Bankkontoen min trives med korona
Mannen handler. Aka, kredittkortet mitt kom er regning for mars på 2,500, vanligvis ligger det på 5-10. Sfo kom for april med regning fratrukket stengte dager i mars. Og kommer i mai med fratrukket stengte dager i april og evt videre. Barnehagen er faktisk fakturert for april så den betaler jeg men da blir det nok intet å betale i mai. Billånet betalte vi (dumt nok) ned i januar. Dumt ja. For det hadde vi en forsikring på som hadde dekket det nå som mannen blir permittert. (den som ga ham baksmell da han var arbeidsledig et år, for da dekket den billånet og den utbetalingen vi da fikk derfra ble altså regner som lønn.) menmen. Borte er det, 4000 som ikke går ut av kontoen hver måned.
Kredittkortet mitt er ikke brukt siden 12.3, så regningen for april blei vel begrenser den også. Spørs når jeg drar på butikk. Har tenkt meg en tur på plantasjen veldig snart. Men ellers handler mannen
Så mannen konto trives ikke like godt da. Derfra går lånet. Som vel og merke har lavere rente men det utgjør ikke sååå mye. Når vi legger til at altså han handler jo alt, så der mitt kredittkort er lite brukt. Et hans tilsvarende mer. Minst. Det går mer mat når vi er hjemme hele tiden. Og når han får lønn i april har han vært 50% permittert de siste to ukene. Det er han også i mai og juni. Det merkes.
Jaja. Vi klarer oss.
Det er andre ting med korona som plager meg mer.