Det største ønske

Kan ikke forklares å miste et barn, men jeg er jo så heldig å ha et fra før da. Synes det nesten er verre for dere som ikke har noen. Jeg har på en måte alltid mitt ene om det ikke blir flere :(
Men krysser fingrene for baby til jul på hele gjengen her inne :D
:Heartbigred
 
Tror det, det finnes bare en:bag:
Tenkte kanskje det hadde kommet noen nye til. Får se om jeg drar dit eller ikke. Nå er jo mye stengt så kanskje sender en mail hvis det går.
 
Nå er det jo 5 år siden, men jeg fikk pergo før letrozol. Det er ikke relevant lenger, men gyn sa at der var flere ting å prøve mellom leteozol og ivf. Ivf var ikke aktuelt for oss for der var barn nr 3 og da måtte vi gått privat og det valgte vi å ikke gjøre. Jeg fikk ikke testet ut lavdose stimulering sånn som han snakket om var neste trinn. Så jeg vet ikke detaljene. For jeg ble gravis på siste hormonkur før vi skulle gå til andre skritt. Letrozol alrså.
Lavdose stimulering kunne jeg også tenkt meg å prøve. Lest litt om det. Får se hva det blir til. Kanskje jeg plutselig blir gravid av meg selv, man vet aldri men greit å ha en back-up plan.
 
PP54 - CD17 - 3DPO

Håper det er 3 dpo men det får jeg ikke vite før om morgenen og jeg får tempet da. Tempen er på vei opp hvertfall og det er visst hvilepulsen også, i store steg denne gangen.
Begynt å få svakt ømme bryst. Litt tidlig det da :confused: Litt kvalm men det har jeg vært den siste tiden.

D1590DBF-F983-42BA-AE67-40FB12AE9E67.jpeg F22FAE3A-2300-437A-BB5E-7245F1C9322C.jpeg
 
Last edited:
Da kom krysset i dag og er offisielt 3dpo :) Ikke så høy temp men har vært litt kald når jeg har tempet. Tar en pause fra tempinga til en eventuell ny pp.
10dpo starter testinga som vil si neste fredag.

D8FA58D2-F78B-43FD-90B1-5CAC396EE8CF.jpeg
 
Da kom krysset i dag og er offisielt 3dpo :) Ikke så høy temp men har vært litt kald når jeg har tempet. Tar en pause fra tempinga til en eventuell ny pp.
10dpo starter testinga som vil si neste fredag.

Vis vedlegget 322428

Hei MiniMe80:Heartred

Vet ikke om du husker meg, men jeg husker deg! Synes det absolutt må bli din tur nå!!
Vi har forresten EL på samme dag :woot: Men foreløpig så kartlegger jeg, vi skal begynne å prøve neste syklus.
A9D1FD03-855B-47BB-8461-83A5E6FAD846.jpeg
 
Hei MiniMe80:Heartred

Vet ikke om du husker meg, men jeg husker deg! Synes det absolutt må bli din tur nå!!
Vi har forresten EL på samme dag :woot: Men foreløpig så kartlegger jeg, vi skal begynne å prøve neste syklus.
Vis vedlegget 322468
Selvfølgelig husker jeg deg :) Så koselig å se deg her inne igjen og at dere prøver på nestemann :Heartred Tusen takk! Håper det snart klaffer :)
Kjekt at vi ligger akkurat likt i syklusen da!!!
 
PP54 - CD19 - 5DPO

Halvveis i dpo land til jeg kan starte testinga :)
Ikke så mye symptomer egentlig, ikke uvanlige hvertfall.
Kvalm, bedre når jeg får spist litt. Vært kvalm siden før EL så legger ikke mye i det.
Ømme bryst. Mer øm i dag.
Kjenner stikninger ut mot sidene/øverst ved lyskene.
Trøtt, men det har jeg vært en stund nå.
I går kjente jeg at jeg var litt øm/en eller annen følelse i livmor. Ikke helt mensfølelse men noe i nærheten.
 
Back
Topp