Vi som temper

Ser ut som det flater litt ut igjen. Spotta plutselig litt i går kveld. Pleier å gjøre det en dag eller to før TR, men nå har det ikke vært noe mer i dag, så da var det jo bare rart. Blir spennende å se om kroppen blir litt mer enig med seg selv de neste dagene :p

b_J8FaJL.png
 
Last edited:
Temp på tur ned der ja
b_D2dRk3.png
 
17B051E1-3205-4A8C-A740-CE74D8C1F49F.jpeg
Dette er tidenes mest tullete graf :shifty: blir ikke klok
 
Vis vedlegget 322361Dette er tidenes mest tullete graf :shifty: blir ikke klok

Jøss. Og du venter ennå på Tr?:nailbiting: Hvordan ser kurven din ut nå i forhold til tidligere da? Vet du har fått noen skyggeestreker de siste dagene, men du har ikke testet noe mer?:Heartred Mange spørsmål, haha
 
Jøss. Og du venter ennå på Tr?:nailbiting: Hvordan ser kurven din ut nå i forhold til tidligere da? Vet du har fått noen skyggeestreker de siste dagene, men du har ikke testet noe mer?:Heartred Mange spørsmål, haha

Tidligere har mensen kommet 12 dpo. Tempen har gått gradvis nedover, så den har i alle fall ikke hoppet slik som den gjør her.
Tok en babyplan (vanlig) i dag, og den viste ikke noe annet enn en svak, svak skygge om man studerte den nøye :wacky: tror ikke jeg er gravid, dessverre. Skulle bare ønske mensen kunne komme så jeg fikk det hele ut av verden. Synes det er rart jeg ikke får svakt positiv i alle fall om det er noe inni der!
 
Men når det er sagt så har jeg jo aldri testet og vært gravid så tidlig. Forrige gang var jeg 7 uker på vei, så da var det liksom ikke noe tvil :p mensen pleier i alle fall å være nokså punktlig hos meg. Det er noe som ikke spiller på lag denne gangen :banghead:
 
Oi, for et hopp! Det må jo være noe, det her. Om TR er forsinka, og tempen er unormal :) Du blir nok ikke ferdig med testing helt med det første :p

Det var ikke måte på til hopp heller! Men rart det ikke vises noe på testene.
Nå kjenner jeg faktisk at jeg er veldig lei av å teste. Jeg som synes testing er sååå gøy! Nå er det blitt en mare :hilarious:
 
Det var ikke måte på til hopp heller! Men rart det ikke vises noe på testene.
Nå kjenner jeg faktisk at jeg er veldig lei av å teste. Jeg som synes testing er sååå gøy! Nå er det blitt en mare :hilarious:
Uff, så kjedelig da. Testing er jo gøy! Jeg har gått fra å være redd for å være gravid da EL kom for tidlig, til å bli ganske skuffa over alle de blendahvite testene mine :p Må prøve å koble på fornuften, som sier at et svangerskap nå vil gi meg store problemer med å få tjent opp rett til foreldrepenger, vi ville egentlig ha større mellomrom mellom nr 2 og 3, og vi har for tiden nok med de to vi alt har. Men jeg har likevel blitt som besatt av å få to streker :p så tullete!

Jeg skal skifte fokus til å håpe på to streker hos deg i stedet ;)
 
Uff, så kjedelig da. Testing er jo gøy! Jeg har gått fra å være redd for å være gravid da EL kom for tidlig, til å bli ganske skuffa over alle de blendahvite testene mine :p Må prøve å koble på fornuften, som sier at et svangerskap nå vil gi meg store problemer med å få tjent opp rett til foreldrepenger, vi ville egentlig ha større mellomrom mellom nr 2 og 3, og vi har for tiden nok med de to vi alt har. Men jeg har likevel blitt som besatt av å få to streker :p så tullete!

Jeg skal skifte fokus til å håpe på to streker hos deg i stedet ;)

Jeg har nok blitt litt satt ut over hvor krevende denne prøveprosessen er! Som sagt var jo forrige graviditet uplanlagt. Dette tuller skikkelig med hodet mitt, og det er ganske så fullt i hodet fra før akkurat nå :confused:
Nå passer det jo helt perfekt. Skulle helst hatt baby for noen år siden, men mannen har ikke vært klar :hilarious: tenker mer og mer på avstanden mellom 1 og 2. Den begynner å bli stor, og jeg vil ikke ha den noe større!


Skal ærlig innrømme at det kanskje ligger et biiiittelite håp om positiv test denne runden. Det kjennes ut som at mensen skal komme når som helst da. Smertene er på plass. Mannen skal være glad han ikke er hjemme! ;)
 
Jeg har nok blitt litt satt ut over hvor krevende denne prøveprosessen er! Som sagt var jo forrige graviditet uplanlagt. Dette tuller skikkelig med hodet mitt, og det er ganske så fullt i hodet fra før akkurat nå :confused:
Nå passer det jo helt perfekt. Skulle helst hatt baby for noen år siden, men mannen har ikke vært klar :hilarious: tenker mer og mer på avstanden mellom 1 og 2. Den begynner å bli stor, og jeg vil ikke ha den noe større!


Skal ærlig innrømme at det kanskje ligger et biiiittelite håp om positiv test denne runden. Det kjennes ut som at mensen skal komme når som helst da. Smertene er på plass. Mannen skal være glad han ikke er hjemme! ;)
Vi har 20 mnd mellom gutta våre, og det er delvis fordi jeg ble stressa for aldersforskjell, og delvis fordi jeg begynte å henge på forumet :p Her ligger jeg an til TR på 10 dpo (i morra), ut i fra spotting nå, så det blir jo en stusselig kort lutealfase :banghead: når vi engang prøver skikkelig på nr 3, så kommer jeg til å ha stålkontroll på syklus da, siden jeg har starta kartlegging minst et år før :p

Jeg har fortsatt troa for deg denne syklusen! :)
 
Vi har 20 mnd mellom gutta våre, og det er delvis fordi jeg ble stressa for aldersforskjell, og delvis fordi jeg begynte å henge på forumet :p Her ligger jeg an til TR på 10 dpo (i morra), ut i fra spotting nå, så det blir jo en stusselig kort lutealfase :banghead: når vi engang prøver skikkelig på nr 3, så kommer jeg til å ha stålkontroll på syklus da, siden jeg har starta kartlegging minst et år før :p

Jeg har fortsatt troa for deg denne syklusen! :)

Kartlegging er jo aldri feil ;) her blir forskjellen minst 6 år! Det er lenge, men sånn er det. Bedre sent enn aldri, si :)

Mensen har enda ikke kommet. Smyger meg inn til 14 dpo nå. Veldig sliten og lei. Vil bare ha mensen så jeg kan slutte å tenke så mye :wacky:
 
Blank test og en kurve som ikke er til å ta feil av :p spennende å se om 30-31 dagers syklus er det nye, eller om jeg skal tilbake til 45 dager neste syklus.
b_klH0AW.png
 
Der fant jeg tempetråden også, yaaay!

Kort intro:
Vi skulle egentlig gifte oss i år, men måtte glatt utsette det! Bestemt oss for å prøve på andremann i mellomtiden, har ei jente på 2,5 år fra før. Tempet vel 3 sykluser med førstemann og elsket det.

Denne syklusen er bare for kartlegging, før vi kjører på for fult neste syklus :angelic:

100E2BEB-B907-43E8-BFEF-D520EB9F261B.jpeg
 
Her er dagens graf, litt kjedelig når det ikke venter noe graviditetstest i enden! Eneste er jo at det er litt spennende hvor lang lutealfasen min er nå!
Hvis den følger forrige gang vi prøvde så får jeg den allerede kommende fredag :bored: Håper den hvert fall venter en uke.

DB78757F-7B5D-4066-98F8-B42448EE1F6F.jpeg
 
Slik ble PP4 seende ut. Merkelig slutt på syklusen der :wtf: fikk meg totalt forvirret! Bare lurerier - mensen kom to dager for seint.
4D845860-0319-466D-B69F-A5C43E6DB289.jpeg
 
Kan noen se her! Skjønner ikke noe av tempen min?? Legger ved bilde av el tester og tempen min. I grafen ser dere grafen fra forrige pp også for å sammeligne. Synes kanskje el testene også er noe svakere enn forrige pp. Ikke fått negativ test enda så spent på når jeg får el denne mnd?! Noen som har opplevd slik forskjell på tempen fra pp til pp? Sist var el på cd 17 :bookworm::shy::shifty::happy:
 

Vedlegg

  • 7434C5EA-44C7-4B15-B133-4F0EDF945310.png
    7434C5EA-44C7-4B15-B133-4F0EDF945310.png
    78,2 KB · Visninger: 56
  • 00EA1B8C-A139-4445-8777-1E58638FED3A.jpeg
    00EA1B8C-A139-4445-8777-1E58638FED3A.jpeg
    46,8 KB · Visninger: 54
Last edited:
Slik ble PP4 seende ut. Merkelig slutt på syklusen der :wtf: fikk meg totalt forvirret! Bare lurerier - mensen kom to dager for seint.
Vis vedlegget 322622

Jeg tenkte på deg da jeg fikk dette hoppet i dag!:hilarious: Veldig likt som din! Negativ test i dag, og forventer tr i morgen..
b_kvwzkM.png
 
Kan noen se her! Skjønner ikke noe av tempen min?? Legger ved bilde av el tester og tempen min. I grafen ser dere grafen fra forrige pp også for å sammeligne. Synes kanskje el testene også er noe svakere enn forrige pp. Ikke fått negativ test enda så spent på når jeg får el denne mnd?! Noen som har opplevd slik forskjell på tempen fra pp til pp? Sist var el på cd 17 :bookworm::shy::shifty::happy:
Ser ut som EL blir innen de 2 neste dagene ut ifra testene :)

Masse lykke til denne pp'en!:Heartred
 
Back
Topp