningene utrolig nok, og sier det er helt vanlig. I og med det stoppet etter 24 timer så gidder jeg ikke bruke all energien min på å engste meg, men tørr heller ikke juble helt ennå..

I dag klarte jeg ikke vent til ettermiddagen før jeg tar en test. Helt ok, er en annen type tester, så vil uansett bli vanskelig å sammenligne resultatet som de siste dagene. Legger ut bilde:D er den for svak til å være på IKM? Syntes uansett den er sterkere enn i går, men er jo en annen test og:rolleyes:
bSsSWk.jpg
Woohoo! Synes ikke den er for svak. Er jo ingen tvil med testen der! :D:Heartred
 
Klarte ikke dy meg etter den fine streken tidligere i dag:shy: første gang jeg har fått positiv på digital:p

håper håper håper håper at lille frøet vårt holder seg fast

:talk017
USP9zk.jpg
Åh hallo!! Ingen tvil lenger! Gratulerer med positiv digital!! :Heartred
 
Åh hallo!! Ingen tvil lenger! Gratulerer med positiv digital!! :Heartred
Wææ takk:rolleyes::D men tenker bare med tanke på at jeg blødde. Er jo to dager siden nå, det burde vel ha blitt svakere hvis det hadde gått feil vei?
 
Jah mener også at testen hadde blitt svakere. Mulig du hadde en festeblødning?
Ja men hadde jo allerede flere positive flere dager før jeg blødde:rolleyes: umulig å forstå seg på denne kroppen:p får satse på at testene viser riktig og at alt er bra:Heartpink
 
Takk for koselig melding:) ja eller det kommer noe fortsatt men ikke friskt blod. Så satser på det beste! Men kjenner jeg ikke tør å juble helt enda:shy: fortsatt litt redd. Kipt at du tror tr kommer. Følger som sakt litt med i dagboken din, så skal heie neste pp hvis det ikke gikk for deg denne gangen:Heartred

Så koselig, tusen takk for heiing - det trenger jeg :) Tror TR kom i dag, litt vanskelig å si helt sikkert enda, men tror jeg kommer til å registrere dette som CD1 og da varte forrige syklus 23 dager.

Så koselig at du følger med i dagboken min, du er hjertelig velkommen :) Si gjerne fra hvis du oppdager noen sammenligninger med det jeg skriver og din syklus når du ble gravid nå eller hvis du har noen tips - for denne PP'en går jeg all in og satser på januarbaby :love7
 
Ja men hadde jo allerede flere positive flere dager før jeg blødde:rolleyes: umulig å forstå seg på denne kroppen:p får satse på at testene viser riktig og at alt er bra:Heartpink
Hmmm jeg vet ikke da. Men vet at det er mange som har spotting nå og da gjennom hele første trimester. Noen også gjennom hele svangerskapet.
Så kanskje det bare var noe uskyldige greier :) så lenge testene fortsetter å bli sterkere så må jo det være et positivt tegn. :)
 
Back
Topp