Luna prøver på nr 2

Luna30

Glad i forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
Har et stort behov for å skrive ned alt mulig så da så kan jeg like godt skrive en dagbok for å få oversikt over syklusen min mens vi prøver på nr 2 :love2

  • PP1 - EL 19.2 - IKM 4.3 - Tr 4.3 syklus 32 dager (babyklister) ~ spotting i 3dager
  • PP# - EL 20.3 - IKM 3.4 - Tr 1.4 syklus 28 dager - utsatt til april
  • PP2 - EL 17.4 - IKM 1.5 - Tr 1.5 syklus 30 dager (uten babyklister)
  • PP3 - EL 15.5 - IKM 29.5 - 30.5 positiv test :Heartred
 
Last edited:
PP1 - EL 19.2 - IKM 4.3 ~ spotting i 3dager - Tr 4.3 syklus 32 dager (babyklister)

Hadde sex kun en gang, på eggløsningsdagen, rookie mistake :knegg:

Tror babyklister kødder med syklusen min, spotta i 3 dager før jeg fikk mensen, så neste pp blir uten babyklister :happy112
 
PP2 - EL 20.3 - IKM 3.4 (uten babyklister)

Uke 12 er da jeg skal være mest fruktbar så da blir det spennende å se hvor mange aksjer vi får lagt inn :p Jobbe turnus å lage barn er ikke så lett :banghead:
 
Last edited:
Tiden går veldig sakte når man skal lage baby, neste uke starter prøvingen :hello2
 
Tror det blir dårlig med prøving denne mnd, jobber utrolig mye for tiden (helsepersonell) :shifty: Skal på min 6. vakt i dag, sliten, vet ikke om jeg orker å legge inn aksjer etter helgen, blir sikkert mer vakter..
 
Da var spottingen igang igjen, skjønner ikke hvorfor det har plutselig begynt, har aldri skjedd før.. :sour:
 
Har selv vært max plaga med stotting hele livet. Kun p-ring klarte å holde det i sjakk. Utrolig fustrerende. Var ikke mange dager etter EL har spottingen startet:bag:

Var ikke spotting denne gangen, bare mensen som kom tidlig... :p men forrige syklus så spotta jeg 3 dager før mensen kom, er 99% sikkker på at det var pga babyklister o_O
 
Var ikke spotting denne gangen, bare mensen som kom tidlig... :p men forrige syklus så spotta jeg 3 dager før mensen kom, er 99% sikkker på at det var pga babyklister o_O
Jaja, mensen er alltid irriterende da:hilarious:
Skal ikke spekulere i babyklisteret da:) spira satt i pp2 her, og er overbevist om at det var pga klosteret. Men kan kanskje funke forskjellig på folk:)
 
Lykke til med prøvingen :Heartbigred
Dette kommer litt ut av det blå, dette blir min første pp noen gang, el om ca 6 dager.
Har hørt lest litt om at man ikke bør bruke vanlig glidemiddel, hva bruker dere?
 
Lykke til med prøvingen :Heartbigred
Dette kommer litt ut av det blå, dette blir min første pp noen gang, el om ca 6 dager.
Har hørt lest litt om at man ikke bør bruke vanlig glidemiddel, hva bruker dere?
Takk :) Vi bruker ikke glidemiddel, men har dere bruk for det så tror jeg conceive plus glidemiddel er bra :)
 
Hei :D

Vi skal også prøve på andremann. Denne syklusen skal jeg bare tracke for å være forberedt til når det gjelder :rolleyes:

Hvor gammel er din første?
 
Hei!

Ser du er en halv syklus foran meg, og min pp2 ser også ut til å gå i vasken :joyful: Var ikke vi i samme ikm-gruppe nå? Eller blander jeg helt?
 
Back
Topp