Baby nr. 2 - vi er klare for deg!

PP8 - 9/10 DPO

Dagens update:
Temp: 36,63. Nok en liten økning fra i går.

Symptomer: Samme stikninger i nedre mage/korsrygg som vanlig. Halsbrann. Hodepine.

Humør: Optimistisk og klar for helg!! I natt drømte jeg at jeg fikk en positiv graviditetstest, og jeg var så overrasket og lykkelig! Det stakk litt ekstra i hjertet da jeg våknet og skjønte det var en drøm, og tanken på å se to streker på en test virker helt fjern for meg!

Jeg er veldig stolt av at jeg ikke har testet ennå, vanligvis klarer jeg ikke holde meg lenger enn 7 dpo, og da har jeg jo en hel uke med skuffelser foran meg. Jo nærmere jeg kommer IKM - desto færre dager med skuffelser!

Jeg lastet ned Fertility Friend i dag, fordi jeg ser at så mange andre bruker det, så jeg var litt nysgjerrig. Den appen mener at jeg er 10 dpo i dag da, noe som kan stemme ettersom jeg fikk positiv el-test på ettermiddagen CD16.


Dette er jo første syklus jeg temper, og jeg syns ikke det ser så verst ut! Jeg lurte fælt på hvorfor det var sånne trekanter på slutten, men etter et googlesøk skjønte jeg at det er fordi jeg har tempet 1 time "tidligere" enn resten av syklusen, pga sommertid.
Vis vedlegget 322425

Håperhåperhååååper tempen skyter i været i morgen!!

Hei forresten!

En prøvetrønder her og! Vi skal imidlertid prøve på andremann denne gang. Tempet og testet mye første gang. Tenkte jeg skulle tipse deg om at stiplet linje i FF betyr at den er litt usikker på EL-tidspunkt. Syns imidlertid at grafen din er KJEMPESPENNENDE!

Spennende med time til utredning, selv om jeg håper dere ikke får bruk for den!:rolleyes:
 
Hei forresten!

En prøvetrønder her og! Vi skal imidlertid prøve på andremann denne gang. Tempet og testet mye første gang. Tenkte jeg skulle tipse deg om at stiplet linje i FF betyr at den er litt usikker på EL-tidspunkt. Syns imidlertid at grafen din er KJEMPESPENNENDE!

Spennende med time til utredning, selv om jeg håper dere ikke får bruk for den!:rolleyes:

Så hyggelig med flere trønderprøvere:smiley-bounce012
Jaa, jeg vet det, men jeg skjønner ikke hvorfor egentlig:hilarious: Jeg prøvde å fjerne den dippen for å se om det hjalp, men ingen forandring.. Hadde også positiv el- test cd 16.. Hmm.. Vet du hva det kan komme av?

Lykke til med andremann:Heartred
 
Tester du i dag? :)

Huff, jeg er litt usikker:hilarious:
Tempen gikk ned 0,01 grad i dag. Det er så lite at det trenger jo ikke bety noen ting, men jeg fikk bare en sånn magefølelse på at det ikke gikk denne gangen. :arghh: Jeg legger ut med én gang hvis jeg tar test, positiv eller negativ!:nailbiting:
 
Så hyggelig med flere trønderprøvere:smiley-bounce012
Jaa, jeg vet det, men jeg skjønner ikke hvorfor egentlig:hilarious: Jeg prøvde å fjerne den dippen for å se om det hjalp, men ingen forandring.. Hadde også positiv el- test cd 16.. Hmm.. Vet du hva det kan komme av?

Lykke til med andremann:Heartred

Har du prøvd å legge inn EL-testene i FF? Og hvis FF stemmer, så ser det jo ut som en festedip 7DPO :rolleyes:
 
Har du prøvd å legge inn EL-testene i FF? Og hvis FF stemmer, så ser det jo ut som en festedip 7DPO :rolleyes:

Ja, jeg har allerede gjort det..:hungover: Kan det være fordi det er første måned jeg temper, og den ikke "kan" syklusen min helt? Hadde håpet grafen skulle skyte til værs, men den er foreløpig ganske beskjeden :hilarious:
 
Ja, jeg har allerede gjort det..:hungover: Kan det være fordi det er første måned jeg temper, og den ikke "kan" syklusen min helt? Hadde håpet grafen skulle skyte til værs, men den er foreløpig ganske beskjeden :hilarious:

Absolutt! Jo lenger man bruker den jo mer data har den å gå på og får mer pålitelige svar.

Tror ikke min skøyt til værs når jeg ble gravid med frøkna, den holdt seg bare på et stabilt nivå. Så ser bra ut foreløpig ;)

06EF756D-3BC4-484D-BCD6-DD06663AA85E.png
 
Huff, jeg er litt usikker:hilarious:
Tempen gikk ned 0,01 grad i dag. Det er så lite at det trenger jo ikke bety noen ting, men jeg fikk bare en sånn magefølelse på at det ikke gikk denne gangen. :arghh: Jeg legger ut med én gang hvis jeg tar test, positiv eller negativ!:nailbiting:
Tempen min gikk opp og ned uansett om jeg var gravid eller ikke:happy: Håper det blir din tur nå❤️
 

Vedlegg

  • 352B3FF7-C740-4DED-89B0-73ECE043DF44.jpeg
    352B3FF7-C740-4DED-89B0-73ECE043DF44.jpeg
    71,9 KB · Visninger: 106
Tempen min gikk opp og ned uansett om jeg var gravid eller ikke:happy: Håper det blir din tur nå❤️

Oi, se der ja! Takk for at du postet bilde, det er veldig fint å se at det kan være så hoppete selv om man er gravid :Heartred

Hadde tenkt å ta en test nå, men glemte det og gikk på do uten å tenke meg om:hilarious: Ååå, har sååå lyst på positiv test!:smiley-angelic001
 
PP8 - 10/11 DPO
Da klarte ikke testetøsa å holde seg lenger, og det angrer jeg bittert på nå.:banghead: Aldri sett en så blenda hvit test i hele mitt liv, jeg burde være med i reklame for et eller annet vaskemiddel..

Joda, det er fortsatt noen dager til IKM, men magefølelsen sier at det ikke er noe på gang. Jeg er skuffet, irritert, lei meg, sur..:sad010 Heldigvis er det digg middag og sjokkis her veldig snart. Mannen er også skuffet, men mest opptatt av å støtte meg og få meg på andre tanker nå.:Heartred

Kjenner en del symptomer, som jeg gjør hver måned. Press i underlivet, oppblåsthet og halsbrann. Jeg tar nok en ny test om et par dager dersom tempen holder seg høy, men jeg forbereder meg på PP9, som antakeligvis starter på tirsdag eller onsdag.

Ha en fin lørdagskveld dere.:Heartred

-TP


20200404_183744.jpg
 
Last edited:
Ikke mist håpet ennå. Det er fortsatt tidlig. Det er mange som ikke får positiv test før dpo 12-14 :Heartred
 
PP8 - 10/11 DPO
Da klarte ikke testetøsa å holde seg lenger, og det angrer jeg bittert på nå.:banghead: Aldri sett en så blenda hvit test i hele mitt liv, jeg burde være med i reklame for et eller annet vaskemiddel..

Joda, det er fortsatt noen dager til IKM, men magefølelsen sier at det ikke er noe på gang. Jeg er skuffet, irritert, lei meg, sur..:sad010 Heldigvis er det digg middag og sjokkis her veldig snart. Mannen er også skuffet, men mest opptatt av å støtte meg og få meg på andre tanker nå.:Heartred

Kjenner en del symptomer, som jeg gjør hver måned. Press i underlivet, oppblåsthet og halsbrann. Jeg tar nok en ny test om et par dager dersom tempen holder seg høy, men jeg forbereder meg på PP9, som antakeligvis starter på tirsdag eller onsdag.

Ha en fin lørdagskveld dere.:Heartred

-Trønderprøver


Vis vedlegget 322536
Fortsatt tidlig :Heartred håper det dukker opp en strek etter hvert!
 
PP8 - 11/12 dpo

For det første må jeg bare si at jeg blir så rørt av så mange fine kommentarer her inne.:Heartred Ingen av oss her kjenner hverandre, men vi bryr oss om hverandre og støtter opp, og det hjelper så mye!

For det andre: note to self.. Husk å spis kveldsmat.:hilarious: Jeg ble liggende våken i 3 timer i går fordi jeg var litt sulten. Endte opp med å stå opp kl. 0230 spise et knekkebrød, haha.

For det tredje, og det mest interessante vil jeg tro. Tempen gikk litt opp igjen i dag!
b_CBHBAo.png

..Men nok en blenda test i dag tidlig. Altså, jeg har aldri sett noe så hvitt før, det er ikke rom for spekulasjoner engang!:hungover: :hilarious:

Noen som har solskinnshistorier om positiive tester etter 12 dpo? :love017(Den ene appen sier jeg er 11 dpo og FF sier 12. Jeg hadde EL natt til 25.03, hva ville dere sagt?)

Humøret føles lettere i dag heldigvis :happy: Samme symptomer som i går, men mindre halsbrann!

Ha en fin søndag dere:Heartred
 
Heier på deg! Jeg hadde en sånn dipp 8 dpo den syklusen jeg ble gravid i fjor sommer:) fikk ikke positiv test før 14 dpo og positiv digital 15 dpo. Krysser fingrene for deg<3
 
Enig, det er så godt å få støtte og ikke minst GI støtte når vi alle er i samme båt. For min del har jeg ingen andre å snakke med, og hvertfall ikke som prøver samtidig, så det er godt å kunne dele ting her inne :love2

Kommentaren til Budeia89 virker utrolig lovende for din del synes jeg!! Dette blir skikkelig spennende :)
 
Back
Topp